2014-03-09, 10:38
Medlem
Tant Rusz är i Afrika och söker lyckan. Ganska vanligt att äldre damer tar sig till dessa länder för att finna kärleken.

Hörde Kim på Karlavagnen en gång och hon lät inte varm i kläderna. Ville gärna berätta om sig själv och var stressad i sin framtoning. Inte bra alls och jag har inte hört henne efter den gången.

Måste vara svårt för samtliga utom Aschberg att få ett vettigt jobb då dom satt som personliga stilpoliser och slängde luren i örat på folk. Skickliga interjuare kan ta alla människor men det klarade inte dessa individer. Aschberg däremot kunde den saken och han har jobb så det både räcker och blir över.

Ger mig fan på att Rusz kommer hitsläpande med en mörk yngling för att säkerställa flyktingkvoten. Säkert har människan planterat in några ägg från skum klinik och utökar befolkningsmängden. Solbrännan kommer att skrynkla den redan tidigare så fårade huden till något som påminner om 100-åriga ryssar. Den hemska människan är dock ingen man saknar och det var skönt att hon försvann.
Citera
2014-03-12, 00:19
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Tant Rusz är i Afrika och söker lyckan. Ganska vanligt att äldre damer tar sig till dessa länder för att finna kärleken.

Hörde Kim på Karlavagnen en gång och hon lät inte varm i kläderna. Ville gärna berätta om sig själv och var stressad i sin framtoning. Inte bra alls och jag har inte hört henne efter den gången.

Måste vara svårt för samtliga utom Aschberg att få ett vettigt jobb då dom satt som personliga stilpoliser och slängde luren i örat på folk. Skickliga interjuare kan ta alla människor men det klarade inte dessa individer. Aschberg däremot kunde den saken och han har jobb så det både räcker och blir över.

Ger mig fan på att Rusz kommer hitsläpande med en mörk yngling för att säkerställa flyktingkvoten. Säkert har människan planterat in några ägg från skum klinik och utökar befolkningsmängden. Solbrännan kommer att skrynkla den redan tidigare så fårade huden till något som påminner om 100-åriga ryssar. Den hemska människan är dock ingen man saknar och det var skönt att hon försvann.

Du är märkligt besatt av Eva Rusz och sedan när ligger Aruba i Afrika?
Citera
2014-03-22, 12:05
Medlem
Skumgummis avatar
Går det att ladda ner programmen som sänts? någonstans från radio 1 hemsida?
Citera
2014-03-22, 15:05
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumgummi
Går det att ladda ner programmen som sänts? någonstans från radio 1 hemsida?
Jag har 500 avsnitt av Achberg på lut i min telefon, sök på det program du vill lyssna på på podcaster eller vad du använder så hittar du det säkert. Här har du deras play på nätet: http://play.radio1.se/catchup

Noterade att historie-Lennart ringer in redan i avsnitt två och säger att i en ikea-reklam heter en tjej Pandora. Sen drar han ett långt segment om att Pandora och att i hennes ask fanns det dåligheter och att det därför var märkligt av ikea att använda namnet Pandora i reklemen, dom hade ju inte läst på!!
Citera
2014-05-22, 11:16
Medlem
Aschberg går att lyssna på igen-LIVE.
Rix FM mellan 12:00-13:00, Mån-Tors.
Citera
2014-05-22, 12:31
Medlem
fuckthemonarkis avatar
Rix är en skitkanal som jag helst undviker men kul att höra robban igen.
Hoppas att några av radio1 stammisarna ringer in.
Citera
2014-05-28, 11:22
Medlem
StorJohns avatar
Håller med, skönt att höra Robban ingen men fyfan vilka stolpskott det är som ringer in på Rix, allt känns med rumsrent och jag tror inte man kommer få höra några sköna diskussioner där inte..
Citera
2014-05-28, 12:06
Medlem
Ja det var roligt att höra "Lite gammalt Radio1-stuk".
Men det verkar mest som Robban sitter med överrocken på för att snabbt kunna lämna och det blir inget riktigt tugg som i Radio 1.
Påminner lite om "Ikväll Aschberg" som gick på TV 3 i reklam-tvs linda, bara sönderhugget program.
Kunde inte höra live i måndags så det vart playen, där var programmet ca 19 min. p.g.a. reklam, musik, nyheter & pushar samt annat skit.
Radio 1 blev varje timme ca 45 min. (Det var tider det ).

F.ö. så ringde Jari in igår...

Så återuppliva pratradion..................

Men tror att detta är ett litet test för att starta Radio 1 igen.
Deras gamla 101.9 och 107.5 i Sthlm, samt 1 frekvens i GBG och 1 i Åre/Östersund ligger snart ute för budgivning.
MTG kanske budar på de frekvenserna och kör Radio 1 igen, om "Aschberg Direkt" går bra och den hörs nästan i hela Sverige nu.
Bara en tanke jag har...
Senast redigerad av Hemma60 2014-05-28 kl. 12:21.
Citera
2014-05-31, 10:34
Medlem
sigurts avatar
Skulle precis gå in här i tråden och tipsa om det här nya programmet!

Kan ju iaf säga att avsnitten läggs ut på itunes som podcast så man kan även lyssna "när man vill"
Citera
2014-06-02, 17:54
Bannlyst
Vafan, Aschbergs nya program är ju inte ens längre än 30 min när man laddar ner det ifrån itunes. Aja, ska sätta mig och lyssna på det nu i natt!
Citera
2014-06-04, 15:18
Medlem
Haha, lyssnar på robban på Rix FM numer, Och hörde när gamle Elsgerd ringde in och gnällde som vanligt! Hahaha flugorna dras till skiten!
Citera
2014-06-05, 03:17
Medlem
08oss avatar
Någon som vet vart man kan ladda ner Aschbergs nya program som mp3?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in