Jag har inte flaskan, men har haft flertalet prov, det hjälper inte att addera mer. Kanske för en kort stund, men inte i det stora hela. Men med VIW kan du med enkelhet addera mer än vad du brukar, dels för att den inte kan bli "för mycket" och att den inte kommer vara lika kraftig genom hela tiden du har den på dig.
Testade också att dofta på HeWood, den var helt ok, känner mest violblad. Den är ganska lik Lancome Hypnose, som jag redan har, och blir således överflödig.
Är lite sugen på att införskaffa mig en flaska DHI men undrar om det är pengar i sjön till sommaren? Vi bor ju ändå i Sverige så det kan ju inte vara helt orimligt att bära den kvällstid då jag har både Bvlgari Pour Homme och L'Eau D'Issey för dagarna.
Är lite sugen på att införskaffa mig en flaska DHI men undrar om det är pengar i sjön till sommaren? Vi bor ju ändå i Sverige så det kan ju inte vara helt orimligt att bära den kvällstid då jag har både Bvlgari Pour Homme och L'Eau D'Issey för dagarna.
Jag tycker absolut att du kan bära den på kvällstid, bara det inte blir för varmt (vilket det högst sannolikt ej kommer att bli)
Skulle vilja ha tips på några inte allt för dyra parfymer som passar till skolan och när man sedan drar till gymmet.
Dofter som inte alls passat mig är: Aqua di gio, Playboy hollywood och puma ice dive.
Aqua dio verkar inte fungera med min kroppskemi, men jag tycker den luktar gott när andra använder den..
Clavin klein euphoria intense tycker jag luktar suveränt men lite för högt pris.
Fördel om parfymen finns på kicks. 0-50ml och högst 550kr får det kosta.
Gärna inte för utstickande doft utan mer "diskret" och fräsch parfym som passar för åldern 17-25 (ungefär)
Skulle vilja ha tips på några inte allt för dyra parfymer som passar till skolan och när man sedan drar till gymmet.
Dofter som inte alls passat mig är: Aqua di gio, Playboy hollywood och puma ice dive.
Aqua dio verkar inte fungera med min kroppskemi, men jag tycker den luktar gott när andra använder den..
Clavin klein euphoria intense tycker jag luktar suveränt men lite för högt pris.
Fördel om parfymen finns på kicks. 0-50ml och högst 550kr får det kosta.
Gärna inte för utstickande doft utan mer "diskret" och fräsch parfym som passar för åldern 17-25 (ungefär)