Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Beror lite på vikt osv, din vikt gånger 0.02g brukar vara en bra måttstock. Doseringen beror förstås på omgivningen och miljön såklart, ska det tas på hemmafest där det är rätt lugn stämning och moralen inte slår i taket tycker jag du kan köra på dosen ovanför. Ska du däremot ut och härja på krogen skulle jag reka en lite mindre dos då du kan se rätt fucked ut på MDMA.
Om du vill ha så mild AT som möjligt föreslår jag att du dricker vatten under ruset samt att du skippar alkoholen. Om du ska fylla på gör det endast en gång och då ungefär 1/3 eller 1/2 av startdosen. Tror alkoholen är den största boven i dramat när det gäller avtädningarnar på MDMA eller att det varit utblandat med diverse andra substanser. Kom ihåg att under ruset är det lätt hänt att man vill flyga lika högt igen och då pular i sig mycket mer kristaller än man borde, detta går inte att uppnå utan du kommer bara spä på bieffekterna som MDMA ger.
Okej okej, då skiter jag i att dricka alkohol. Så en 0.1 är en relativt hög dos?
Har en annan fråga, det är så att min tjej vill prova också. Hon är väldigt liten i kroppen och har alrig provat droger innan. Är ganska nojjig för att ge henne något men hon tjatar på mig och är så grymt sugen att ta mdma med mig på nyår. Om jag nu ska dela med mig lite till henne, hur mycket ska jag ge henne då? Som sagt, hon har aldrig provat några droger förut. Bara en del alkohol. Är det inte så smart att ge henne MDMA om hon aldrig ens vet hur ett rus är?
Eller kommer hon bara må super bra?
Tacksam för svar, trevlig helg på er.
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
har mdma korstolerans med hallucinogener? Känns inte helt rätt att köra mdma dagen efter att man kört världens jävla dpt-tripp och rullat runt med eufori.
Man kan spy och få värmeslag. Liten risk att man kan nojja också.
Jag förstår. Får ta de lugnt då!