2009-01-10, 17:38
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Jag gillade inte Infusion d'Homme först heller, men jag köpte den för att den fått så bra kritik på flera ställen. Det tog nog en vecka innan jag började älska den . Den kräver (liksom de flesta andra parfymer) utveckling på huden i minst en halvtimme innan den börjar skina.

Men om man som person kräver 1 veckas användning av parfymen, innan den luktar gott, så innebär det ju ungefär att varenda jävel på stan kommer anse att man luktar äckligt. Då dessa endast känner doften under en kortare stund! Jag har sprutat på mig Infusion d'homme ett par gånger och den är inte helt dum! Det lutar faktiskt åt den eller DKNY Be delicious. Även Chanels med "blanche" i namnet som du nämnde, luktade gott. Så det blir nog mellan de tre jag väljer.
Citera
2009-01-10, 20:54
Medlem
Jean Paul Gaultier le male, funkar fortfarande eller stort big no no? Vad säger ni tjejer?
Citera
2009-01-11, 15:23
Medlem
mexicolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordén
Jag använder Acqua Di Gio. Den kanske luktar lite gubbigt, men den använder jag i alla fall. Den tycker jag luktar gott också.
Jag tycker den luktar långt ifrån gubbigt, tvärtom!
Sen om det är negativt eller positivt, kan bara du själv avgöra.
Citera
2009-01-11, 19:52
Medlem
Inhandlade för några dagar sedan Calvin Klein MAN. Tycker den doftar riktigt gott!

Någon annan som håller med mig?
Citera
2009-01-11, 22:55
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mexicola
Jag tycker den luktar långt ifrån gubbigt, tvärtom!
Sen om det är negativt eller positivt, kan bara du själv avgöra.

Jag har haft den. Pratade med min flickvän om den och då sa hon "pappa har en sån". Då ville jag inte ha den längre.
Citera
2009-01-11, 23:49
Medlem
mexicolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Jag har haft den. Pratade med min flickvän om den och då sa hon "pappa har en sån". Då ville jag inte ha den längre.
Well, "gubbigt" för mig är inte citrusaktiga dofter med jasmin, men men. Folk är olika.
Citera
2009-01-13, 15:54
Medlem
Leffe-pa-Lagrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Nån som vet vart man kan införskaffa sig Aqua Di Parma relativt billigt ?

Aqua di Parma ligger stadigt på samma pris överallt i Sverige så knata in på NK och köp dig en flaska.
Citera
2009-01-14, 12:52
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe-pa-Lagret
Aqua di Parma ligger stadigt på samma pris överallt i Sverige så knata in på NK och köp dig en flaska.

Har dock hittat på nätet för 495 kr, vet inte ifall det är med frakt men jag misstänker att det inte är det...men men tack för svar iaf.
Citera
2009-01-15, 00:52
Medlem
Jag kör med med Jean Paul och har gjort det i cirkus 3år nu, den är ganska mild och enligt mig luktar den underbart.

Får även nästan alltid komplimanger av flickor ute på krogen att jag luktar himmelskt, så det är ju ett plus i kanten
Citera
2009-01-15, 13:58
Medlem
Leffe-pa-Lagrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Har dock hittat på nätet för 495 kr, vet inte ifall det är med frakt men jag misstänker att det inte är det...men men tack för svar iaf.

Grattis! Berätta gärna vilken sajt det var - min flaska börjar ta slut.
Citera
2009-01-15, 19:36
Medlem
banditqueens avatar
Jag använder sen ett par veckor tillbaka Ed Hardy parfymen, den luktar litegrann som Escada's fruktigare dofter och flaskan är tvärfin. Tror den kostade EUR65 för 100ml.
Citera
2009-01-16, 17:05
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe-pa-Lagret
Grattis! Berätta gärna vilken sajt det var - min flaska börjar ta slut.

Varsågod...
http://gustostore.e-butiken.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in