2013-02-22, 19:16
Medlem
http://play.radio1.se/catchup/7510

Gör inget! De har redan lagt upp detta. Jag stängde av radion precis innan detta skedde!
Citera
2013-02-22, 20:25
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Shabbe tyckte jag var oförskämd idag när jag sa att jag ogillade hon som gästade Aschberg idag

Här har ni dagens samtal från mig när jag smaskar henne i örat
http://www.speedyshare.com/JRwQY/rec0221-200728.mp3

Gillade starkt ditt samtal idag Mer sånt!
Citera
2013-02-22, 21:28
Medlem
De program som jag gillar att lyssna på är Aschberg och Eva :-) blir även gert/kim men det är mest för jag sitter i bilen då och går inget annat vettigt.
Citera
2013-02-22, 21:28
Medlem
Hajar inte. En efterlyst man sitter i en bil utan att försöka ta sig därifrån och går med på live-intervju på vägen till farbror blå i Solna?

Sen..jag HATAR verkligen när nysvenskar säger "asså förrståårr du..." FUCK OFF.
Citera
2013-02-22, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Hajar inte. En efterlyst man sitter i en bil utan att försöka ta sig därifrån och går med på live-intervju på vägen till farbror blå i Solna?

Sen..jag HATAR verkligen när nysvenskar säger "asså förrståårr du..." FUCK OFF.

Haha klarar inte heller av det där förstååår dyyy. Sen är det en sådan miss att han själv kan åka dit för hot efter att ha sagt att "jag kan döda den här jeeeveln, du Robert vet inte vem jag är, denna lirare är farlig. Marockooo. Jag kan döööda".

Man undrar vem som är mest farlig av dom som blev gripna.
Citera
2013-02-23, 03:37
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machine137
Haha klarar inte heller av det där förstååår dyyy. Sen är det en sådan miss att han själv kan åka dit för hot efter att ha sagt att "jag kan döda den här jeeeveln, du Robert vet inte vem jag är, denna lirare är farlig. Marockooo. Jag kan döööda".

Man undrar vem som är mest farlig av dom som blev gripna.

Inte bara de, när snubben ville ut ur bilen så skrek han till honom flera ggr ordagrant att han skulle döda honom eller köra till skogen och döda honom om han stack. De är så mycket hot de bara kan bli.

Jag började lyssna på programmet typ en halv minut in i dramat, av en slump på bussen hem. Blev helt jävla paff och tänkte mest WTF?!

Ska bli spännande att se vad fan de rörde sig om.
Citera
2013-02-23, 09:15
Medlem
eternussermos avatar
http://www.expressen.se/nyheter/ringde-aschberg-har-efterlyst-i-bilen/
Polisen bekräftar för Expressen.se att två män kom in till stationen på fredagseftermiddagen och att stämningen var upprörd. Männen har sedan förhörts under kvällen.
De här misstankarna mot mannen som drogs in här verkar inte stämma. Och vi håller på att utreda det hela, säger Helena Tintor, tursekreterare vid Västerortspolisen.
Ingen är i nuläget misstänkt för något brott.
Citera
2013-02-23, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
http://www.expressen.se/nyheter/ringde-aschberg-har-efterlyst-i-bilen/
Polisen bekräftar för Expressen.se att två män kom in till stationen på fredagseftermiddagen och att stämningen var upprörd. Männen har sedan förhörts under kvällen.
De här misstankarna mot mannen som drogs in här verkar inte stämma. Och vi håller på att utreda det hela, säger Helena Tintor, tursekreterare vid Västerortspolisen.
Ingen är i nuläget misstänkt för något brott.
Precis som man själv faktiskt trodde!

Tycker bara det är allmänt konstigt att media, förutom expressen håller tyst om saken. Avpixlat, som älskar att kasta skit på mångkulturen har ju värsta chansen nu, men dom har inte heller skrivit något. Jävla tramsmedia!
Citera
2013-02-24, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Vad krävs det för att bli radiopratare på Radio 1? Är lite sugen.
Jag vill ochså jobba där..
Robert om du läser det här,hör av dig!
Citera
2013-02-24, 20:13
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Shabbe tyckte jag var oförskämd idag när jag sa att jag ogillade hon som gästade Aschberg idag

Här har ni dagens samtal från mig när jag smaskar henne i örat
http://www.speedyshare.com/JRwQY/rec0221-200728.mp3

haha, du är kung !
Citera
2013-02-24, 20:16
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Inte bara de, när snubben ville ut ur bilen så skrek han till honom flera ggr ordagrant att han skulle döda honom eller köra till skogen och döda honom om han stack. De är så mycket hot de bara kan bli.

Jag började lyssna på programmet typ en halv minut in i dramat, av en slump på bussen hem. Blev helt jävla paff och tänkte mest WTF?!

Ska bli spännande att se vad fan de rörde sig om.

Den gapige marockanen (?) som förde iväg mannen lär ju bli gripen för egenmäktigt förfarande.

Så det är han som åker dit istället.
Citera
2013-02-25, 15:24
Bannlyst
Så jävla äckliga gäster i studion idag. Släng ut dom för fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in