Hallå.
Behöver råd inför en stor fest jag skall på nästa helg.
Det är en fest från 9 på morgonen till ca 3 på natten. Brukar sova någon gång mellan 16-17 till 21-22 innan man fortsätter. Huvuddelen av det roliga sker mellan 11 och 15.
Tidigare år super jag hela dagen. Den här gången har jag med mig 1½ E tablett. Har ej möjlighet att skaffa mere
Blir 3:e gången jag tar så är inte härdad. Dosen räcker gott och väll. Men jag är osäker på hur jag skall få det att funka. Optimalt så poppar jag den kl 11 och super under hela tiden men har förstått att det kan leda till strul. Så frågorna är:
1. Borde jag börja med att poppa E vid 10 tiden och köra på tills det börjar domna och kliva på drickat eller underskattar jag "E-bakis" effekten? Har tidigare kännt av det men tycker inte att det varit hemskt. Har snarare varit att jag tagit det väldigt sent och sovit väldigt lite dagen efter. Men, men. Jag kanske underkattar det.
2. Köra på som vanligt med att supa och poppa E när jag vill peaka för att sen landa fint och slagga som vanligt när jag behöver ta igen mig.
3. Ta E mot slutet av dagen, runt 24, även om de optimala vore under dagen pga. E-bakiset.
FYI så ska jag på karnevalen i Aalborg
Hjälp mig lösa detta I-lands problem