Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-11-05, 02:30
Medlem
tehSecretzzzs avatar
När man väger 0,3 md på sin våg, hur mycket mg motstår det?
Citera
2016-11-05, 02:35
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Jag ifrågasätter dock ofta ifall jag blivit blåst/fått fejk (beställt från Flugsvamp). Då alla beskriver E som himlen på Jorden och mina (fåtal rus) ger känslan av att det ska bli för varmt och överväldigande (inte på ett positivt sett).

Möjligtvis ska jag plocka hem lite fler olika knappar och MDMA-kristaller och ge det ett till test, för jag hoppas fan inte det jag tidigare har upplevt har varit det folk menar med att vara E:ade (såvida jag inte överdoserat vid tillfällena).

Jag har provat så många gånger att jag är säker på att det inte har så bra effekt på mig, men E som innehåller mer än mdma fungerar fint.
Citera
2016-11-05, 02:40
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
När man väger 0,3 md på sin våg, hur mycket mg motstår det?
Du gör mig lite förvirrad, kanske är för trött. Men vad menar du med "0,3 md"? Är MD ngn måtenhet jag missat helt eller menar du att du lagt upp 0,3gram MDMA på vågen? Ja isåfall är det 300mg ifall din våg väger exakt!

Extrakt är för nuvarande för trött för att ta ansvar för felaktig information!
Citera
2016-11-05, 05:22
Medlem
ant's avatar
Citat:
Har inte ätit så mycket E/MDMA, och har jag gjort det har det oftast varit i samband med LSD.
Men de gånger jag har tagit enbart MDMA/E så har jag snarare känt mig utslagen, överhettad och mysig än fartfylld och euforisk. Kanske var skit jag fick då, eller så tog jag lite för mycket. Vem vet...
För mig beror det på hur stämningen är där jag befinner mig, om jag droppar E på dansgolvet blir jag energisk men om jag gör det hemma blir jag mysig.
Citera
2016-11-05, 12:19
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Du gör mig lite förvirrad, kanske är för trött. Men vad menar du med "0,3 md"? Är MD ngn måtenhet jag missat helt eller menar du att du lagt upp 0,3gram MDMA på vågen? Ja isåfall är det 300mg ifall din våg väger exakt!

Extrakt är för nuvarande för trött för att ta ansvar för felaktig information!

Hehe lugnt, tackar för svaret. Yes, Md är kort för Mdma. är 167 cm, 67 kg 20-30 års åldern.
Då tog jag 300 mg första gången jag droppade md. Alla hade rätt, ta inte för lite första gången. Har inte rört det på 6-7 månader nu.

Peace and love
Citera
2016-11-05, 17:01
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Hehe lugnt, tackar för svaret. Yes, Md är kort för Mdma. är 167 cm, 67 kg 20-30 års åldern.
Då tog jag 300 mg första gången jag droppade md. Alla hade rätt, ta inte för lite första gången. Har inte rört det på 6-7 månader nu.

Peace and love

Vet du hur rena kristallerna var? Om det var 80% så blir det 240 mg MDMA.
Citera
2016-11-05, 17:18
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Vet du hur rena kristallerna var? Om det var 80% så blir det 240 mg MDMA.

Tyvärr inte, men alla som testade det var väldigt nöjda. De var fina genomskinliga kristaller, vissa var lite gulaktiga.
Såg ut lite som såhär,
http://prntscr.com/d3fvw8
Citera
2016-11-08, 08:14
Medlem
Citat:
Tyvärr inte, men alla som testade det var väldigt nöjda. De var fina genomskinliga kristaller, vissa var lite gulaktiga.
Såg ut lite som såhär,
http://prntscr.com/d3fvw8
Har bara tagit E flera ggr. Men undrar hur mycket MDMA kristaller man kan ta om ingen ska märka något när man är hemma med familjen en vanlig fredag? Tacksam för svar då jag aldrig provat kristaller. Ska man bara svälja dom eller?
Citera
2016-11-08, 17:49
Medlem
Har testat MDMA en gång men var för full för att släppa loss. Hur ska en MDMA funka egentligen? Är det samma som E? Ursäkta en okunnig men är sugen att prova ngt E-liknande seriöst en gång. Trött på sprit!
Citera
2016-11-08, 18:16
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Har bara tagit E flera ggr. Men undrar hur mycket MDMA kristaller man kan ta om ingen ska märka något när man är hemma med familjen en vanlig fredag? Tacksam för svar då jag aldrig provat kristaller. Ska man bara svälja dom eller?

Inte tillräckligt för att bli nöjd, skulle jag tro. Svår drog att dölja. Fast jag vet ju inte hur erfaren du är, har man rullat mycket är det nog enklare att dölja.

Lägg kristallerna i ett rullpapper och svälj.

Citat:
Ursprungligen postat av maradonuts
Har testat MDMA en gång men var för full för att släppa loss. Hur ska en MDMA funka egentligen? Är det samma som E? Ursäkta en okunnig men är sugen att prova ngt E-liknande seriöst en gång. Trött på sprit!

Ja, E ska innehålla MDMA, men det kan innehålla vad som helst egentligen. Amfetamin är vanligt att de blandar i, händer även att det inte är någon MDMA alls i tabletterna.

Tror du kommer älska MDMA! Tusen gånger bättre än sprit, tycker jag. Skönaste drogen jag tagit. Se bara till att du inte rullar för ofta, jag blev störtförälskad på grund av ruset och den sköna afterglowen som kunde få mig att må bra i upp till en vecka efteråt. Efter ungefär fem sessioner under cirka 4-5 månader åkte jag på min första avtändning och efter de fyra dagarna då jag fick gråtattacker och bara ville dö har jag inte varit särskilt sugen. Tog senast på midsommar och ska vänta tills nyår. Fan, nu börjar man längta!
Citera
2016-11-08, 18:33
Medlem
Tack Punkarn för inputen! Då vet jag lite iaf. Kommer inte bli ofta och om ångesten kommer har jag redan botemedel (Xanor). Synd att man inte vet hur man får tag på sånt bara... Får väl fråga ngn tuffing på stan antar jag
Citera
2016-11-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Inte tillräckligt för att bli nöjd, skulle jag tro. Svår drog att dölja. Fast jag vet ju inte hur erfaren du är, har man rullat mycket är det nog enklare att dölja.

Lägg kristallerna i ett rullpapper och svälj.

Ja, E ska innehålla MDMA, men det kan innehålla vad som helst egentligen. Amfetamin är vanligt att de blandar i, händer även att det inte är någon MDMA alls i tabletterna.

Tror du kommer älska MDMA! Tusen gånger bättre än sprit, tycker jag. Skönaste drogen jag tagit. Se bara till att du inte rullar för ofta, jag blev störtförälskad på grund av ruset och den sköna afterglowen som kunde få mig att må bra i upp till en vecka efteråt. Efter ungefär fem sessioner under cirka 4-5 månader åkte jag på min första avtändning och efter de fyra dagarna då jag fick gråtattacker och bara ville dö har jag inte varit särskilt sugen. Tog senast på midsommar och ska vänta tills nyår. Fan, nu börjar man längta!
Tack för tipset. Aldrig tagit kristaller, bara E ungefär 20-30ggr mellan 1994-2002 så det var ett tag sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in