2011-12-22, 22:55
Medlem
OMGFrogss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Uppenbarligen så kommer varje säsong vara som en enskild antologi.

Nästa säsong kommer vara på en ny plats, med nya karaktärer och ny handling.

Var tvungen att kolla upp det, och mycket riktigt är det så.

http://www.tvfanatic.com/2011/12/ame...ot-on-the-way/
Citat:
Look for cast announcements to be made in February, as Murphy concluded with this interesting tease: "There’s a clue in the last three episodes where we say what the second season will be."
Let the guessing games begin! What do you think of this unique approach to storytelling?

Senast redigerad av OMGFrogs 2011-12-22 kl. 22:59.
Citera
2011-12-22, 22:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Uppenbarligen så kommer varje säsong vara som en enskild antologi.

Nästa säsong kommer vara på en ny plats, med nya karaktärer och ny handling.
Ok, låter som det enda rätta. Hoppas de får till atmosfären som denna hade första avsnitten och bygga vidare på det och inte glida ifrån så mycket.

För övrigt, är det bara jag som tycker tjejen som spelar Violet är oerhört söt? Känns lite peddo att säga det men men
Citera
2011-12-22, 23:27
Medlem
OMGFrogss avatar
Grävde vidare lite till och hittade en intervju med skaparen (http://uk.eonline.com/news/watch_with_kristin/american_horror_story__season_two_scoop/282480?utm_source=eonline&utm_medium=rssfeeds&utm_ campaign=imdb_topstories). Han sa att ledtråden var vilket tema som säsong två kommer ha. Denna säsong var visst otrohet. Det kommer återvända en handfull med skådespelare från första säsongen med, intressant att se vilka i Februari!
Citera
2011-12-24, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Om man ska sammanfatta serien så började den ju bra men den blev sämre och sämre, jag förstår inte ens att det ska bli en andra säsong, vad ska den kunna handla om..känns som det kommer bli mycket repetition.

Jo, sista avsnittet var ju extremt uselt. Konstigt att det blir en säsong 2.
Citera
2011-12-25, 20:55
Medlem
Ted-Bundys avatar
Överlag tycker jag att första säsongen har varit riktigt bra.
Sista avsnittet var väl ganska värdelöst, men är väldigt nyfiken på vad som kommer hända med det här djävuls-barnet och hur nästa säsong kommer vara uppbyggd!
Serien är ju inte läskig längre nu när man vet vad allt spöklikt som händer är för något.
Så det ska bli spännande att se om nästa säsong blir mer som en vanlig drama-serie eller om de lyckas bygga upp skräck-känslan i serien igen.
Citera
2011-12-26, 01:00
Medlem
New house, cast for 'American Horror Story' season 2

“Some of [the cast] will be coming back,” he told MSNBC. “There will be familiar faces and also some new faces,” Murphy teased. “The people that are coming back will be playing completely different characters, creatures, monsters, etc. [The Harmons'] stories are done. People who are coming back will be playing entirely new characters.” Unfortunately, he stayed completely mum on which actors might be coming back. “I would have them all back in a heartbeat. I think we’ll announce the full cast and what the new storyline is going to be some time in February.”

The scenery will be changing too, he says, “What you saw in the finale was the end of the Harmon house. The second season of the show will be a brand-new home or building to haunt. Just like this year, every season of this show will have a beginning, middle and end. [The second season] won’t be in L.A. It will obviously be in America, but in a completely different locale.”

For more season two spoilers, he hinted, “There is a clue in the last three episodes where we resay what the next season will be about.”

http://today.msnbc.msn.com/id/45768576/ns/today-entertainment/#.Tve5FZjPR7l
Citera
2011-12-26, 15:31
Medlem
Får erkänna att jag tyckte serien överlag varit bra, väldigt bra t.om.
Dock har jag en fundering, vem är den här mannen i källaren, med blod runt munnen? I nästsista avsnittet syntes han när han skrämde en ung Tate i en utdragen scen i källaren, det var väl han som rev tjejen Tate och Violet lurade ner i källaren i ett av de första avsnitten (som fick tjejen att tro på Djävulen) och det var väl han som dödade dom rödhåriga tvillingpojkarna på 70talet?
Jag har väntat med spänning på att hans historia ska komma fram!
Citera
2011-12-26, 16:23
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LouiseAndersson
Dock har jag en fundering, vem är den här mannen i källaren, med blod runt munnen? I nästsista avsnittet syntes han när han skrämde en ung Tate i en utdragen scen i källaren, det var väl han som rev tjejen Tate och Violet lurade ner i källaren i ett av de första avsnitten (som fick tjejen att tro på Djävulen) och det var väl han som dödade dom rödhåriga tvillingpojkarna på 70talet?

Det var väl sonen till läkaren och hans fru. Thaddeus eller nåt sånt, barnet kidnappades och lämnades tillbaka lemlästat. Läkaren sydde då ihop barnet och det var nåt avsnitt när mamman kom ner med blödande bröst efter att ha försökt ammat pojken. Tror hon då dödade barnet igen och sköt sedan läkaren och sig själv.
Citera
2011-12-26, 22:12
Medlem
OMGFrogss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LouiseAndersson

Det är Thaddeus, son till de första ägarna av huset. Han återupplivades med The Black Dahlia's fortfarande pumpande hjärta. Kallas även för infantata och kan inte dö.
Citera
2011-12-28, 10:55
Medlem
Moffins avatar
Okej.. Jag har en liten fundering..

Städerskan, varför är hon gammal? Jag vet att de sade vid något tillfälle att kvinnorna ser henne "som hon är" men då borde de väl se henne med ett öga bara? Hon kan ju inte åldras efter hon dött, någon som har något vettigt svar på detta?

För övrigt är ju den unga städerskan sjukt het, jag är inte ens lagd åt homo-hållet ändå blir man ju lite småkåt
Citera
2011-12-28, 16:58
Bannlyst
När kommer säsong 2?

TATE!
Citera
2011-12-29, 15:01
Medlem
Finns det en story dom följer eller är det ny story varje episode?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in