2011-08-15, 11:02
Medlem
Hur doften passar ihop med din hudkemi, ja. Alla dofter doftar olika på olika människor. Så prova alltid en doft på dig själv innan.
Citera
2011-08-15, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fangelset
Varför får jag intrycket att min näsa är finkänsligare än alla parfymkännares i den här tråden, ni tipsar om Paco Rabanne black mfl. , billigt skräp alltihop.
Det finns en som nämnts som som har en doft som sitter i ganska länge, Armani code, jäkligt exklusiv trots att den är vanlig ,sexig.
Det är en nattparfym.

Som dagparfym funkar nya Fahrenheit , något rökigare än den tidigare.

Av ren nyfikenhet - vilka är den/de mest exklusiva dofter du äger? Eftersom vi verkar ha skilda åsikter om vad som är exklusivt så berätta gärna vilka du anser vara det.
Citera
2011-08-15, 20:35
Medlem
Eldebrinks avatar
Hejsan!

Tänkte beställa hem parfymen Le Male - Jean Paul Gaultier från internet eftersom priset skiljer sig så pass mycket jämfört med en fysisk butik.

Är det någon som tidigare har köpt parfym från http://www.nordicfeel.se/ och kan intyga att deras varor är genuina?
Deras omdömen på prisjakt inger i alla fall en viss tilltro.

Om någon vet en pålitligare/billigare sida får ni gärna tipsa om den.
Citera
2011-08-15, 21:20
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldebrink
Är det någon som tidigare har köpt parfym från http://www.nordicfeel.se/ och kan intyga att deras varor är genuina?
Deras omdömen på prisjakt inger i alla fall en viss tilltro.
Ja deras produkter är riktiga.
Citera
2011-08-17, 23:14
Medlem
MBFIMGs avatar
Jag har dessa fyra parfymer och är mycket nöjd med alla fyra, men är sugen på att prova någon ny & behöver förslag på någon härlig parfym som tjejer i min ålder gillar, 19 år. De 4 jag använder är:

Jean Paul Gaultier Le Male
Armani Code
Paco Rabanne 1 Million
Yves Saint Laurent L'Homme

Förslag?
Citera
2011-08-21, 19:39
Medlem
adzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBFIMG
Jag har dessa fyra parfymer och är mycket nöjd med alla fyra, men är sugen på att prova någon ny & behöver förslag på någon härlig parfym som tjejer i min ålder gillar, 19 år. De 4 jag använder är:

Jean Paul Gaultier Le Male
Armani Code
Paco Rabanne 1 Million
Yves Saint Laurent L'Homme

Förslag?

Jag är så fäst vid Yves Saint Laurent, la nuit speciellt. Godaste doften jag någonsin skådat från en parfym!
Citera
2011-08-21, 20:28
Medlem
MBFIMGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adzz
Jag är så fäst vid Yves Saint Laurent, la nuit speciellt. Godaste doften jag någonsin skådat från en parfym!

Hur gammal är du, och gillar tjejerna den lika mycket som du gör?
Citera
2011-08-21, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adzz

Visst, flaskan är fin, men brukar inte själv titta så mycket på mina parfymer.
Citera
2011-08-21, 22:59
Medlem
svulles avatar
Jag känner att jag skulle kunna behöva handla på mig ett par nya dofter.

Just nu har jag ett axplock bara, då mycket tagit slut nu på senare tid.

Armani Code (som alla andra tydligen..)
Polo Sport, Ralph Lauren
Bottled Night, Hugo Boss
Acqua Di Gio Homme, Giorgio Armani

Vad skulle jag kunna fylla ut med? Vill pröva något nytt. Är inte så mycket för "söta" dofter, som till exempel One Million, som jag haft tidigare. Det ska vara fräscha dofter som känns, men givetvis inte luktar för mycket, så att man känner den på 20 meters avstånd.

Ni kvinnor kan givetvis komma med tips även ni, och berätta om vad ni tycker om..
Citera
2011-08-23, 19:52
Medlem
Eldebrinks avatar
Någon som handlat på http://www.scent-for-sale.se?

Har sjukt billiga priser på vissa produkter men inte hittar inte något omdöme om dem alls trots flera sökningar.
Citera
2011-08-23, 22:36
Medlem
MBFIMGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldebrink
Någon som handlat på http://www.scent-for-sale.se?

Har sjukt billiga priser på vissa produkter men inte hittar inte något omdöme om dem alls trots flera sökningar.

Den är fake. Vill du köpa äkta parfym till så lågt pris som möjligt så ska du nog köpa ifrån Nordicfeel. Jag har själv beställt därifrån flera gånger utan några helst problem, riktigt snabb leveranstid och äkta vara. Jag skulle nog gissa att Nordicfeel är billigast i dagsläget i alla fall på äkta parfym.
Citera
2011-08-24, 07:44
Medlem
adzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBFIMG
Hur gammal är du, och gillar tjejerna den lika mycket som du gör?

Jag är 20-23. Min mor, mina tjejkompisar samt min äldre syster fullkomligt älskar den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in