2013-04-05, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Eva Ruuz satt och tjatade om att Carola gjort flätor på sitt adoptivbarn i 2 timmar för nåt halvår sedan. Enligt experten själv så vanvårdade Carola sin dotter och var inte vatten värd i programmet.
I ett annat program var det frisörskan som inte gjort Ruuz nöjd och då var det gnäll om det programtiden ut.
Ett annat tillfälle gällde det en mäklare som hade sålt stugan till någon annan. Herre Gud! Hon var hysterisk mellan 10-12 och på gränsen till nåt slags anfall.
Sen var det 2 timmar om att hon minsann varit hemmafru i 4 år och anser att alla ska vara det då barn skadas på dagis. Jag tror tvärtom och hennes bakåtsträvande till bullbak och underkastelse är läskig. Vem vill vara hemmafru tills ungarna är 18 som Ruzz förespråkar?

Dessutom har hon vänt ut och in på sin exman som inte ens har en chans att försvara sig och vänninor som Ruuz inte kommit överens med.

Listan kan bli hur lång som helst och den sista jag skulle besöka ifall jag mådde dåligt är hon. Undrar ifall hon verkligen är utbildad och jag glömde nästan hur hon dekar ner alla andra psykologer och höjer sig själv till skyarna.

Radio 1 är en kanal för inbördes beundran och inringarna är inte direkt dom skarpaste knivarna i lådan. Men parodi är det och det är kul att lyssna på. Inget jag tar seriöst utan snarare ser det som lyteskomik.Tiden går fort på jobbet i alla fall.

Väl talat!

Hispigare kärring får man leta efter.
Citera
2013-04-06, 13:10
Bannlyst
Jag tycker dock Rauz förtjänar en cred då hon kommer med många tänkvärda råd. Sen att hon drar in sig själv i diskussionerna kan man både se på gott och ont..
Citera
2013-04-06, 16:24
Medlem
HA HA Liraren som heter Martin är bara för mycket. Poängen är att han driver med Ruuz som sitter och tindrar då han berömmer henne till skyarna.
Snubben ljög och sa att han träffat prinsessan Lilian 13 ggr och att hon anförtrott honom hur hennes liv med prins Bertil varit. Ha ha Ruuz sög i sig allt. Igår ringde han och sa att en granne som är skivbolagsdirektör hört honom sjung "Se på mig" i Ruuz program varför han nu har ett skivkontrakt. Jisses, Ruuz tyckte det var fantastiskt och önskade lycka till med framgången. Är människan helt dum i huvudet som inte fattar att det är en person som antingen driver med henne eller också är han mytoman?

Som sådan expert på alla områden inom psykologin borde hon fatta det, men icke. Hon suger i sig Martins smicker och beundran som om hon vore en svamp. Jag är ingen psykolog men fattade efter andra gången jag hörde Martin att det är nåt skumt.

Jag tycker Ruuz verkar snäll men hon borde skriva på en lapp 100 gånger och läsa där det står "SKÄRP DIG EVA, VA INTE DUM I HUVUDET!" Varje gång hon stiger ur sängen eller är på stan tar hon upp lappen ur fickan och läser noggrant. Om inte det hjälper kan hon skriva meningen 100 ggr till.
Citera
2013-04-09, 12:54
Medlem
Fredrik Steen med Kim Kärnfalk tog över Aschbergs program igår. Fredrik Steen är en jäkla hycklare som sitter och försvarar zigenare och skall vara så jäkla präktig. Han har själv så mycket fördomar om invandrare och han umgås med Kjelle, en fd. anställd på polisens hundenhet i Tullinge. Han är en riktigt rasist och så jäkla arrogant. Fredrik tror han blivit kändis nu för han sitter i radion och har blivit så stor på sig, värre än tidigare. De riktiga hundexperterna som inte har ett behov av att figurera i media skrattar åt hans sk. hundkunskaper. Dessutom skall det vara åsiktsradio, men har du en annan åsikt än Fredrik så blir han riktigt jäkla sur och fimpar folk. Det kallar inte jag åsiktradio.
Citera
2013-04-09, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afenni
Fredrik Steen med Kim Kärnfalk tog över Aschbergs program igår. Fredrik Steen är en jäkla hycklare som sitter och försvarar zigenare och skall vara så jäkla präktig. Han har själv så mycket fördomar om invandrare och han umgås med Kjelle, en fd. anställd på polisens hundenhet i Tullinge. Han är en riktigt rasist och så jäkla arrogant. Fredrik tror han blivit kändis nu för han sitter i radion och har blivit så stor på sig, värre än tidigare. De riktiga hundexperterna som inte har ett behov av att figurera i media skrattar åt hans sk. hundkunskaper. Dessutom skall det vara åsiktsradio, men har du en annan åsikt än Fredrik så blir han riktigt jäkla sur och fimpar folk. Det kallar inte jag åsiktradio.

