2011-08-31, 09:22
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Varför stavar vissa personer till "Exstazy eller Exstasy" när det heter Ecstasy?

Stör mig nått så sjukt på det
Av samma anledning folk annars stavar fel förmodligen
Citera
2011-08-31, 15:48
Medlem
Andy Frains avatar
Bara jag som får ett "svart hål" i minnet efter att tagit Mdma? har tagit det 5-6 ggr i livet och varje gång samma sak, inte fullt så kraftigt första gången dock!
Allt som händer under "toppen" på ruset är helt svart dagarna efter.
Jag har doserat rätt, inte druckit särskilt mycket sprit osv så det är inte det?

Jag flippar liksom inte ut har jag hört så det är ingen snefylla eller överdosering, jobbigt bara när det är helt svart, speciellt när man vet hur underbart ruset är...
Citera
2011-08-31, 21:47
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Har prövat att käka magnesium i brustabletter en gång fast tyckte inte det var så stor skillnad, blir man mindre torr av det? Jo vatten ska jag försöka dricka mer, brukar dricka ungefär 10 glas kanske...

Nej, man blir inte mindre torr av det i sig, dock gör det så man håller på mindre med käkarna, samt att för många bitar man sig mindre på läpparna. Det hjälper mig iaf en del.
Citera
2011-08-31, 22:08
Medlem
TjackKnapriss avatar
så här ska man ha det när man har det som sämst...
rosa lacote är så jääääävla sköna.'
Citera
2011-09-05, 16:49
Medlem
Lundens avatar
Har ni några tips/invändningar till mig som tänkt köra sin första ecstasy dos på en Skrillexkonsert? Tänker att det borde vara det ultimata tillfället att ha ett rus (eftersom jag älskar musiken). Någon som har erfarenhet av E på konserter?
Citera
2011-09-05, 16:56
Medlem
Kartoffelkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Har ni några tips/invändningar till mig som tänkt köra sin första ecstasy dos på en Skrillexkonsert? Tänker att det borde vara det ultimata tillfället att ha ett rus (eftersom jag älskar musiken). Någon som har erfarenhet av E på konserter?

Perfekt setting för E imo, se upp för arga vakter och drick mycket vatten så ska det nog gå jättebra Viktigt med vattnet, E höjer kroppstemperaturen och det brukar bli väldigt varmt på denna typ av spelningar. Typ en 0,5L i timmen eller ngt
Citera
2011-09-05, 17:08
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartoffelkopf
Perfekt setting för E imo, se upp för arga vakter och drick mycket vatten så ska det nog gå jättebra Viktigt med vattnet, E höjer kroppstemperaturen och det brukar bli väldigt varmt på denna typ av spelningar. Typ en 0,5L i timmen eller ngt
Kul! Jo, det lär ju vara väldigt många vakter där eftersom det är 13-årsgräns... Angående vattnet, skulle det vara möjligt att trycka i sig 2 liter precis innan? Tänker att det kan vara svårt att få tag på vatten där inne.
Citera
2011-09-05, 17:43
Medlem
ant's avatar
Citat:
Jag körde E första gången på P&L när deadmau5 spelade, och det var fan riktigt bra
Men ett tips är att stå lite i utkanten tills det börjar slå på, för om du står mitt i smeten så kan det bli "för mycket" när det kickar igång.

Citat:
Kul! Jo, det lär ju vara väldigt många vakter där eftersom det är 13-årsgräns... Angående vattnet, skulle det vara möjligt att trycka i sig 2 liter precis innan? Tänker att det kan vara svårt att få tag på vatten där inne.
Det kan vara rätt skönt att dricka vatten under rusets gång.
Citera
2011-09-05, 17:58
Medlem
Kartoffelkopfs avatar
Citat:

Ta med dej en vattenflaska bara. Lite jobbigt att bära på kanske, men värt det.
Citera
2011-09-05, 18:34
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Jag körde E första gången på P&L när deadmau5 spelade, och det var fan riktigt bra
Men ett tips är att stå lite i utkanten tills det börjar slå på, för om du står mitt i smeten så kan det bli "för mycket" när det kickar igång.

Det kan vara rätt skönt att dricka vatten under rusets gång.

Mycket bra tips de där med utkanten. Att stå i smeten är bara jobbigt och tråkigt. Att stå lite utanför är bättre. Dock ska du så klart stå med folk men bara så du har plats för att dansa lite.

En liten 0,5 liter kan du ha i fickan, de är värt!
Citera
2011-09-05, 20:45
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Till att börja med, vad är det för piller? Var säker på att det är mdma i dom så du inte spyr i något hörn istället under en konsert du inte vill missa.
Citera
2011-09-05, 21:03
Medlem
BillLees avatar
Citat:

Tryck inte i dig 2 liter precis innan, kommer nog mest få dig att må lite illamående och bli kissnödig. Drick lite vatten innan och ta med dig en halv-liters flaska istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in