2012-09-22, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falu
Bara jag som tycker att shabbe inte tillför ett skit?
Hon sitter och är sur o tråkig.
Helt värdelös att ha med i programmet! Bort med henne!

Yepp håller helt med. Sur, vresig och sådan person som absolut INTE kan ta kritik; kör alltid med taggarna utåt. Verkar inte speciellt intresserad av NÅGONTING, varje gång Robban nämner något så "intresserar det henne inte". Ofta kan hon läsa något från en källa och pratar sedan utan att tänka efter före, flera gånger har Robban fått stoppa henne och be att hon kanske tar reda på lite mer kring storien hon blir så irriterad över.
Citera
2012-09-22, 22:10
Medlem
Om man gillar Aschberg >>

http://www.svtplay.se/min-sanning
Citera
2012-09-22, 23:16
Medlem
Oliveiras avatar
Ett av de stora problemen med programmet är ju de usla gästerna. Alldeles för ofta media-bimbos som ska göra reklam för någon sunkig tv-produktion eller liknande. Ibland någon gäst som faktiskt kan något, men alltför sällan.

Inger har börjat ringa igen. Jag fattar fortfarande inte om hon trollar eller inte. Så jävla borta kan väl ingen vara. Igår ringde iofs Lennart och försvarade henne och tyckte att Robban var för hård mot henne.

Nej det blir alltmer sällan jag lyssnar nu och då egentligen bara för att höra om Karem har något kul på g.
Citera
2012-09-23, 14:26
Medlem
sigurts avatar
Inger är hon som spelar nån slags utvecklingsstörd eller hur?
Jag är helt hundra på att hon trollar för det var vid nån inringning hon gjorde som hon hade väldigt svårt att hålla sig för skratt!

Ganska smart att köra en sån trollning för Robban kan ju inte vara alldeles för hård mot henne av den enkla anledningen att hon framstår som mentalt handikappad.

Jag tycker det är väldigt tråkigt med den nya regeln "1 samtal per dag"

Den har gjort att Jari blir alldeles för krystad och han är för grov direkt för han känner att han måste vara "rolig".

Jag tycker den mannen är som roligast när han pratar om normala grejjer, sina år på sjön och när han snackade med Bosse bildoktorn om hur han brukade dra i handbromsen i 150 på grusvägar.

Det känns som att när han ringer in nuförtiden så blir det mycket kuk och kåt direkt utan anledning.

Det var dock roligt när Robban började pressa honom på att han ringer in under andra namn och Jari körde sin karaktär "Glenn" Dock utan att riktigt erkänna att han faktiskt ringt in under det namnet. Bara att han jobbat svart under olika namn haha
Citera
2012-09-23, 15:47
Medlem
Richie Apriles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Det var dock roligt när Robban började pressa honom på att han ringer in under andra namn och Jari körde sin karaktär "Glenn" Dock utan att riktigt erkänna att han faktiskt ringt in under det namnet. Bara att han jobbat svart under olika namn haha
Det vill jag höra! Minns du vilken dag det sändes?
Citera
2012-09-23, 20:15
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richie Aprile
Det vill jag höra! Minns du vilken dag det sändes?

Tyvärr lyssnar jag alltid i efterhand i podversion, dessutom ligger jag typ en hel vecka efter...

Men en gissning är att det antingen var programet när dom hade två st "unga och bortskämda" ungdomar där från nått program på tv. Eller programet efter med schyffert i friåkningen efter schyfferts timme.

Men jag är som sagt väldigt osäker, nån annan kanske kan komma in och hjälpa till att minnas?
Citera
2012-09-24, 17:49
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Tyvärr lyssnar jag alltid i efterhand i podversion, dessutom ligger jag typ en hel vecka efter...

Men en gissning är att det antingen var programet när dom hade två st "unga och bortskämda" ungdomar där från nått program på tv. Eller programet efter med schyffert i friåkningen efter schyfferts timme.

Men jag är som sagt väldigt osäker, nån annan kanske kan komma in och hjälpa till att minnas?

Finns podcast från allra första avsnittet?
Citera
2012-09-24, 18:18
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Finns podcast från allra första avsnittet?
301 avsnitt i alla fall, borde väl vara alla

http://itunes.apple.com/us/podcast/aschberg-pa-radio1/id437777516
Citera
2012-09-24, 18:23
Medlem
Kan bli riktigt roligt det här med mailen som Shabbe fått och som dom tog upp idag.

Kan någon fylla i början av breven? Kom in i programmet mitt i..

det jag hörde var att denna "Jan" ville rövknulla Shabbe iaf

Men nu ska tydligen den jäveln hängas ut, vem på Tibble Fria Skola det än nu må vara!
Citera
2012-09-24, 20:12
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
301 avsnitt i alla fall, borde väl vara alla

http://itunes.apple.com/us/podcast/aschberg-pa-radio1/id437777516

Tack! Gud hör för övrigt bön. Såg att de utökat sitt arkiv på hemsidan med alla mp3-or. Mycket gentilt, Shabbe! För jag vet att du läser den här tråden, hetis
Citera
2012-09-24, 20:14
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Kan bli riktigt roligt det här med mailen som Shabbe fått och som dom tog upp idag.

Kan någon fylla i början av breven? Kom in i programmet mitt i..

det jag hörde var att denna "Jan" ville rövknulla Shabbe iaf

Men nu ska tydligen den jäveln hängas ut, vem på Tibble Fria Skola det än nu må vara!

Nu jävlar ska jag slänga mig på soffan och njuta dagens program
Citera
2012-09-24, 21:18
Medlem
sigurts avatar
det är jobbigt att läsa denna tråden på sätt och vis eftersom jag ligger nån vecka efter i lyssningen, men det är skönt att veta att jag inte missar ett enda avsnitt, jag håller inte med om de andra som säger att det nog räcker med nån timme om dagen annars blir det förmycket...

Fast det e klart ja lyssnar normalt 80 min om dagen normalt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in