[quote=dannywtf|45752091]Jag minns henne som sagt inte ifrån säsong 2, men kan ha fel./QUOTE]
Tror inte hon är med i säsong 2 efter att jag kollat igenom rollistan. Var väl någon annan person med downsyndrom och jag är så fördomsfull av mig så jag tänker "en downie är lik alla andra".
Citat:
Ursprungligen postat av
dannywtf
Frances Conroy tycker jag har haft samma roll i alla serier hon har deltagit i, mer eller mindre. Har du sett henne i Six Feet Under? Hon är bra, men känns väldigt typecastad som ängslig, skör tant i alla serier hon är med i. Man tröttnar efter ett tag och personligen gillar jag inte svaga och tråkiga människor i tv-serier.
Tyvärr inte sett Six Feet Under än men det är ju inget fel på att typecasta någon så länge de gör en bra rollprestation. Mark Strong är väl en sådan person som "alltid" får spela skurkar och han gör det väldigt bra. Frances Conroy ska ju vara med i tredje säsongen, fick "credit" för avsnitt två, men såg henne inte i avsnittet. Behövs en mäktig häxa som är motpol till Jessica Langes Fiona.
Citat:
Ursprungligen postat av
dannywtf
Håller för övrigt med om att
Alexandra Breckenridge är saknad. En av första säsongens
höjdpunkter stod ju hon för.

Hon ska tydligen vara med i säsong 3, rapporterades om det den 2a augusti i år:
http://tvline.com/2013/08/02/american-horror-story-coven-cast-alexandra-breckenridge/ till det kan jag bara säga:
En sak jag funderar på är hur säsongen egentligen ska utspela sig. Vad är själva handlingen? Fionas sökande efter evigt liv? Hur Zoe hanterar att vara en häxa? "Krig" mellan voodooprästinnan och Fiona/Madame Lanåntingnånting? Jag hade gärna sett en kamp mellan häxorna och en nutida/modern inkvisition av något slag. Kanske är lite B och redan gjort, men hade kunnat göras spännande enligt mig. Utgången kan bli att alla häxor utom Zoe förgörs och hon tvingas gå under jord eller något sådant. Saknar att inte riktigt ha en handling framför mig än.
Citat:
Ursprungligen postat av
MeNeFrego
första avsnittet av säsong 3, när den fjättrade negern får ett urgröpt tjurhuvud placerat över sig är så jävla rolig. butlern eller betjänten eller vafan han är, till den feta societskärringen, blir helt lyrisk, "oh madame! du har överträffat dig själv! ett djurhuvud på en neger! var får du allt ifrån?!"
Det fetade: