Citat:
Ursprungligen postat av
SigrefIQ
Tjena alla likasinnade.
Nu är det som så att jag har en vän på jobbet som blivit intresserad av att testa E. Det är bara det att han är orolig över hur hans tankegångar kommer påverkas. För han själv tycker han kan få lite skeva tankar då och då. T.ex ytliga självmordstankar.
Det här var alltså ett resultat av en ganska svår hjärnskakning, när han gick i skolan, som fortfarande påverkar han.
Jag själv tycker Inte E påverkar tankarna mer än att man bara älskar allt och alla och kroppen känns super och är superlätt och kan känna lite lätt dåsigt i huvudet.
Så då delar jag med mig om lite mer info.
Han har testat cannabis med mig innan och det gillade han (då han börja känna) tills spliff nr 2 då han började känna att det snurra i huvudet, vilket påminde om hjärnskakningen. Så han drog på toa och spydde och stannade där i två timmar typ. (massa cola och två pizzor hade han ätit också, I know kan vara det :-P )
Så då frågar jag här, borde jag låta han testa en halv/hel E tablett?
Jag kommer vara sitter, kanske bäng sitter.
Svårt att säga. Alla reagerar olika. Lider själv av depression ibland men har aldrig blivit deppig av E, snarare totalt tvärtom. Jag älskar E. Känner en som fick bort sin depp genom "MDMA-sessions" kristaller då alltså, men det har jag själv aldrig testat.
Ge han en halv tablett och övervaka. Första gången jag tog E blev jag helt fuckad fast jag gillade det men borde haft nån som övervaka mig. Men sen dess är det inga problem.