2013-03-06, 16:21
Medlem
Forrest.Gumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clooak
Någon som har inspelningen från när mannen ringer in med snubben i bilen och kör till polisstation?. Radio1 har tagit bort klippet
http://podtail.com/#!/podcast/aschberg-pa-radio1/186/dramatiskt-samtal-till-aschberg-i-direktsandn/25182/
Citera
2013-03-07, 15:36
Medlem
TailgunnerJoes avatar
Obehagligt när Aschberg pratar med Martin Fredriksson från Researchgruppen, "hur kartlägger man en människa?".
Citera
2013-03-07, 23:13
Bannlyst
Gillar programmet med Aschberg skarpt.
Citera
2013-03-08, 14:55
Medlem
Ingen behöver ringa till Cissi Wallin för enligt egen utsago har hon nämligen hållit på med det här programmet i två år och vet därför vad folk tänker. När hon avbryter ringare får hon klagomål fast hon beter sig som Aschberg.

Nej Cissi beter sig inte som Aschberg. Han är oerhört proffsig och det är ytterst sällan han far ut mot ringare som hon. Dessutom börjar det bli otroligt uttjatat med "vad som är kvinnligt" i Cissis program. Aschberg har en stor variation av ämnen och behärskar programledarjobbet utmärkt.
Citera
2013-03-08, 15:26
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tkt-Eagle
Gillar programmet med Aschberg skarpt.

Håller med dig!

Jag har inte lyssnat på ett par veckor men har nu lyssnat på lite spridda program och måste säga att jag är fast igen. Friåkarprogrammen hoppar jag dock över för det blir oftast ett sammelsurium av dumma människor.
Sven Yrvindprogrammet och det om försvaret var höjdarprogram

Aschberg är en sann förebild!
Citera
2013-03-08, 16:08
Bannlyst
Fick total hjärnsläpp idag när jag ringde in till Cissi. Skoj var det i allafall att min tyskalärare blev arg mitt i sändningen
Citera
2013-03-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Fick total hjärnsläpp idag när jag ringde in till Cissi. Skoj var det i allafall att min tyskalärare blev arg mitt i sändningen

Vilken tid var det ungefär ?
Citera
2013-03-08, 23:12
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin

Jag lyssnar aldrig på cissi... och tänker inte göra det heller.

Men du kan väl berätta lite mer om samtalet?
Citera
2013-03-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Håller med dig!

Jag har inte lyssnat på ett par veckor men har nu lyssnat på lite spridda program och måste säga att jag är fast igen. Friåkarprogrammen hoppar jag dock över för det blir oftast ett sammelsurium av dumma människor.

Snygg förebild, låter ingen få en syl i vädret. O ser ut som en grobian. Han borde ju dödats innan han kom fram. Hans mor o far kan inte varit något annat än syskon.
Citera
2013-03-09, 00:38
Medlem
Snubben som ringde in idag fick inte en syl i vädret. Ändå skrek Cissi till honom att han avbröt och snackade skit. Hur kan människan få fortsätta att sprida sina egna genusåsikter i 2 års tid?

Samtidigt lägger hon alltid in i varje mening hur bra hon tjänar, att hon och Aschberg är lika duktiga, att hon är journalist som interjuat kända politiker, världstjärnor och allt i övre rang. Hon klämmer in att hennes nya kille tjänar skitbra och att dom har ett underbart förhållande. Bättre än alla andra.

Kul ändå då hon erkänner att hon samlade torkade snorkråkor i en kopp och löste upp i vatten då det var dags att inmundiga.

Den manhaftiga damen går inte av för hackor och ändå roligare blir det då hon tror att Aschberg och hen är på samma nivå. I Expressen gnällde hon om att hon inte tjänade lika mycket som Robban vilket borde vara året skämt.

Kvinnan har problem och om man inte tar henne som ett stort skämt blir det plågsamt värre att lyssna på pladdret. Undrar hur länge den nya snubben orkar?
Citera
2013-03-09, 02:01
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Håller med dig!

Lyssna på förra veckans program med läkaren Stefan Branth om bristerna i vården, riktigt bra om varför sjukvården har under de senaste åren blivit mer ineffektiv. Riktigt intressant, jäkligt lärorikt och Branth satte verkligen fingret på de administritativa problem som plågar sjukvården.
Citera
2013-03-09, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag lyssnar aldrig på cissi... och tänker inte göra det heller.

Men du kan väl berätta lite mer om samtalet?
Eftersom du inte fick respons råder jag dig att lyssna igenom alla program med Cissi under en helg på webben. Om du får åka ambulans efter det kan bli ett nytt ämne hos hönan. Varför får lyssnare hjärnskakning då dom lyssnar på mitt program??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in