VARFÖR DESSA sidekicks?? Ascherg och Fylking bär upp sina program själva utan nån jävla pk-sidekick.
Jag brukar lyssna på Gerts program, han är jävligt bra måste jag säga. Men hans sidekick... Snubben är ju dummare än tåget! I nästan varje program kläcker han ur sig något helt sanslöst obildat eller korkat. Som tur är är han nån form av prao-elev och ska bara vara där i tre månader. Antagligen kommer han direkt från Samhall.
Jag är som besatt av detta program. Fantastiskt! Den ovanstående samanställningen är fin men tycker att Erik aka Jerka bör läggas till. Det är han som ringer in med sin åsikt och alltid avslutar med att dra en rolig vits.
Synd att arabkocken inte varit med på flera månader. Var mest i början när programmet startades. Han var alltid glad och positiv.
Om jag inte minns fel så var det Roman, som brukar ringa in, som för några månader sedan förde ett resonemang kring att Reinfeldt vann valet för att han hade mustasch. Förmodligen var detta från episoden med Håkan Juholt. Haha. Det var så flippat hur han resonerade kring vad en mustasch kan innebära i kombination med att Reinfeldt då aldrig haft gn mustasch, i alla fall inte i valkampanjstider.
Jag brukar lyssna på Gerts program, han är jävligt bra måste jag säga. Men hans sidekick... Snubben är ju dummare än tåget! I nästan varje program kläcker han ur sig något helt sanslöst obildat eller korkat. Som tur är är han nån form av prao-elev och ska bara vara där i tre månader. Antagligen kommer han direkt från Samhall.
Gud va skönt att du säger detta. Och han måste ha varit där en månad nu iaf?
Som sagt, dummare än tåget. Helt fruktansvärt att lyssna på, tar fokus från hela programmet. Vad är det för kassa jävla producenter som tar in dylik människa?
Gert var bra men att sitta och kalla sina lyssnare idioter, och håna dom visar bara på vilken oproffsighet som människan här.
Han skulle inte vara där han är idag om han och Robban inte var polare.
Upptäckte programmet tack vare denna tråd, det tackar jag för
Intervjun med Hanna Widerstedt var ju rätt rolig, speciellt när hon kallar sig själv för fattig
Fast hon var ju rätt skön, kanske ska börja följa på bloggar
Har ni någonsin önskat höra Historie-Lennart tala utan att bli avbruten (allt för mycket) av Robert så har ni chansen nu! I dagens avsnitt, 46 minuter in, drar det igång! När han väl startar finns det ingen hejd på honom!
Jävlar vad Lennart fick prata på.. Lyssna även på den puckade idioten Amanda från Sveriges Resurser som påstår att Invandrarna bidrar till export till hemlandet och hänvisar till SVD:s faktakoll...
Måste vara bland det mest korkade fruntimmer jag har hört på länge... Går på handels och kan inte förstå lätta ekonomiska samband..
Intervjun med Hanna Widerstedt var ju rätt rolig, speciellt när hon kallar sig själv för fattig
Du kanske vill knulla på henne? Hon vill ju iaf bara knulla juh..perfekt!
Välkommen in i Radio1:s härliga värld Dock, det är ju rätt fantastiskt att tycka att Hanna var skön. Får jag gissa att du även blir euforisk över att se nymålad färg torka? Tycker hon bara var helt lost i skallen. "Jag är alltid mig själv". Jovisst, första 10 sekunderna lät hon som i hennes klipp, sedan blev hon som ett lamm och vågade inte ta ut svängarna speciellt mycket.