Word. Präktigheten själv. Finns inga byggare som är så präktiga som han. 100 spänn på att han är rårasse egentligen och svär över svartskallar i trafiken precis som alla vi andra. Är han på radio1 permanent nu?
Citera
2013-04-09, 16:41
Bannlyst
Citat:

Lyssnade också FYFAN, och sen sa han SVENNE i varannan mening för att vara provokativ, jävla pissråtta!

Både KIM och Fredrik var dryga hela programmet dom ville väll vara lika "coola" som arslet!
Citera
2013-04-10, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DecentDick
Lyssnade också FYFAN, och sen sa han SVENNE i varannan mening för att vara provokativ, jävla pissråtta!

Både KIM och Fredrik var dryga hela programmet dom ville väll vara lika "coola" som arslet!

Så rätt du har. Båda var riktigt dryga och passade inte inringarens åsikt så fimpade de personen.
Citera
2013-04-10, 13:31
Bannlyst
Citat:
Så rätt du har. Båda var riktigt dryga och passade inte inringarens åsikt så fimpade de personen.

Ja det var pinsamt, nu vet jag inte vad man kan begära av paret iom att dom inte jobbat ihop tidigare men osynkade som 17 var dom iaf, ingen koll på varandra.
Sen var det ett jävla tjatande fram och tillbaka om prostitution där Kim sa att hon var moralkärring x100 och Fredrik sa att man säljer sitt kön och inte kroppen, han kunde inte se någon skillnad på ett "vanligt" arbete iom att man säljer sin kropp då med riktigt pinsam sk åsiktsradio.

Verkar som Fredrik är utvecklingsstörd eller ger sig fan på att framstå som en mindre bemedlad man!

Precis som du säger så "fimpade" Kim mitt i en mening, helt utan anledning förutom att just hennes åsikt inte matchade med inringarens.

Dråpligt!

Sen att dom blev nöjda över att höra att en butikskontrollant berättade om att Zigenare använder sina barn som tjuvar/snattare i affärer, båda två sa att det var skönt att höra, fyfan usch det var bland det vidrigaste jag lyssnat på! Butikskontrollanten sa att det var 50% Ziggisar och 50% "Svenskar "/annat folkslag så då var det ingen Big deal, nä hä , wtf det är ju inte så att det bor 50/50 i Sverige och tacka fan för det!

Jag blev visst lire sur!
Senast redigerad av DecentDick 2013-04-10 kl. 14:08.
Citera
2013-04-10, 19:26
Medlem
vad sa han filmdoktorn om tv-serien "The Wire" idag på Aschberg?
Citera
2013-04-11, 22:12
Medlem
[quote=DecentDick]
Verkar som Fredrik är utvecklingsstörd eller ger sig fan på att framstå som en mindre bemedlad man!
QUOTE]

Har lyssnat några gånger på Fredrik och dragit slutsatsen att han inte har någon som helst förmåga till rationellt och logiskt tänkande. Kanske du har rätt i att han inte har alla hästar hemma?
Han är också väldigt fördomsfull när det gäller andra etniciteter.
Citera
2013-04-12, 00:34
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
vad sa han filmdoktorn om tv-serien "The Wire" idag på Aschberg?

Med tanke på att det var Hynek finns det ju ingen anledning att bry sig. Alltså man har ju alltid lyssnat på kanalen mest för skadeglädjen men nu börjar gästerna bli riktigt jobbiga. Göran Greider vill man ju inte höra på och framför allt vet man ju redan från början vad han kommer att säga.

Såg att Robban börjat screena samtalen sedan en tid tillbaka. Har det givit stammisarna mindre svängrum?
Citera
2013-04-14, 21:17
Medlem
Birabackens avatar
Vad skulle ni vilja höra på Radio1? Tänkte att det är en jävla massa gnäll om skit här men om ni fick bestämma, hur skulle programmen se ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in