2012-04-02, 21:00
Medlem
sigurts avatar
Nån som lyssnade idag?

Jag missade men såg på deras hemsida att Aschberg inte var programledare idag utan Federley hoppade tydligen in. Kan ju knappast bli lika bra.

Hoppas han tog in många ringare iaf. Ringde Jari?

Om ni inte hört Jari (åke om det nu är samma kille det vet jag inte) när han ringde in till Willian Petzell och hånade politiker Ger en länk ifall nån missat det:

http://www.youtube.com/watch?v=9MY2Wis7apI&list=PLF89607F3EBA339FB&index= 1&feature=plpp_video
Citera
2012-04-03, 10:07
Medlem
kolvass avatar
Aschberg fick tydligen ett psykbryt i Radio 1 igår, någon som har ett klipp på det?
Citera
2012-04-03, 10:40
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolvas
Aschberg fick tydligen ett psykbryt i Radio 1 igår, någon som har ett klipp på det?

Aschberg var väl inte ens på Radio1 igår?? HAn fick däremot ett utbrott för ett antal veckor sedan. Finns klipp på hemsidan.
Citera
2012-04-03, 13:24
Medlem
kolvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Aschberg var väl inte ens på Radio1 igår?? HAn fick däremot ett utbrott för ett antal veckor sedan. Finns klipp på hemsidan.
Okej, jag hörde bara att det var igår och att det var därför han inte sände idag, får kolla upp det.
Citera
2012-04-03, 20:01
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Okej, jag hörde bara att det var igår och att det var därför han inte sände idag, får kolla upp det.
Näe! Aschberg är på semester denna veckan och därför sänder Federley istället.
Aschbergs utbrott gav honom en ny stol. Koncernchefens stol :-)
Citera
2012-04-03, 20:54
Medlem
towbs avatar
Citat:
Robban sa redan förra veckan att Federley skulle vikariera måndag - onsdag sen är det påsklov på radio1 till nästa tisdag.

Hade också problem att få ner Harrysson men det gick att lyssna på play, däremot går varken eller när det kommer till gårdagens avsnitt. Federley kan vara bra, han gav utrymme för andra att komma fram med deras åsikter i sitt gamla program, även om gårdagens ämne nog inte är i min smak.
Citera
2012-04-06, 19:56
Medlem
Hahahaha Jari är så jävla skön!
Kan någon skicka något bra youtube klipp?
Citera
2012-04-09, 16:56
Medlem
Richie Apriles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronald1457
Har någon annan problem med att ladda ner avsnittet med Peter Harryson som podcast via iTunes?
Jag kan inte ladda ner något program från och med Peter Harrysson via itunes, jävligt irriterande i-landsproblem för mig just nu. Det står att ett okänt fel inträffat (400) och att jag ska kontrollera URL:en och försöka igen...
Citera
2012-04-09, 17:13
Medlem
towbs avatar
Ja, iTunes hittar avsnitten men ladda ner går inte.
Citera
2012-04-09, 22:22
Medlem
Jag _tror_ att det var RadioGamers Facebook-sida jag läste det på och de har samma problem (de ligger också på Radio1). De skrev att problemet skulle fixas först efter påsk. Nu är påskhelgen snart över så förhoppningsvis fixas det imorgon ...
Citera
2012-04-09, 23:27
Medlem
Likferds avatar
Jag (liksom alla andra) har haft problem med att få hem avsnitten i iTunes ett bra tag nu.

Dock kan jag inflika att deras play-funktion fungerar någotsånär, om man vill bota radiotystnaden innan de har fått pli på iTunes.
Citera
2012-04-10, 19:10
Medlem
ronald1457s avatar
Det står på radio1.se att det är en serverflytt som skapat problemet. Om man raderar podcasten från itunes och sedan prenumerar på nytt ska det fungera. Jag har provat ett flertal gånger förra veckan men just detta men det har inte fungerat.

Får prova nu igen.

Edit: Har provat nu igen och det fungerar inte :/

Hur är det för ni andra, funkar det för er nu igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in