Citat:
Ursprungligen postat av Copters
Konceptet för Radio1 när det lanserades var bra! Inledningsvis hade man på pappret en bra uppsättning programledare och ett bra schema. Nu.. Jag ska ärligt säga att jag inte lyssnar på Radio1 längre. Varför? Alltid samma människor som ringer in och det blir tröttsamt att skämmas varje J*vla gång. Det blir extremt tröttsamt att lyssna på samma programledare hela J*vla tiden med samma J*vla åsikter som inte kan backa en tum. Som någon tidigare skrev: Alla vet allt och är bäst störst och vackrast på Radio1. Det enda jag kan minnas och som jag saknar i min vardag är sportvärlden. Resten kan gärna få stå utan jobb nästa månad. Tror inte heller med tanke på de fåtaliga andelar Radio1 har, att det är helt omöjligt.
Jag håller med dig, lyssnar inte alls på samma sätt längre. Kollar vilka ämnen det är oftast.
Som bäst var det i början och det är inte för att det var nytt utan för tiderna passade bättre mot dagens. Aschberg var 10-12, sen grym sportvärlden en timme med både Johan och Stefan som gjorde det bra. Kl 12-13 är perfekt tid, inte 18-19 då kan dom köra Eva Rusz istället.
Det finns en sak till jag saknar, efterlyser ingen mer här Comedy Central som körde på fredagar? Satt och garvade rätt mycket i bilen på EM. Perfekt innan man gör fredag

. Dom bara försvann?