Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-18, 14:56
Medlem
Hej

Tog E första gången i Lördags och andra gången i Onsdags, lugnt man tar en tablett idag igen?

Glömde att fråga, om jag tar två istället än en, förlängs ruset då?
Senast redigerad av CB1 2012-05-18 kl. 15:01.
Citera
2012-05-18, 15:20
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Hej

Tog E första gången i Lördags och andra gången i Onsdags, lugnt man tar en tablett idag igen?

Glömde att fråga, om jag tar två istället än en, förlängs ruset då?
Hade jag varit dig så hade jag väntat så att du hade kunnat fylla på hjärnan med serotonin vilket är hjärnans glädjeämnen som utsöndras vid intag av MDMA. Visst kommer du att få effekt men inte lika bra, rekommenderat är väl att man ska ha 3 månader mellan sessionerna (men det har jag ingen bra källa på).
Desto mer du tar desto intensivare upplevelse kommer du få, du kan dra ut på ruset genom att dra lite i näsan (exempelvis) när peaken kommer, men det är en smaksak.
Citera
2012-05-18, 15:25
Medlem
soligmorgons avatar
käkade 2 och snortade 1 blå mcdonalds för några dagar sedan, det var först efter jag snortade den sista som jag kände av lite rus. Tyvärr går jag på antidepressiv, så vet att jag inte kommer känna så mycket tryck av de, men hey, jag var glad och mådde väldigt bra ändå!
Citera
2012-05-18, 17:30
Medlem
Okej, precis varit och köpt 6 blåa mcdonalds. Fungerar utmärkt med 1 för båda mig och mina vänner.

Kör idag sen blir det några månaders paus
Citera
2012-05-18, 19:28
Medlem
Hallå.

Behöver råd inför en stor fest jag skall på nästa helg.

Det är en fest från 9 på morgonen till ca 3 på natten. Brukar sova någon gång mellan 16-17 till 21-22 innan man fortsätter. Huvuddelen av det roliga sker mellan 11 och 15.

Tidigare år super jag hela dagen. Den här gången har jag med mig 1½ E tablett. Har ej möjlighet att skaffa mere

Blir 3:e gången jag tar så är inte härdad. Dosen räcker gott och väll. Men jag är osäker på hur jag skall få det att funka. Optimalt så poppar jag den kl 11 och super under hela tiden men har förstått att det kan leda till strul. Så frågorna är:

1. Borde jag börja med att poppa E vid 10 tiden och köra på tills det börjar domna och kliva på drickat eller underskattar jag "E-bakis" effekten? Har tidigare kännt av det men tycker inte att det varit hemskt. Har snarare varit att jag tagit det väldigt sent och sovit väldigt lite dagen efter. Men, men. Jag kanske underkattar det.

2. Köra på som vanligt med att supa och poppa E när jag vill peaka för att sen landa fint och slagga som vanligt när jag behöver ta igen mig.

3. Ta E mot slutet av dagen, runt 24, även om de optimala vore under dagen pga. E-bakiset.

FYI så ska jag på karnevalen i Aalborg

Hjälp mig lösa detta I-lands problem
Citera
2012-05-19, 14:24
Medlem
endymions avatar
Tog EN blå MCD igår... Galet, det var första gången för mig.

Kan säga att det blir mer idag....
Citera
2012-05-19, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Tog EN blå MCD igår... Galet, det var första gången för mig.

Kan säga att det blir mer idag....

Mm, kul va? Ta max en gång till sen tar du ett uppehåll. Den magiska känslan försvinner annars
Citera
2012-05-19, 16:09
Medlem
Hej

Ser ut o bli MDMA idag. Killen säger att det är sjukt starka kristaller och att man bör chilla om man tar mer än 0.1, han sa även att han vill dela upp det så ingen tar "överdos" pga man inte har våg osv.

En god vän till en vän till mig, så tror på det han säger. Era synpunkter? Finns det så bra MDMA? Min vän har tagit upp till 500mg per gång och verkar tycka detta är legit också, så antar jag kan lita på det? (med reservation för lite säljarsnack förstås)

Har bara tatt knappar innan. MVH
Citera
2012-05-19, 17:45
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Mm, kul va? Ta max en gång till sen tar du ett uppehåll. Den magiska känslan försvinner annars

Jo vet, men tänkte poppa lite mer idag om det vlir av. Är fan redan hooked, sitter och tjatar som en riktig pundare :S
Citera
2012-05-19, 18:08
Medlem
Hmm, går det bra om jag tar lite tjack nu och sen om 2h 100mg MDMA? eller är det en dålig ide?

MVH
Citera
2012-05-19, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Jo vet, men tänkte poppa lite mer idag om det vlir av. Är fan redan hooked, sitter och tjatar som en riktig pundare :S

Jaha, förvänta dig inte samma rus med några timmars mellanrum. Lycka till.
Citera
2012-05-19, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Hmm, går det bra om jag tar lite tjack nu och sen om 2h 100mg MDMA? eller är det en dålig ide?

MVH
Klart att det går men att lägga till tjack till MDMA gör det mer neurotoxiskt för hjärnan. Men gör man det någon enstaka gång och håller tjacket på en låg dos så är det väl ingen större fara. Har ju själv gjort så några gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in