Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Visste du inte det? För att vi bara har dumliberaler i Sverige, samt avsaknaden av en fri press. Gudars skymning, du är verkligen okunnig, tom för att vara folkpartist
Och utan FP hade vi inte haft våra kristna vänner i Södertälje, och staden hade fortfarande varit en sörmländsk idyll. Sverige behöver verkligen folkpartiets liberaler!
Visste vad?
Så det är alltså liberalernas fel att svenskarna är ett tolerant folk?
Då är jag väldigt glad över att kalla mig för liberal idag. Fast kanske skulle du snarare säga att vi är ett PK-indoktrinerat folk från ditt perspektiv?
Bara för att fler journalister tyvärr är vänster- och miljöpartister än sverigedemokrater så betyder inte det att vi saknar en fri press. Det är väl fritt fram för dig att starta en tidning liknande Fria Tider. Om du är en av de där "Tyck synd om oss"-SD:arna så kan jag avslöja en rolig grej. Man har undersökt vilka partier som får mest negativ publicitet och SD låg inte i toppen där.
Jag visste inte att det var Folkpartiets fel att S-styrda Södertälje misshandlas?
Börjar nästan misstänka lite sarkasm? Men det vet man aldrig när man har att göra med såna här människor.