2008-11-22, 18:09
Medlem
Någon här som testat Dolce&Gabba The One (for men) ?
Vad tycker ni i sådana fall om den?
Citera
2008-11-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kullerbytta
Som tjej så kan jag tala om att jag blir askåt av Jean paul gaultier "male" tror jag den heter.

ja den blåa kroppen!den luktar skitgott! sen är jag löjligt svag för killar/män som bär aqua de gio(stavas?) samt den svarta armani parfymen..
Citera
2008-11-22, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popy
ja den blåa kroppen!den luktar skitgott! sen är jag löjligt svag för killar/män som bär aqua de gio(stavas?) samt den svarta armani parfymen..

Du bli alltså svag för halva Sveriges befolkning?
Citera
2008-11-22, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrightington

Haha, sanning. Visserligen är det inget större fel på de nämnda parfymerna i fråga, men de är alldeles för vanliga, vilket i sin tur leder till att de blir väldigt tråkiga. Man vill ju vara relativt ensam om just sin "doft" och skall därför försöka att vidga sina vyer litegrand på parfymnfronten och leta upp en som just passar en själv, vilket inte kanske är det lättaste.
Citera
2008-11-23, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrightington

haha nej men det är inte spec ofta jag luktar att ngn har det här där jag bor..
Citera
2008-11-23, 00:27
Medlem
prettygirls avatar
Min väninna använder Dior Addict och den doftar faktiskt underbart.
Själv använder jag Chanel Chance och får så mycket människor sniffandes på min hals så det inte är klokt!

I övrigt är ju alla Clean-parfymerna helt underbara. Jag gillar även Coco Mademoiselle (Chanel).
Citera
2008-11-23, 12:38
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Haha, sanning. Visserligen är det inget större fel på de nämnda parfymerna i fråga, men de är alldeles för vanliga, vilket i sin tur leder till att de blir väldigt tråkiga. Man vill ju vara relativt ensam om just sin "doft" och skall därför försöka att vidga sina vyer litegrand på parfymnfronten och leta upp en som just passar en själv, vilket inte kanske är det lättaste.

Bra skrivet, man ska faktiskt gå mot de parfymer som inte många använder och de parfymer som inte har blivit en standard för alla stereotyper. Issey mickey har fina parfymer, lolita lempicka en annan. Man ska testa sig fram, även ibland om parfymen används av många så kan det faktiskt dofta annorlunda på ens hud. Jag har en som heter OP juice riktigt jävla god kvällsparfym, rekommenderas dock finns den inte i sverige tyvärr...eller inte
Citera
2008-11-23, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Doftade lite på den förut, vet ej om den föll mig riktigt i smaken, tyvärr...

Föll du inte för smaken? Hur va doften då?
Citera
2008-11-23, 18:56
Medlem
Fillegis avatar
Fyfan vad tråkig...

On topic: Jag behöver en ny parfym
Citera
2008-11-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av han22on
Föll du inte för smaken? Hur va doften då?
Hoho. Lustigkurre där.
Citera
2008-11-23, 19:53
Medlem
Comme des Garcons

Är det någon som har erfarenhet av Comme des Garcons parfymer?
Citera
2008-11-24, 00:36
Medlem
Psyko Dads avatar
Jag använder Guerlain Insolence. Cleans warm cotton & Cleans sweet layer. De är lätta & fräscha & passar både till allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in