Fjärde avsnitten var lite sådär. Visst, en skräckserie kan innehålla konversationer och dialoger utan att jobba på skräcktemat hela tiden. Men ser ingenting med detta avsnittet som gjorde dom betydelsefulla.
I slutet hände det väl dock lite grejer, med dottern som blev påkörd och med vänsterprasslet. Hehe funderar kring att han bara stängde dörren, är det verkligen något man skulle göra då man ser en död människa?
Är det ingen som är inne på min teori kring att "latexspöket" är fadern till hennes barn?
som sköterkan svimmade när hon kollade så allt stog rätt till i magen efter hennes smärtor
Ja där inne ligger säkert ett foster i full latexmundering med piskat i högsta hugg.. Hehe skämt och sido, hon frågade ju innan om dom var säkra på tidslinjen, och såg lite skeptisk ut då dom sa att hon var i vecka tio (om inte minnet sviker på veckan). Det är nog nåt där att fostret är mycket större.
Jag tror att fostret har utvecklats mycket fortare.
Oooorka vänta en vecka på nästa, vill ju ha mer nu.
Gillar den mörka bögen & hushållerskan & ogillar hans kläniga älskarinna som inte ens hade vett att hålla sig under jorden bokstavligt talat.
Oooorka vänta en vecka på nästa, vill ju ha mer nu.
Gillar den mörka bögen & hushållerskan & ogillar hans kläniga älskarinna som inte ens hade vett att hålla sig under jorden bokstavligt talat.
Den mörka bögen stormtrivs nog, skådespelaren kom ju nyss ut som bög och det känns nog väldigt naturligt för honom
Den mörka bögen stormtrivs nog, skådespelaren kom ju nyss ut som bög och det känns nog väldigt naturligt för honom
Jag vet såg det i veckan & han kändes som gjord för denna roll gentemot vad han gjorde som elakingen i Heroes. Visst passade han där med men denna......totalt underbar som mega-bitch.
Nu vet man ju inte om det är latexmannen som är pappan till bebisen, men det verkar väl vara ganska så rimligt att anta att det är den där doktorns bebis som han försökte sätta ihop som är och spökar. Tänkte först att det kanske kunde vara hennes tidigare bebis, men nu visar det ju sig att man måste dö i huset för att få komma tillbaka.
Nu vet man ju inte om det är latexmannen som är pappan till bebisen, men det verkar väl vara ganska så rimligt att anta att det är den där doktorns bebis som han försökte sätta ihop som är och spökar. Tänkte först att det kanske kunde vara hennes tidigare bebis, men nu visar det ju sig att man måste dö i huset för att få komma tillbaka.
Verkar så, isf borde ju downs-tjejen inte komma tillbaka, blev påkörd utanför huset.
Jag vet såg det i veckan & han kändes som gjord för denna roll gentemot vad han gjorde som elakingen i Heroes. Visst passade han där med men denna......totalt underbar som mega-bitch.
Han var faktiskt ganska bra, blev redigt förvånad när jag såg hans koprofag-näsa dyka upp (jag är något av en expert på näsor och deras tillhörande personlighet. Så att säga.)
Har sett alla avsnitt hittills. Första för att det verkade vara en serie med potential, andra för att ge det en chans till och de efter det pga tristess.
Inget hittills har ju varit läskigt, och allt som ska vara läskigt känns så jävla inkastad. Liksom, en lång rad av händelser där inga är läskiga men det ena är mer flippad än den andra. Under första avsnittet satt jag iofs som på nålar, men inte för att det var läskigt utan för att jag hoppades på en scen som var lite normal. IMHO så kan man inte bygga skräck på bara ett konstant flöde av "läskigheter".
Det enda hittills som faktiskt varit lite intressant och spännande var
vad sköterskan såg på ultraljudet. Men det lyckas de ju schabbla bort när de åker iväg från sjukhuset som att inget hänt.
och att det unga hembiträdet är jävligt snyggt.
Riktig skit faktiskt. De enda plussen jag ger serien är att den tekniskt är välproducerad och att The Walking Dead är så jävla segt att jag måste titta på AHS för att inte krypa på väggarna.