Citat:
Ursprungligen postat av
von_S
Kvinnor är ofta jävligt irriterande i serier.
Jag stör mig inte på det i just denna serie, men i många andra. Tycker för övrigt säsong 3 har börjat grymt bra.
Män kan vara minst lika irriterande. Enda jag riktigt stör mig på är Sarah Paulson men det är för att jag inte tycker att hennes rollprestationer är bra, sen gör hon något väldigt konstigt med överläppen där hon spänner den på ett väldigt konstigt sätt och som att inte det vore nog läspar hon. Fast jag känner mig rätt ytlig för att jag stör mig på de två sista grejorna.
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Men hallå? Jag är man, jag kan inte relatera till kvinnor, om 90% av huvudcasten är kvinnor så är ju inte serien riktad till Män på något sätt. Denna säsong känns mer som en kvinnoserie än de andra två.
Det är nog inte för att du är man utan för att du är du som du inte kan relatera till kvinnor. Ganska fjantigt påstående om att serien skulle vara riktad till kvinnor bara för att majoriteten av kvinnorna är med i huvudcasten. Om det nu är en "kvinnoserie" förstår jag inte varför du som man följer den eftersom du inte kan relatera till kvinnor.