2013-02-06, 08:45
Medlem
rutger9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Aklilo?

Ja, så heter hon ja. Hon tycker att allt är diskriminerande och kränkande.
Citera
2013-02-06, 21:42
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rutger9999
Ja, så heter hon ja. Hon tycker att allt är diskriminerande och kränkande.

Hon försöker ibland att gå under andra namn men hon är så igenkännbar, Aschberg kallar hennes bluff varje gång.
Citera
2013-02-06, 23:55
Medlem
Den där näthataren Johan som dom bandade idag..går det att lyssna på i efterhand? Länk?
Citera
2013-02-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Den där näthataren Johan som dom bandade idag..går det att lyssna på i efterhand? Länk?

Detta? http://play.radio1.se/catchup/7371
Citera
2013-02-07, 09:21
Medlem
Copterss avatar
Konceptet för Radio1 när det lanserades var bra! Inledningsvis hade man på pappret en bra uppsättning programledare och ett bra schema. Nu.. Jag ska ärligt säga att jag inte lyssnar på Radio1 längre. Varför? Alltid samma människor som ringer in och det blir tröttsamt att skämmas varje J*vla gång. Det blir extremt tröttsamt att lyssna på samma programledare hela J*vla tiden med samma J*vla åsikter som inte kan backa en tum. Som någon tidigare skrev: Alla vet allt och är bäst störst och vackrast på Radio1. Det enda jag kan minnas och som jag saknar i min vardag är sportvärlden. Resten kan gärna få stå utan jobb nästa månad. Tror inte heller med tanke på de fåtaliga andelar Radio1 har, att det är helt omöjligt.
Citera
2013-02-07, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copters
Konceptet för Radio1 när det lanserades var bra! Inledningsvis hade man på pappret en bra uppsättning programledare och ett bra schema. Nu.. Jag ska ärligt säga att jag inte lyssnar på Radio1 längre. Varför? Alltid samma människor som ringer in och det blir tröttsamt att skämmas varje J*vla gång. Det blir extremt tröttsamt att lyssna på samma programledare hela J*vla tiden med samma J*vla åsikter som inte kan backa en tum. Som någon tidigare skrev: Alla vet allt och är bäst störst och vackrast på Radio1. Det enda jag kan minnas och som jag saknar i min vardag är sportvärlden. Resten kan gärna få stå utan jobb nästa månad. Tror inte heller med tanke på de fåtaliga andelar Radio1 har, att det är helt omöjligt.

Jag håller med dig, lyssnar inte alls på samma sätt längre. Kollar vilka ämnen det är oftast.

Som bäst var det i början och det är inte för att det var nytt utan för tiderna passade bättre mot dagens. Aschberg var 10-12, sen grym sportvärlden en timme med både Johan och Stefan som gjorde det bra. Kl 12-13 är perfekt tid, inte 18-19 då kan dom köra Eva Rusz istället.

Det finns en sak till jag saknar, efterlyser ingen mer här Comedy Central som körde på fredagar? Satt och garvade rätt mycket i bilen på EM. Perfekt innan man gör fredag . Dom bara försvann?
Citera
2013-02-08, 04:49
Medlem
meister2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogani
Skånske Jan

http://www.youtube.com/watch?v=ZiDn-dxY6eo

Är han verkligen på riktigt eller bara ett radio-troll?
Citera
2013-02-11, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meister2002
Är han verkligen på riktigt eller bara ett radio-troll?

Misstänker att detta är samma ringare:

http://www.youtube.com/watch?v=wwpSF5DCdHs&list=HL1360584720&feature=mh_l olz
Citera
2013-02-11, 15:11
Medlem
frantiks avatar
Jag lyssnar aldrig på Radio1 längre. I absoluta nödfall i sådana fall. Förut lyssnade jag varje dag.
Framförallt för att Aschberg gick mellan 10-12 och att mellan 12-13 gick Sportvärlden med Johan och Stefan.
Nu är det alltså istället Eva Rusz mellan 10-12 (som bara pratar om sina diplom, sina böcker, om vilka världsmästare hon har varit psykolog åt, om hennes erfarenheter, om hennes tidigare förhållanden) och sen Kim Kärnfalk (stavning?) mellan 12-13, som är ungefär som Aschberg light vad jag förstår.

Jag kan verkligen inte förstå hur den här kanalen har tänkt. Framförallt att flytta Sportvärlden från lunchtid till middagstid. Det ÄNDA programmet i hela Sverige som pratade om sport på ett väldigt skönt, avslappnat och nästan lite Filip och Fredrik:skt vis.

Idioter på den kanalen.
Citera
2013-02-11, 15:13
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djapet
Misstänker att detta är samma ringare:

http://www.youtube.com/watch?v=wwpSF5DCdHs&list=HL1360584720&feature=mh_l olz
Hahahaha "uuuuuuhhhhh". Var för trött för det där haha

Äh, tror inte Jan är en buse... Det finns fortfarande riktiga människor där ute även om flashback lätt får en att ana ugglor i mossen så fort det blir lite för udda.
Citera
2013-02-11, 18:52
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jag lyssnar aldrig på Radio1 längre. I absoluta nödfall i sådana fall. Förut lyssnade jag varje dag.
Framförallt för att Aschberg gick mellan 10-12 och att mellan 12-13 gick Sportvärlden med Johan och Stefan.
Nu är det alltså istället Eva Rusz mellan 10-12 (som bara pratar om sina diplom, sina böcker, om vilka världsmästare hon har varit psykolog åt, om hennes erfarenheter, om hennes tidigare förhållanden) och sen Kim Kärnfalk (stavning?) mellan 12-13, som är ungefär som Aschberg light vad jag förstår.

Jag kan verkligen inte förstå hur den här kanalen har tänkt. Framförallt att flytta Sportvärlden från lunchtid till middagstid. Det ÄNDA programmet i hela Sverige som pratade om sport på ett väldigt skönt, avslappnat och nästan lite Filip och Fredrik:skt vis.

Idioter på den kanalen.
Jag lyssnar på Aschberg som jag tycker är underhållande, programmet om ved var ju t.ex. helt lysande. Tyvärr hatar jag istället Gert, tycker han låter som en sluddrande gubbe på krogen, och ungefär lika intressant, dilemmat är att jag lyssnar i bilen så på morgonen får jag slå över till en annan kanal och glömmer sen rätt ofta att slå över till Robban när jag åker hem...
Citera
2013-02-11, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag lyssnar på Aschberg som jag tycker är underhållande, programmet om ved var ju t.ex. helt lysande. Tyvärr hatar jag istället Gert, tycker han låter som en sluddrande gubbe på krogen, och ungefär lika intressant, dilemmat är att jag lyssnar i bilen så på morgonen får jag slå över till en annan kanal och glömmer sen rätt ofta att slå över till Robban när jag åker hem...

Äh Gert är skön, sur gammal gubbe och fett negativ med torr humor .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in