2016-05-26, 13:04
Medlem
mztrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Jag tog aldrig dosen, utan tog de sista i vattnet och fyllde på det. Vet inte om MDMAt förstörs efter ett par dagar av att ligga i vatten?

Nu förstår jag hur kraftig MDMA är, rekommenderas starkt att ta när man är har en svår period i sitt liv.

Håller helt med, har varit helt nerdekad och allt har varit ett rent helvete men MDMA får en att dra på mungipan
Citera
2016-05-26, 23:13
Medlem
SigrefIQs avatar
Tjena alla likasinnade.

Nu är det som så att jag har en vän på jobbet som blivit intresserad av att testa E. Det är bara det att han är orolig över hur hans tankegångar kommer påverkas. För han själv tycker han kan få lite skeva tankar då och då. T.ex ytliga självmordstankar.
Det här var alltså ett resultat av en ganska svår hjärnskakning, när han gick i skolan, som fortfarande påverkar han.

Jag själv tycker Inte E påverkar tankarna mer än att man bara älskar allt och alla och kroppen känns super och är superlätt och kan känna lite lätt dåsigt i huvudet.
Så då delar jag med mig om lite mer info.
Han har testat cannabis med mig innan och det gillade han (då han börja känna) tills spliff nr 2 då han började känna att det snurra i huvudet, vilket påminde om hjärnskakningen. Så han drog på toa och spydde och stannade där i två timmar typ. (massa cola och två pizzor hade han ätit också, I know kan vara det :-P )

Så då frågar jag här, borde jag låta han testa en halv/hel E tablett?
Jag kommer vara sitter, kanske bäng sitter.
Citera
2016-05-26, 23:19
Medlem
Phyzicsftws avatar
Hej.
Nu är det så att jag har en fråga angående SNRI/SSRI och MDMA. Jag går för nuvarande på en väldigt låg dos som då är cirka 17mg Venlafaxin. Lägsta dosen är 37.5mg och högsta dosen är 150mg. Jag brukar tömma ut drygt halva kapseln så för nuvarande ligger jag på 17mg och tänker gå ner till runt 7-8mg den här veckan.
Så min fråga är, kommer jag få ut någon effekt av MDMA? Kommer det bli en helt utebliven effekt även fast jag går på sådan liten dos? Jag och flickvännen tänkte förövrigt köra om drygt 2-3 veckor. Att sluta helt på SNRI är out of the question pga abstinenssymptomen jag får

Mvh
Citera
2016-05-26, 23:47
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigrefIQ
Tjena alla likasinnade.

Nu är det som så att jag har en vän på jobbet som blivit intresserad av att testa E. Det är bara det att han är orolig över hur hans tankegångar kommer påverkas. För han själv tycker han kan få lite skeva tankar då och då. T.ex ytliga självmordstankar.
Det här var alltså ett resultat av en ganska svår hjärnskakning, när han gick i skolan, som fortfarande påverkar han.

Jag själv tycker Inte E påverkar tankarna mer än att man bara älskar allt och alla och kroppen känns super och är superlätt och kan känna lite lätt dåsigt i huvudet.
Så då delar jag med mig om lite mer info.
Han har testat cannabis med mig innan och det gillade han (då han börja känna) tills spliff nr 2 då han började känna att det snurra i huvudet, vilket påminde om hjärnskakningen. Så han drog på toa och spydde och stannade där i två timmar typ. (massa cola och två pizzor hade han ätit också, I know kan vara det :-P )

Så då frågar jag här, borde jag låta han testa en halv/hel E tablett?
Jag kommer vara sitter, kanske bäng sitter.
Svårt att säga. Alla reagerar olika. Lider själv av depression ibland men har aldrig blivit deppig av E, snarare totalt tvärtom. Jag älskar E. Känner en som fick bort sin depp genom "MDMA-sessions" kristaller då alltså, men det har jag själv aldrig testat.

Ge han en halv tablett och övervaka. Första gången jag tog E blev jag helt fuckad fast jag gillade det men borde haft nån som övervaka mig. Men sen dess är det inga problem.
Citera
2016-05-27, 17:21
Bannlyst
Frågar en gång till någon som vet exakt om mdmat får sämre effekt / ingen alls efter 7 dagar i vatten?
Vill ta sista dosen idag.
Citera
2016-05-27, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Frågar en gång till någon som vet exakt om mdmat får sämre effekt / ingen alls efter 7 dagar i vatten?
Vill ta sista dosen idag.

Tror jag kommer få svar på frågan genom 1h, håller på att dricka ner det nu. Spänningen återstår !

EDIT,
YES det håller på att komma igång.
SÅ MYCKET KÄRLEK, It's unbelievable.
Senast redigerad av LysergicZero 2016-05-27 kl. 19:08.
Citera
2016-05-27, 20:12
Medlem
Hej!

Ska ta Ecstasy idag med några polare och undrar hur lång tid det tar innan min sertralin går ur kroppen?

Käka en sertralin bluefish 75mg idag kl 07.00, tror ni den har gått ur kroppen vid 22.00 så att jag kan ta min eva? Eller är risken för serotonergt syndrom stor?

Kan tilläggas att Evan i sig heter Oranga Ugglor och e 200%

Hade tänkt ta en halv eller en hel, får se om jag får några svar
Citera
2016-05-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN
Ska ta Ecstasy idag med några polare och undrar hur lång tid det tar innan min sertralin går ur kroppen?
Tar nog en vecka eller två innan Sertralin lämnar kroppen. Räkna med utebliven effekt om du käkar E/MDMA idag.
Citera
2016-05-28, 16:06
Medlem
tog inte risken och valde att röka lite cocktails istället.

var ju rå segt att vara den enda som inte har käkat eva medans alla andra var rå evade.
Citera
2016-05-28, 18:45
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Hej!

Käka en sertralin bluefish 75mg idag kl 07.00, tror ni den har gått ur kroppen vid 22.00 så att jag kan ta min eva? Eller är risken för serotonergt syndrom stor?

200%?
Citera
2016-05-28, 20:11
Medlem
Citat:
Hej!

Sertralin har en lång halveringstid, och har du tagit det mer än en dag så kommer du ha kvar det i kroppen i ett par veckor iaf. Går du på SSRI i vanliga fall är E inget du ska hålla på med.

Risken är SS är inte särskilt stor, men den finns där, och går du på den nitlotten lär du tycka att det var jävligt dumt att riska det.
Citera
2016-05-29, 22:54
Medlem
Finns det nåt reko RC-alternativ till ecstasy just nu? Skulle förstås föredra the real deal, men det är så svårt att få tag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in