Citat:
Ursprungligen postat av
UT64
Jaha. Nu har Fredrik beslutat sig för att gömma sig bakom sin fru, Karolina Ramqvist, genom
att byta efternamn. Vad manligt.
Men det gamla namnet Virtanen var förstås utslitet nu. Alldeles för många som förknippar
det namnet med kokain, Rohypnol, våldtäkt och pedofili.
Hade jag varit i hans situation hade jag lämnat landet, och troligen aldrig kommit tillbaka!
Citat:
Ursprungligen postat av
volvo 240
Har han bytt namn för att inte bli igenkänd eller?
En tragisk dimension är ju Våldtäkts-Freddes åldrande far, som fortfarande lever i Motala med namnet Virtanen.
Den gamle mannen har antagligen tidigare varit stolt som en tupp över sin son som "flyttat in till huvudstaden och blivit någon stort".
Vilken förnedring nu för denne gamle man att sonen visade sig vara en simpel tafsare, våldtäktsman och allmän äckelgris. Kan tänka mig att det tisslades och tasslades en del i lilla Motala nu under hösten.
Och som om förnedringen inte vore nog för denne gamle man så levererar nu sonen själv den slutgiltiga spottloskan i sin faders ansikte: Han väljer bort sin faders namn. Byter fegt ut det. För att gömma sig och smita undan. För att namnet nu blivit förknippat med våldtäkt, kladdande och äckel.
Hur kan Fredrik göra så mot sin egen far, en man långt över 80 år? Vilken fruktansvärt egoistisk handling. Nu står Våldtäkts-Freddes fader ensam kvar med namnet som för alltid kommer att vara förknippat med hans vidrige son.
Vilket sorgligt slut på de sista åren för denne man. Och det är hans egen son som förorsakat detta. Som dragit namnet i smutsen och nu fegt byter ut det och lämnar sin åldrande far med skammen under hans sista år i livet.
Tyvärr är nog Våldtäkts-Fredde för korkad för att skämmas.
Vilken sorglig historia!
Usch och skam!