Japp, jag köper bara därifrån pgd priserna. Inga som helst problem. Risken? Varorna skickas från guernsey, man kan åka på skatt. Men jag har aldrig råkat ut för det hittills.
Söker L'eau Bleue d'Issey Pour Homme av Issey Miyake, mörkblå flaska. Har inte hittat den sorten i fysisk butik i Sverige på flera år och är faktiskt osäker på om den ens tillverkas längre. Någon som sett denna i Stockholm på sistone?
Fanns på Stockmann i Helsingfors i fjol men fick aldrig tillfälle att köpa den. Blir väl att beställa från utlandet. Unik doft som damerna föll för. Saknar den.
Senast redigerad av umek 2012-09-13 kl. 22:09.
Japp, jag köper bara därifrån pgd priserna. Inga som helst problem. Risken? Varorna skickas från guernsey, man kan åka på skatt. Men jag har aldrig råkat ut för det hittills.
Där ser man. Blev bara skeptisk då jag såg priserna, sedan allt annat man kan råka åka på.
Där ser man. Blev bara skeptisk då jag såg priserna, sedan allt annat man kan råka åka på.
Verkar vara en ok sida enligt Basenotes, men många verkar få gamla batcher - på gott och ont. Tyckte det stod att någon som beställde i år fick en flaska från 2007. Å andra sidan tycker jag Creed åldras med värdighet.