2013-10-17, 01:02
Medlem
fernebos avatar
Förstår inte varför så många gnäller på säsong två. Inkörningsperioden var kanske lite längre än med ettan, men i slutändan tyckte jag att den var strået vassare. Blir dock 5/5 i betyg till båda säsongerna. Tv blir inte mycket bättre än så här. Avvaktar lite till med säsong tre. Kan inte bara se ett avsnitt och sen vara deprimerad i en vecka..
Citera
2013-10-17, 08:03
Medlem
Chew1907s avatar
Tack grabbar. Blir att försöka småkolla mig igenom säsong 2 de närmaste veckorna då.

Bra andra avsnitt med, serien är verkligen helvrickad men jag gillar det.
Citera
2013-10-17, 11:02
Medlem
swimp78s avatar
Jag tyckte inte om säsong 2, den var för ofokuserad och miljöerna kändes statiska.
Citera
2013-10-17, 17:44
Medlem
Ahh, Avsnitt 2 av Säsong 3 är uppe! Blir en bra torsdagskväll trots allt!
Citera
2013-10-17, 20:20
Avslutad
Inte lika bra som förra avsnittet, tyckte det kändes mer "B" om man kan säga så. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är jag inte gillade med avsnittet, men det kändes som att produktionen var sämre helt enkelt.
Citera
2013-10-17, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Inte lika bra som förra avsnittet, tyckte det kändes mer "B" om man kan säga så. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är jag inte gillade med avsnittet, men det kändes som att produktionen var sämre helt enkelt.
Kan nog hålla med lite. Men man kanske får lära känna karaktärerna lite nu... eller vad vet jag.
Citera
2013-10-18, 02:11
Medlem
NirvanAs avatar
Gillar verkligen inte utvecklingen av denna serie, alldeles för mycket kvinnliga karaktärer - bara en sån sak.
Citera
2013-10-18, 02:59
Medlem
Korders avatar
Tyckte säsong 2 var låååångt mycket bättre än säsong 1. Mest tack vare betydligt intressantare karaktärer.
Citera
2013-10-18, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Gillar verkligen inte utvecklingen av denna serie, alldeles för mycket kvinnliga karaktärer - bara en sån sak.

Det kan ju vara för att säsongen handlar om häxor...
Du är verkligen en otroligt irriterande person. Vad är det för fel med att serien har många kvinnliga karaktärer?
Citera
2013-10-18, 20:16
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Du är verkligen en otroligt irriterande person. Vad är det för fel med att serien har många kvinnliga karaktärer?

Kvinnor är ofta jävligt irriterande i serier.

Jag stör mig inte på det i just denna serie, men i många andra. Tycker för övrigt säsong 3 har börjat grymt bra.
Citera
2013-10-18, 21:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Men hallå? Jag är man, jag kan inte relatera till kvinnor, om 90% av huvudcasten är kvinnor så är ju inte serien riktad till Män på något sätt. Denna säsong känns mer som en kvinnoserie än de andra två.
Citera
2013-10-19, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Kvinnor är ofta jävligt irriterande i serier.

Jag stör mig inte på det i just denna serie, men i många andra. Tycker för övrigt säsong 3 har börjat grymt bra.

Män kan vara minst lika irriterande. Enda jag riktigt stör mig på är Sarah Paulson men det är för att jag inte tycker att hennes rollprestationer är bra, sen gör hon något väldigt konstigt med överläppen där hon spänner den på ett väldigt konstigt sätt och som att inte det vore nog läspar hon. Fast jag känner mig rätt ytlig för att jag stör mig på de två sista grejorna.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men hallå? Jag är man, jag kan inte relatera till kvinnor, om 90% av huvudcasten är kvinnor så är ju inte serien riktad till Män på något sätt. Denna säsong känns mer som en kvinnoserie än de andra två.

Det är nog inte för att du är man utan för att du är du som du inte kan relatera till kvinnor. Ganska fjantigt påstående om att serien skulle vara riktad till kvinnor bara för att majoriteten av kvinnorna är med i huvudcasten. Om det nu är en "kvinnoserie" förstår jag inte varför du som man följer den eftersom du inte kan relatera till kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in