Citat:
Ursprungligen postat av Konung-Tengil
Håller med till 100%
Själv stör jag mig inte så himla mycket på hennes präktiga feministblabb, klart jag reagerat. Mer stör jag mig på hennes jobbiga sätt att vara i allmänhet.
1. Joooobbig dryg dialekt, ton, stämma -blir ju irriterad av hennes röst
2. Tjat, tjat, tjat... Försöker ofta ta över kommandot ifrån Gert med blaj och egofiering, ex när Tyresö hade värvat Martha. Tjat tjat tjat om att hon bodde i tyresö och kände till klubben etc.
3. Fniss, fniss, fniss åt ingenting
Hoppas hon får sparken omgående och att hon drabbas av eländig olycka! Hatar henne!
Bojkottar tyvärr Gerts program p.g.a. henne, blir vinyl107 på morgonradion istället...
Gerts förra sidekick, unga göteborgaren var mycket bättre
Word! Lyssnade tyvärr på programmet imorse och punkt 3 du har..........MAN VILL BARA BANKA IN HENNES FULA SKALLE! "tihihihihi...gert..fniss fniss". Hon har aldrig något vettigt att säga, verkar vara totalt intelligensbefriad. Tror på riktigt att hon är ruskigt jävla dum och icke allmänbildad för fem öre.
Håller med, Praktikant-Pablo var bättre. Man KAN INTE sätta en person med gnällbältets dialekt i radio, det funkar inte. Speciellt inte om personen dessutom är betydligt dummare än tåget.