2012-04-10, 19:15
Medlem
Antevantes avatar
Jag försöker få ner eurotalk från svenskafans. Går inte heller. Kan det vara samma problem där?
Citera
2012-04-10, 22:23
Medlem
Richie Apriles avatar
Jag lyckades precis ladda ner den senaste podcasten (curre cederström) utan att behöva ta bort och omprenumerera!
Det innebär att det enda jag missat är Federleys vikarievecka vilket jag definitivt kan leva med.
Citera
2012-04-11, 01:00
Medlem
Senaste avsnittet fungerar på iTunes, men fortfarande samma fel på förra veckans.

Hursomhelst går det att få ner dem härifrån som mp3-filer: Aschberg på Radio1

Jag kan även lägga till länkar till de två andra programmen jag följer:

RadioGamer

Efterlyst - Special

Och är det något mer program ni har problem att få hem, googla streamcontrol och en del av namnet på programmet. Ex. streamcontrol efterlyst
Citera
2012-04-17, 16:51
Medlem
Bacchus94s avatar
Bästa programmet hittills idag. Storbråk mellan Ingegerd och Birgitta.
Citera
2012-04-17, 17:10
Medlem
towbs avatar
Jari var kung i gårdagens
Citera
2012-04-19, 17:50
Medlem
sigurts avatar
Idag tog faktiskt cissi wallin emot samtal, både Karim ringde in och Jari!

Karim sa att man skall fira när någon dör och man skall sörja när någon föds (eftersom barnet föds till ett helvete ändå) haha

Jari ringde in och var hyffsat normal i en början, pratade om sorgen när hans föräldrar dog, och att han bara hade en vän kvar, alla andra hade dött!

Sen i slutet så spårade det ur när han sade något om att i finland är det lätt hänt när man super att kniven kommer fram och man sticker ner sin kompis.

Kan inte återberätta helt bra för var väldigt okoncentrerad när det gick!
Citera
2012-04-19, 17:55
Medlem
20rockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Idag tog faktiskt cissi wallin emot samtal, både Karim ringde in och Jari!

Karim sa att man skall fira när någon dör och man skall sörja när någon föds (eftersom barnet föds till ett helvete ändå) haha

Jari ringde in och var hyffsat normal i en början, pratade om sorgen när hans föräldrar dog, och att han bara hade en vän kvar, alla andra hade dött!

Sen i slutet så spårade det ur när han sade något om att i finland är det lätt hänt när man super att kniven kommer fram och man sticker ner sin kompis.

Kan inte återberätta helt bra för var väldigt okoncentrerad när det gick!
Klassiker också här om dagen med cissi när dem snackade träning. Jari vile inte avsölja sitt träningsprogramm men tyckte folk skulle åg ut och gå. Han förslog då att man skulle passa på att klappa hästarna
Citera
2012-04-19, 18:57
Medlem
sigurts avatar
4:18 in i detta klipp, tycker jag mig höra att JARI är samma person som ÅKE

http://www.youtube.com/watch?v=HCLElPwCOok

Jag själv föredrar ÅKE, lite mer hätsk och aggressiv

Här har ni Åkeklassikern för er som inte hört den ännu:

http://www.youtube.com/watch?v=9MY2Wis7apI&list=PLF89607F3EBA339FB&index= 1&feature=plpp_video

Nästan så jag inte ville skriva det här inlägget, jag är lite rädd för att det blir för "stort" det här med Jari och Radio1!

Vore tråkigt om killen tar och slutar ringa in....

Oerhört tråkigt!!!!
Citera
2012-04-21, 11:28
Medlem
obin_gams avatar
Jag har börjat tröttna rejält på Jari nu, han kommer ju liksom aldrig nån vart i sina inringningar. Verkligen en frustrerande röst att lyssna på också.

Enda värdiga han infällt med var när de talade om båtresor. Ett sånt program skulle vara grymt kul - att höra på en massa anekdoter vad folk varit med om när de jobbat på båtar världen över.
Citera
2012-04-25, 21:19
Medlem
Antevantes avatar
Snälla! Kan ingen stänga av Birgittas teleabonnemang? Hon är så liten, tragisk, bitter och ständigt småpackad..Så trött på henne nu! Det blir bara pinsamt när hon ringer in..
Citera
2012-04-25, 21:26
Medlem
Samsungs-Ipads avatar
Av det lilla jag hört, så tycker jag det är ganska ojämnt. Lennart som gaggar om "Karl XII", men värst är hon som ringer in och mer eller mindre skriker i luren om sina katter och att hon var hippie.

Robban får ta och rycka upp sig med lite mer intressanta gäster och mindre psykringare.
Citera
2012-04-26, 00:11
Medlem
Richie Apriles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsungs-Ipad
Av det lilla jag hört, så tycker jag det är ganska ojämnt. Lennart som gaggar om "Karl XII", men värst är hon som ringer in och mer eller mindre skriker i luren om sina katter och att hon var hippie.

Robban får ta och rycka upp sig med lite mer intressanta gäster och mindre psykringare.
Absolut inte! Allt är perfekt som det är! Jag har dock många drömgäster kvar:
Leif GW
Thorsten Flinck
Börje Ahlstedt
Nalle Knutsson
Peter Antoiane
Bjlrn Ranelid
Kent Ekeroth
Staffan Westerberg
Jan Myrdal
Frank Andersson

några av dem borde dyka upp snart hoppas jag!

EDIT: Vilken mansgris jag är, slänger in några härliga damer också:
Carola
Pia Sundhage
Gudrun Schyman
Viktoria Silvstedt
Senast redigerad av Richie Aprile 2012-04-26 kl. 00:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in