2008-07-10, 00:39
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maackan
Funderar på att slå till på Armani - Code eller har den blivit invandrar stämplad ännu?

Öhh vad är en invandrarstämpel, din idiot...du skall väl ha en parfym som luktar gott och skita i vad andra har på sig så länge du luktar gott. Väx upp för helvete.
Citera
2008-07-10, 01:00
Medlem
Multiplys avatar
Hugo Boss X/Y Ligger i luften här
Citera
2008-07-10, 01:18
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maackan
Funderar på att slå till på Armani - Code eller har den blivit invandrar stämplad ännu?
Tänker du marinera dig med den så JAAA då är den det. Inte annars.
Citera
2008-07-10, 12:19
Medlem
Hajimes avatar
gillar ck one summer och dior fahrenheit. passar till sommaren.
Citera
2008-07-10, 14:06
Medlem
Kosstaskens avatar
Jag har följande dofter hemma just nu om jag inte missminner mig helt:

Armani Aqua di gio (stavning?)
Polo Sport
Clinique happy
davidoff cool water
dior higher

inte så spännade kanske...gillar happy men doften försvinenr ganska fort
Citera
2008-07-10, 16:21
Medlem
Sergeant.Barness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multiply
Hugo Boss X/Y Ligger i luften här

Kuros svävar här
Citera
2008-07-20, 15:23
Medlem
Hidetoshis avatar
Ingen som har testat dessa dofter av märket Clean? Har hört att dom ska fungera riktigt bra till vardags...

http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=categories&qNaviga tionBrand=&qNavigationClass=5&qNavigationGroup=44& qTrend=&qFilterType=0&qTip=&language_id=1&gender=2 &qSelection=5%2C44%2C&qBrand=301&qSize=&qOrderBy=& qHits=12
Citera
2008-07-20, 15:40
Medlem
Jag skulle vilja tipsa om www.strawberrynet.com. Ni kommer garanterat inte att hitta någonting billigare, frakten är dessutom gratis och om ditt paket åker fast i tullen kan du skicka kvittot till dom och få pengarna du betalade till tullen tillbaka.

Har handlat där väldigt många gånger och det har alltid gått helt perfekt! För varje gång du handlar där får du dessutom mer rabatt.
Citera
2008-07-20, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hidetoshi
Ingen som har testat dessa dofter av märket Clean? Har hört att dom ska fungera riktigt bra till vardags...

http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=categories&qNaviga tionBrand=&qNavigationClass=5&qNavigationGroup=44& qTrend=&qFilterType=0&qTip=&language_id=1&gender=2 &qSelection=5%2C44%2C&qBrand=301&qSize=&qOrderBy=& qHits=12

Har doftat på de där men nä......jag vet inte...de känns intetsägande på nåt vis. Har i och för sig aldrig sprutat på mig någon utan bara testat på doftsticka. Kanske blir annorlunda om man får den på sig på huden.
Citera
2008-07-20, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Öhh vad är en invandrarstämpel, din idiot...du skall väl ha en parfym som luktar gott och skita i vad andra har på sig så länge du luktar gott. Väx upp för helvete.
word.....
Citera
2008-07-20, 20:48
Medlem
General i götets avatar
Catsuit är fin.
Citera
2008-07-20, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrightington
Jag skulle vilja tipsa om www.strawberrynet.com. Ni kommer garanterat inte att hitta någonting billigare, frakten är dessutom gratis och om ditt paket åker fast i tullen kan du skicka kvittot till dom och få pengarna du betalade till tullen tillbaka.

Har handlat där väldigt många gånger och det har alltid gått helt perfekt! För varje gång du handlar där får du dessutom mer rabatt.

De tar bara kort på sidan, va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in