2011-09-19, 17:42
Medlem
DanteAlighieris avatar
Trailer: http://www.youtube.com/v/cPMpz0h2RmY

http://www.imdb.com/title/tt1844624/

Känns lite som en b-produktion. Har den potential tro?
Citera
2011-09-19, 18:16
Medlem
Jag tror stenhårt på den!

Då ska det tilläggas att jag gillar det mesta som har med spöken att göra.
Citera
2011-10-06, 16:40
Medlem
tältpinnes avatar
Nu är piloten ute, och serien har fått grönt ljus! spontant gillade jag det första avsnittet. Framför allt kameraarbetet och ljudet var tilltalande. Som tur är verkar inte heller fokus ligga på rycka-till-skräck (även om det finns ett gäng), utan man verkar försöka bygga upp en obehaglig atmosfär från avsnitt 1. Det känns inte helt osökt att se referenser till Shining, om än i en villa snarare än ett ödsligt hotell i bergen.

Citera
2011-10-06, 18:47
Medlem
Klart godkänt första avsnitt,blir garanterat att fortsätta kolla på serien och hoppas på att det
håller en jämn kvalité.
Citera
2011-10-06, 19:04
Medlem
den här ska jag se! dock får det bli imorgon i dagsljus så jag inte blir mörkrädd :P
Citera
2011-10-06, 19:44
Medlem
Rakiis avatar
Gillade piloten väldigt mycket, bra och smått obehaglig stämning precis som det ska vara i skräckfilmer. Bra kombination av skräck och problem inom familjen tillsammans med ungdomlig ångest, hoppas att man får se mera utav Tate eller vad han heter.
Citera
2011-10-06, 23:56
Medlem
freedom291s avatar
Gillade piloten med, tror det här kan bli en riktigt bra serie eller floppa rejält beroende på framtida avsnitt. Det känns som ett klassikt koncept men i serieformat vilket känns nytt och intressant.

Kommer definitivt att följa om den håller samma kvalité som piloten.
Citera
2011-10-07, 01:51
Medlem
Chew1907s avatar
Såg precis klart piloten. Och jag gillade verkligen vad jag såg, är faktiskt riktigt lovande inför kommande avsnitt. Kommer absolut försöka följa den här serien.
Citera
2011-10-07, 02:04
Bannlyst
Såg första avsnittet precis. Helvete vad obehagligt det var från början till slut. Har fortfarande en sådan där obehaglig känsla.

Det såg absolut inte ut som någon B-serie iaf. Ska bli intressant att följa.
Citera
2011-10-07, 04:05
Medlem
Denna levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill.

Den lyckades med både "hoppa till"-effekter och att samtidigt vara riktigt obehaglig rakt igenom.

Känner mig helt lyrisk just nu, har väntat på att något sådant här ska komma på tv.
Speciellt för vuxna! Med svordomar, ångestrunk och allt annat som hör till!
Citera
2011-10-08, 00:50
Medlem
NirvanAs avatar
Detta kan bli riktigt bra, gillade piloten skarpt.... Nån som sa att den hade lite Shining'ish saker i den...tycker det stämmer
Citera
2011-10-08, 01:23
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Detta kan bli riktigt bra, gillade piloten skarpt.... Nån som sa att den hade lite Shining'ish saker i den...tycker det stämmer

Japp, det tycker jag också och tänkte mest på om serien kommer utvecklas åt ett håll som jag känner på mig.

Eller så flummar jag iväg bara om det jag skrev i spoilern...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in