2012-11-19, 15:49
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machine137
Varför ringer så mycket okunnigt folk in till Radio 1 jämt... Blir så trött på folk som ska snacka invandring men inte har något på fötterna. Så lätt att knäcka dom egentligen, just nu hos Cissi "Pk media och varför är det relevant med att veta om det är invandrare som begår brott". Skulle kunna knäcka henne direkt, men hon går ju inte att snacka med, speciellt om hon blir ägd.

Tja, varför skriver så mycket okunnigt folk på Flashback? Det blir så, när alla kan komma fram och göra sin röst hörd.

För övrigt är det inte relevant att veta att det är en invandrare som begått brått. Det är också dåligt eftersom det främjar främlingsfientlighet.
Citera
2012-11-20, 20:49
Medlem
Birabackens avatar
Lyssnade idag på ett gammalt program då en inringare påstod sig känna Jari, eller Ove, som inringaren påstod att han egentligen heter. Någon som har mer info i ärendet?
Citera
2012-11-20, 21:30
Medlem
Richie Apriles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Lyssnade idag på ett gammalt program då en inringare påstod sig känna Jari, eller Ove, som inringaren påstod att han egentligen heter. Någon som har mer info i ärendet?
Då är det bäst att jag slutar läsa den här tråden, jag vill behålla mystiken. Hörde också det programmet och hoppas att inringaren ljög.
Citera
2012-11-20, 22:00
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richie Aprile
Då är det bäst att jag slutar läsa den här tråden, jag vill behålla mystiken. Hörde också det programmet och hoppas att inringaren ljög.

Ligger en ny film på hans facebook nu i alla fall. Knivzumba... och i ärlighetens namn ser han inte så gammal ut som jag hade fått för mig. Jag hade tippat Jari 50+ men när jag ser honom så där, då tror jag någonstans mellan 30-35... vad tror ni?
Citera
2012-11-20, 22:22
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ligger en ny film på hans facebook nu i alla fall. Knivzumba... och i ärlighetens namn ser han inte så gammal ut som jag hade fått för mig. Jag hade tippat Jari 50+ men när jag ser honom så där, då tror jag någonstans mellan 30-35... vad tror ni?

Jag tänkte också på det, men ärligt talat vill jag inte veta vem killen är för då tar det bort "mystiken", låt honom fortsätta ringa in och vara rolig.

Han kommer nog inte tycka det är lika roligt själv längre ifall "alla" vet vem han är....
Citera
2012-11-21, 17:01
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag tänkte också på det, men ärligt talat vill jag inte veta vem killen är för då tar det bort "mystiken", låt honom fortsätta ringa in och vara rolig.

Han kommer nog inte tycka det är lika roligt själv längre ifall "alla" vet vem han är....

Instämmer helt. Dessvärre lutar det åt att han är ett troll, vilket är synd.
Citera
2012-11-24, 10:37
Medlem
TotenEngels avatar
Citat:

Har du länk till fbsidan?
Citera
2012-11-26, 11:47
Medlem
fuckthemonarkis avatar
Lyssnar på Eva Rusz just nu och dom snackade om en app som finns i usa och tydligen så hade snubben i usa en app som gjorde att han fick reda på vart det fanns gratis fitta att slicka lol så han gick hem till dom gjorde sin grej och sen tack och hej. Nån som vet vad appen heter?
Citera
2012-11-26, 18:21
Medlem
Har lyssnat i efterhand på några program med Eva, då snackade hon om att någon deprimerad tjej ringde in och ville ta självmord. Kan någon länka till avsnittet?
Citera
2012-11-26, 20:01
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4R3S
Har lyssnat i efterhand på några program med Eva, då snackade hon om att någon deprimerad tjej ringde in och ville ta självmord. Kan någon länka till avsnittet?

Länk kan jag inte ge dig men jag TROR att det var en måndag som det programmet gick. Antingen var det förra måndagen eller veckan innan.
Citera
2012-11-27, 03:29
Medlem
kalasetistans avatar
Åhhh... hur fan gäller Flashback-reglerna när det gäller outning? Jag börjar nämligen fundera på om den där Zara, som ringde in till Aschberg häromdagen och var sur på killar och hur man träffade killar, varefter Aschberg startade en spontan dejtingservice i radion, om hon är en viss person på Flashback. Tycker jag började känna igen saker

Får man börja spekulera?
Citera
2012-11-28, 13:22
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Åhhh... hur fan gäller Flashback-reglerna när det gäller outning? Jag börjar nämligen fundera på om den där Zara, som ringde in till Aschberg häromdagen och var sur på killar och hur man träffade killar, varefter Aschberg startade en spontan dejtingservice i radion, om hon är en viss person på Flashback. Tycker jag började känna igen saker

Får man börja spekulera?

Hmm, jag tänkte inte alls på det men nu när du stavar det Zara så, Ja, jag kommer också att tänka på att det kanske kan vara nån härifrån.
Men att ens spekulera i vem är nog ganska förbjudet så det låter vi bli. Intressant tanke dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in