Jag har inte följt serien sedan den kom, men har laddat hem hela säsong 1 och de avsnitt om finns av säsong 2 och tittar just nu på avsnitt från säsong 1.
Min fråga är så enkel som; Är det någon som har ordet "Monster" i introt när min sambo säger att de bara typ knarrar?
Jag har inte följt serien sedan den kom, men har laddat hem hela säsong 1 och de avsnitt om finns av säsong 2 och tittar just nu på avsnitt från säsong 1.
Min fråga är så enkel som; Är det någon som har ordet "Monster" i introt när min sambo säger att de bara typ knarrar?
Riktigt skön serie faktiskt. Jag gillar att det är lite sköna twistar och att det inte alltid slutar precis som man tänkt sig att det ska göra. Lite info om säsong 2:
Co-creator Ryan Murphy said the next round will take place at a mental institution for the criminally insane run by a new character played by Season 1 returnee Jessica Lang (Constance)
Har sett 3 avsnitt hittils, ser varje söndag.
Första avsnittet tyckte jag var grymt. Spännande och en bra start, men sen då? tycker inte det händer speciellt mycket faktiskt.
Hoppas det händer lite saker framöver iaf.