Citat:
Ursprungligen postat av thepirate
Ursäkta om frågan redan har ställts. Sökte i denna tråd men hittade inget...fel använda söktermer kanske.
Jag antar att det finns korrelation mellan mängden MDMA du imundigar och hur bra du mår. Alltså rent hypotetiskt om du nu tar 50mg så mår du en 3a på en skala av 10, och tar du 100mg så mår du en 5a. Finns det någon övre gräns till mängden du kan ta och sedan inte må bättre än vad som är möjligt?
Har införskaffat några knappar där rapporten på pillreports konstaterar ett medelvärde på 180-200mg MDMA per knapp, då undrar jag om det är värt att köra på en helkväll med 2-3 knappar eller om jag uppnår samma rus på säg 1-1,5.
För övrigt så är jag toleransfri.
Utan tolerans så rekommenderar jag: Droppa en hel sen en timme senare en halv, spara andra halvan till senare (du kommer nog vilja ha den). Du kommer nog ha NOG klara dig på det. Om du tar med dig fler knappar än du har tänkt äta så kommer det sluta med att du äter iallafall en eller två extra.
Have fun
Och ja, det finns en maxgräns. När du har tagit så mycket att du trippar så mår du inte lika bra längre men har du kommer ha roligt, på ett trippigt vis. Och troligtvis ett par minnesluckor. Så är det iallafall för mig, euforin och MDMA känslan lägger sig när jag har knaprat så mycket att jag trippar, men det är när man trippar hårt också.