2012-03-08, 09:32
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Jag ifrågasatte inte att han hade rätt. Jag tyckte bara det var lite kul.

och jag ifrågasatte inte dig
Citera
2012-03-08, 11:15
Moderator
HelgeBuks avatar
Det kunde bli riktigt jävla kul om VD:n hade svarat! Nu blev det bara väldigt kul.
Citera
2012-03-08, 14:26
Medlem
Repos avatar
Angående Aschbergs utbrott.
Det går rykten om att detta skulle vara någon form av reklamkupp men det är det garanterat inte, 100% sanning i att utrustningen inte funkade. Detta problem har andra program på radio1 också fått erfara, och det verkar bara bli värre och värre.
Citera
2012-03-08, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Jag är inte så säker på det för att bråkåke ringde in efter att ha varit borta nån månad för ett tag sen. Tyckte han lät väldigt annorlunda mot jari då, fast det är inte tillräckligt för att man ska va helt hundra. Båda är knäppgökar men såna finns det ju ett helt land av lite till höger på kartan!

Detta är en av programmets gåtor! Har nämnt detta i tråden tidigare. Jag var helt säker på att det var samma person tills bråkåke då ringde in ganska nyligen. Jari låter mycket mer som Leifi tycker jag. Vet att Robban har frågat "är det inte du som ringer in och säger dig heta Jari bland annat", minns dock inte åkes svar. Skulle vara intressant att få veta säkert hur det ligger till :P
Citera
2012-03-08, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konung-Tengil
Håller med till 100%

Själv stör jag mig inte så himla mycket på hennes präktiga feministblabb, klart jag reagerat. Mer stör jag mig på hennes jobbiga sätt att vara i allmänhet.
1. Joooobbig dryg dialekt, ton, stämma -blir ju irriterad av hennes röst
2. Tjat, tjat, tjat... Försöker ofta ta över kommandot ifrån Gert med blaj och egofiering, ex när Tyresö hade värvat Martha. Tjat tjat tjat om att hon bodde i tyresö och kände till klubben etc.
3. Fniss, fniss, fniss åt ingenting

Hoppas hon får sparken omgående och att hon drabbas av eländig olycka! Hatar henne!
Bojkottar tyvärr Gerts program p.g.a. henne, blir vinyl107 på morgonradion istället...

Gerts förra sidekick, unga göteborgaren var mycket bättre

Word! Lyssnade tyvärr på programmet imorse och punkt 3 du har..........MAN VILL BARA BANKA IN HENNES FULA SKALLE! "tihihihihi...gert..fniss fniss". Hon har aldrig något vettigt att säga, verkar vara totalt intelligensbefriad. Tror på riktigt att hon är ruskigt jävla dum och icke allmänbildad för fem öre.

Håller med, Praktikant-Pablo var bättre. Man KAN INTE sätta en person med gnällbältets dialekt i radio, det funkar inte. Speciellt inte om personen dessutom är betydligt dummare än tåget.
Citera
2012-03-09, 20:42
Medlem
therifs avatar
"Eslöv är ett självständigt land"

Citera
2012-03-10, 01:33
Medlem
08oss avatar
Klockren idé i fredagens program. Nån gamling som fyllde badrumsskåpet med pingisbollar, någon blev busted när den rotade
Citera
2012-03-10, 12:39
Medlem
TROLiGTViSs avatar
Aschberg blir skogstokig (rekommenderas!):
http://catchup.radio1.se/catchup_radio.php?id=6352&category=24&type=audio
Citera
2012-03-10, 17:37
Medlem
burntfacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08os
Klockren idé i fredagens program. Nån gamling som fyllde badrumsskåpet med pingisbollar, någon blev busted när den rotade

Hela fredagens program verkar ju vara fyllt av plojare och busringare. Personen som fyllde badrumsskåpet med pingisbollar var garanterat en busringare.
Citera
2012-03-11, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burntfaceman
Hela fredagens program verkar ju vara fyllt av plojare och busringare. Personen som fyllde badrumsskåpet med pingisbollar var garanterat en busringare.

Man hör ju direkt på rösten vilka som e busringare, frågan e vad fan dom får för utbyte av sina idiotsamtal. Sjukaste i fredags var väl ändå horjäveln som ringde in som allra sista samtalet.
Citera
2012-03-12, 22:29
Medlem
Anon2s avatar
Är det nån som vet hur/om man kan ladda ner sända program från deras hemsida (som mp3)?

"Nu har du möjlighet att ladda ner Radio 1:s appar.

Du kan också hitta programmen via iTunes - eller ladda hem dem till din mp3-spelare"

http://www.radio1.se/play

in my ass att man kan ladda hem som mp3.
Blir tvungen att skriva till Radio 1 och fråga ifall ingen här vet.
Citera
2012-03-12, 22:52
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Är det nån som vet hur/om man kan ladda ner sända program från deras hemsida (som mp3)?

"Nu har du möjlighet att ladda ner Radio 1:s appar.

Du kan också hitta programmen via iTunes - eller ladda hem dem till din mp3-spelare"

http://www.radio1.se/play

in my ass att man kan ladda hem som mp3.
Blir tvungen att skriva till Radio 1 och fråga ifall ingen här vet.
Ja via iTunes som podcast så får du ner mp3orna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in