Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepirate
Ursäkta om frågan redan har ställts. Sökte i denna tråd men hittade inget...fel använda söktermer kanske.

Jag antar att det finns korrelation mellan mängden MDMA du imundigar och hur bra du mår. Alltså rent hypotetiskt om du nu tar 50mg så mår du en 3a på en skala av 10, och tar du 100mg så mår du en 5a. Finns det någon övre gräns till mängden du kan ta och sedan inte må bättre än vad som är möjligt?

Har införskaffat några knappar där rapporten på pillreports konstaterar ett medelvärde på 180-200mg MDMA per knapp, då undrar jag om det är värt att köra på en helkväll med 2-3 knappar eller om jag uppnår samma rus på säg 1-1,5.

För övrigt så är jag toleransfri.

Utan tolerans så rekommenderar jag: Droppa en hel sen en timme senare en halv, spara andra halvan till senare (du kommer nog vilja ha den). Du kommer nog ha NOG klara dig på det. Om du tar med dig fler knappar än du har tänkt äta så kommer det sluta med att du äter iallafall en eller två extra.

Have fun

Och ja, det finns en maxgräns. När du har tagit så mycket att du trippar så mår du inte lika bra längre men har du kommer ha roligt, på ett trippigt vis. Och troligtvis ett par minnesluckor. Så är det iallafall för mig, euforin och MDMA känslan lägger sig när jag har knaprat så mycket att jag trippar, men det är när man trippar hårt också.
Senast redigerad av FightForGlory 2012-08-21 kl. 18:00.
Citera
2012-08-21, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Dubbel droppade två blå MC i helgen. Som vanligt så fick jag fett med blåser i munnen dagen efter... Var noga med att inte tugga på insidan av kinden osv som jag alltid annars gör. Men endå har jag fått fullt med blåser nu på tungan och insidan av käften...

Varför får man blåsor?

Finns två alternativ.

1. Käften blir uttorkad och du borde dricka mer vatten under ruset.
2. Du tuggar på tungan/kinden utan att inse att du gör det. Har många kompisar som gör allt för att inte tugga sönder käften men sen blir dom så kickade så dom inte tänker på att dom tuggar sönder munnen.

Försök dricka mer vatten nästa gång så ska du nog slippa blåsor! Om du inte gör det är jag ganska övertygad om att du faktiskt tuggar sönder munnen utan att inse det själv ^^

Ps. Fråga mig inte varför jag inte dubbelciterade i det förra inlägget.
Citera
2012-08-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av after7days
Att dricka det är utmärkt.
Troligtvis var det inte MDMA. MDMA är inte vitt utan gråaktiga/bruna kristaller.

Det är dumt att påstå saker som inte stämmer.

Det finns helvitt mdma och grå/brunt där det vita brukar man bara kalla white och det (oftast bruna/gyllenbrunt) kallas för 'tan' eller för solbränt mdma. Enda skillnaden på dem båda är tillverkningsprocessen det är ABSOLUT ingen skillnad i potens på dem. Det är precis samma sak som att det finns både blått & genomskinligt meth, vitt och gult tjack etc.
Citera
2012-08-21, 21:56
Medlem
tankels avatar
Kollaps på E/MDMA

Halloj mina vänner!
Jag satt och pratade lite med ett par polare om farligheterna med e. Vad jag förstått det som är det farligaste att dricka för lite/för mkt varav det första kan leda till kollaps, ofta i samband med dans. Det jag undrar är om nån har varit med om en kollaps på tex en rave? Är detta något som i såna fall kommer plötsligt eller börjar man ana det innan det händer?
Citera
2012-08-21, 22:12
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Kollaps på E/MDMA infogad.

/Mod
Citera
2012-08-22, 14:25
Medlem
POMJUP53s avatar
Körde 150mg MDMA nu igår och fick en nice upplevelse, dock inte i eufori-klass med vår allas älskade 6-APB. Det här var nog ändå det bästa MDMA jag testat, fick det levererat i stora bruna fina kristaller och det luktade som det skulle.

Doserna jag vart uppe i på 6-APB brukar dock vara lite över vad folk brukar ta 250-500 iaf. Går det att komma högre upp i eufori-stegen om jag drar på dosen lite mer på mitt MDMA? Jag väger va 67kg iaf.

Nått jag saknade dock nu när jag körde MDMA var att man var van med den långa peaken som 6-APB ger, brukar peaka runt 5h och nu 2h på mitt MDMA.
Citera
2012-08-22, 15:00
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Körde 150mg MDMA nu igår och fick en nice upplevelse, dock inte i eufori-klass med vår allas älskade 6-APB. Det här var nog ändå det bästa MDMA jag testat, fick det levererat i stora bruna fina kristaller och det luktade som det skulle.

Doserna jag vart uppe i på 6-APB brukar dock vara lite över vad folk brukar ta 250-500 iaf. Går det att komma högre upp i eufori-stegen om jag drar på dosen lite mer på mitt MDMA? Jag väger va 67kg iaf.

Nått jag saknade dock nu när jag körde MDMA var att man var van med den långa peaken som 6-APB ger, brukar peaka runt 5h och nu 2h på mitt MDMA.
Har du kört 6-apb nyligen innan du tog MDMA? Dom har "korstollerans" och isf är det inte konstigt att du inte fick samma eufori. Du måste låta hjärnan vila upp sig!

Någon som vet om man kan blanda MDMA med inderal för att minska stissigheten i kroppen?
Senast redigerad av FoxHound 2012-08-22 kl. 15:02.
Citera
2012-08-22, 17:03
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Har du kört 6-apb nyligen innan du tog MDMA? Dom har "korstollerans" och isf är det inte konstigt att du inte fick samma eufori. Du måste låta hjärnan vila upp sig!

Någon som vet om man kan blanda MDMA med inderal för att minska stissigheten i kroppen?

Var nog 2-3 månader sedan jag körde 6-APB sist. Även min polare som haft uppehåll ännu längre höll med om att 6-APB hade mycket starkare eufori.

Har kört en del 3-FA och etizar att somna in på men det var nog 8-9 dagar sedan sist.
Citera
2012-08-22, 23:45
Medlem
Hur fördela 200mg MDMA?

Hej. Polaren har kommit över 200mg MDMA, väldigt rent sådant. Vi snackar 80%. Hur bör han fördela dosen? Det är i princip första gången då gången innan blev dålig pga kass kvalitet kan tilläggas.
Citera
2012-08-23, 00:21
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waitingforpeace
Hej. Polaren har kommit över 200mg MDMA, väldigt rent sådant. Vi snackar 80%. Hur bör han fördela dosen? Det är i princip första gången då gången innan blev dålig pga kass kvalitet kan tilläggas.
En första bomb på 150 mg och en påfyllning på 50 mg ett par timmar senare är optimalt i min mening.
Citera
2012-08-23, 00:22
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Hur fördela 200mg MDMA? infogad.

/Mod
Citera
2012-08-23, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
En första bomb på 150 mg och en påfyllning på 50 mg ett par timmar senare är optimalt i min mening.

Ok då får det bli något sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in