2012-11-28, 14:11
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Åhhh... hur fan gäller Flashback-reglerna när det gäller outning? Jag börjar nämligen fundera på om den där Zara, som ringde in till Aschberg häromdagen och var sur på killar och hur man träffade killar, varefter Aschberg startade en spontan dejtingservice i radion, om hon är en viss person på Flashback. Tycker jag började känna igen saker

Får man börja spekulera?
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Hmm, jag tänkte inte alls på det men nu när du stavar det Zara så, Ja, jag kommer också att tänka på att det kanske kan vara nån härifrån.
Men att ens spekulera i vem är nog ganska förbjudet så det låter vi bli. Intressant tanke dock.
Haha jag vill veta??!! pm så där vänner emellan?
Citera
2012-11-28, 19:23
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Åhhh... hur fan gäller Flashback-reglerna när det gäller outning? Jag börjar nämligen fundera på om den där Zara, som ringde in till Aschberg häromdagen och var sur på killar och hur man träffade killar, varefter Aschberg startade en spontan dejtingservice i radion, om hon är en viss person på Flashback. Tycker jag började känna igen saker

Får man börja spekulera?

Hon var civilingenjör sade hon så det stämmer väl inte på någon tjej härinne.
Citera
2012-11-28, 20:43
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotenEngel
Har du länk till fbsidan?

http://www.facebook.com/jari.pettperkele
Citera
2012-11-28, 22:39
Medlem
Satan i gatan vad jag stör mig på Monika som ringer till Aschberg dagligen. Hon KAN inte komma till saken en endaste gång, bara massa mummel och "eeeeeeeh, hmmmmmmm, aaaaaaah, eeeeeeeeeh". Galet störig jävla röst. Någon som är skön är Bobby som på riktigt verkar superintressead av kändisar och skvaller som han påstår, och alltid har genomtänkta (om än halvt ointressanta) frågor förberedda. Karem är dock fortfarande kungen över alla, skulle vara galet kul om han fick en egen "teori-timme" i programmet.
Citera
2012-11-29, 00:02
Medlem
08oss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krekan
Satan i gatan vad jag stör mig på Monika som ringer till Aschberg dagligen. Hon KAN inte komma till saken en endaste gång, bara massa mummel och "eeeeeeeh, hmmmmmmm, aaaaaaah, eeeeeeeeeh". Galet störig jävla röst. Någon som är skön är Bobby som på riktigt verkar superintressead av kändisar och skvaller som han påstår, och alltid har genomtänkta (om än halvt ointressanta) frågor förberedda. Karem är dock fortfarande kungen över alla, skulle vara galet kul om han fick en egen "teori-timme" i programmet.
Bobby, det var väl han som raggade på Shabbe förut? Då sa han ju att han var rik och frågade alltid om hans olika "problem" kunde lösas med pengar. Nu låter det inte riktigt likadant, han verkar ha jobbat svart en del (Pensionssystem-avsnittet).
Citera
2012-11-29, 13:00
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08os
Bobby, det var väl han som raggade på Shabbe förut? Då sa han ju att han var rik och frågade alltid om hans olika "problem" kunde lösas med pengar. Nu låter det inte riktigt likadant, han verkar ha jobbat svart en del (Pensionssystem-avsnittet).

Bobby är patetisk. Han ringde in till Camilla H och Puma Swede och lät flåsig när han frågade om sex. Det var så pass så att Robban fräste ifrån.
Citera
2012-11-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 08os
Vill minnas att han hette Mario och han har inte ringt på ett halvår!
Citera
2012-11-30, 08:45
Medlem
Fri-Lejds avatar
Synd att inte Aschberg höll i programmet när Linda Thelenius (fd. Rosing) var gäst, så hade det varit lite mer mot väggen, den där jävla Kim Kärnfalk pallar jag inte med. Vad gör hennes röst radio kan man undra? Kan inte hålla samtalen korta heller.. Aqlilo snackade ju i 10 om nonsens tex.

Lyssnar nu på "sexuella övergrepp i idrottsvärlden" och det enda jag tänker på är den där kvinnliga gästens jävla visslade när hon snackar, Robban skulle bjussar på ett lypsyl. Så irriterande..
Citera
2012-11-30, 10:18
Medlem
Fri-Lejds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Bobby är patetisk. Han ringde in till Camilla H och Puma Swede och lät flåsig när han frågade om sex. Det var så pass så att Robban fräste ifrån.

HAHA, Bobby är kung! Men bränd, älskar skvallertidningar och kåt utav bara helvete.. jävligt skum typ? Här är olika klipp när han ringer in till Thomas Salme, Camilla Henemark & Puma Swede och flåsar

Salme:
http://www.youtube.com/watch?v=Dq6EsTx_c84&list=PLGzxkEZ5a2KO9UXWk6xSCnzO snP4HUxVz&index=64&feature=plpp_video

Camilla Henemark x 2:
http://www.youtube.com/watch?v=h9TN4_ulfP0&list=PLGzxkEZ5a2KO9UXWk6xSCnzO snP4HUxVz&index=33&feature=plpp_video
http://www.youtube.com/watch?v=VruOxQ8eDgo&list=PLGzxkEZ5a2KO9UXWk6xSCnzO snP4HUxVz&index=34&feature=plpp_video

Puma Swede:
http://www.youtube.com/watch?v=e2XICSKQIOQ&list=PLGzxkEZ5a2KO9UXWk6xSCnzO snP4HUxVz&index=35&feature=plpp_video
Citera
2012-12-02, 19:23
Medlem
Oliveiras avatar
Hemskt med Özz Nujen i fredags. Orkade inte lyssna särskilt länge på eländet. Kom in igen mot slutet när han yrade om att invandrare oftare blir fällda för våldtäkt för att de är invandrare, men då sade t.o.m Robban emot honom.
Citera
2012-12-03, 20:27
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Hemskt med Özz Nujen i fredags. Orkade inte lyssna särskilt länge på eländet. Kom in igen mot slutet när han yrade om att invandrare oftare blir fällda för våldtäkt för att de är invandrare, men då sade t.o.m Robban emot honom.

Lyssnade på det programmet idag. Katastrofalt dåligt! Att karln är komiker undgår mitt förstånd. Att han ges utrymme i radio är ett större mysterium.
Citera
2012-12-03, 21:22
Medlem
Kan Cissi Wallin gå till en logoped? Det låter ju inte riktigt klokt när hon väs-andas inåt i mitten av varje mening! Jag orkar inte höra det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in