2018-03-01, 11:54
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Uppenbarligen men varför ska hon lämna honom?

Vem har han våldtagit och var är domarna? Vilka är barnen som blev pressade förresten?

Om han inte är dömd för våldtäkt så är han väl oskyldig? Eller är han skyldig i dina ögon trots att han inte är dömd?

Oskyldig är det dummaste jag hört. Han är skyldig men inte dömd. Att hon inte lämnat honom är hennes ensak. Kanske har hon gjort en massa skit själv och svårt för att döma ensidigt.
Kvinnor har i varje fall väldigt ofta varit med om en massa vidrigt snusk, mer eller mindre frivilligt. Att några inser sin medverkan i stället för att yla som oskyldiga #meeto offer är hederligt.
Citera
2018-03-01, 11:55
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Jag tror nog att han kommer dyka upp någonstans så småningom så länge han inte blir dömd för något. Till slut glömmer folk bort vad som hänt eller så tänker de "det var ju X år sedan". Finns väl många exempel på folk som gjort rätt hemska grejer men som efter ett antal år "förändrats fullständigt" och tas in i värmen.

Virtanen kommer inte glömmas bort såvida ni inte stänger ned internet. Om Virtanen bad folk om ursäkt så skulle det gå, men det kommer han aldrig att göra då han tagit sig rätten att bete sig som en skitstövel mot andra människor.
Citera
2018-03-01, 12:05
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Jaha. Nu har Fredrik beslutat sig för att gömma sig bakom sin fru, Karolina Ramqvist, genom
att byta efternamn. Vad manligt.

Men det gamla namnet Virtanen var förstås utslitet nu. Alldeles för många som förknippar
det namnet med kokain, Rohypnol, våldtäkt och pedofili.

Hade jag varit i hans situation hade jag lämnat landet, och troligen aldrig kommit tillbaka!

Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Har han bytt namn för att inte bli igenkänd eller?

En tragisk dimension är ju Våldtäkts-Freddes åldrande far, som fortfarande lever i Motala med namnet Virtanen.

Den gamle mannen har antagligen tidigare varit stolt som en tupp över sin son som "flyttat in till huvudstaden och blivit någon stort".

Vilken förnedring nu för denne gamle man att sonen visade sig vara en simpel tafsare, våldtäktsman och allmän äckelgris. Kan tänka mig att det tisslades och tasslades en del i lilla Motala nu under hösten.

Och som om förnedringen inte vore nog för denne gamle man så levererar nu sonen själv den slutgiltiga spottloskan i sin faders ansikte: Han väljer bort sin faders namn. Byter fegt ut det. För att gömma sig och smita undan. För att namnet nu blivit förknippat med våldtäkt, kladdande och äckel.

Hur kan Fredrik göra så mot sin egen far, en man långt över 80 år? Vilken fruktansvärt egoistisk handling. Nu står Våldtäkts-Freddes fader ensam kvar med namnet som för alltid kommer att vara förknippat med hans vidrige son.

Vilket sorgligt slut på de sista åren för denne man. Och det är hans egen son som förorsakat detta. Som dragit namnet i smutsen och nu fegt byter ut det och lämnar sin åldrande far med skammen under hans sista år i livet.

Tyvärr är nog Våldtäkts-Fredde för korkad för att skämmas.

Vilken sorglig historia!

Usch och skam!
Citera
2018-03-01, 12:32
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
det här är helt sjukt ju, enligt polis undersökningen om våldtäkten så hade dom sex, visst , efter en fest. Dom höll kontakt ca ett år efter det, genom sms, utan något konstigt . först efter att en av hennes tjejer fick i henne att det hon upplevt var våldtäkt, då valde hon att anmäla. och även då, i hennes förhör så tyckte polisen att det hon beskrev inte var ett våldtäkt.

trots det får en man sitt liv förstört och familj får utstå en massa skit medan cissi hyllas som en hjälte . Visst, jag ogillar Fredrik men tänk när det nån dag bli oss själva som står mot en sån anklegelse , vad fan gör man då ?

Nu när han springer där ifrån verkar han ju ha något att dölja? Själv hade jag blivit mer än triggad att stå pall och emot alla som anklagade mig för något jag inte har gjort. Skulle ha nitat varenda jävel jag kom åt och försvarat min heder med stolthet och nävarna utan problem.

Jag tror att han själv vet att han någonstans gick över gränsen och pressade henne till sex. I så fall, utan att veta mycket ingående om fallet.
Citera
2018-03-01, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Nu när han springer där ifrån verkar han ju ha något att dölja? Själv hade jag blivit mer än triggad att stå pall och emot alla som anklagade mig för något jag inte har gjort. Skulle ha nitat varenda jävel jag kom åt och försvarat min heder med stolthet och nävarna utan problem.

Jag tror att han själv vet att han någonstans gick över gränsen och pressade henne till sex. I så fall, utan att veta mycket ingående om fallet.

som sagt så messade dom 2 ett helt år efter händelsen, och i förhöret med polisen sa cissi att en av hennes vänner fick i henne att tror att det just var en våldtäkt , så lite tveksamt att det går o lita på. sen att han sprang och inte stod på sig är just att han var den som snackade för sådana saker som feminism och mot sd, och inte orkade med att få just sina anhängare mot sig. sen ser han inte ut att vara en sån karl som stannar och slåss, därför blev han en journalist och inte nåt annat
Citera
2018-03-01, 12:44
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Clark Olofsson Daniel Demuynck. Livet blev inte lättare...

Dåligt exempel. Är man en av de mest kriminella i hela landet, och fortsätter att vara kriminell, så spelar det ingen roll om man byter namn. Virtanen tror jag inte har begått nån våldtäkt men även om han skulle ha det så har han ingen kriminell livsstil som hela tiden blir omskriven..
Citera
2018-03-01, 12:48
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Clark Olofsson Daniel Demuynck. Livet blev inte lättare...

Precis,livet blir inte bättre för namnbyte.
Finns fler exempel.

Lars Inge Svartenbrandt till Lars Ferm
Tony Olsson till Tony Byström
Juha Valjakkala till Nikita Joakim Fouganthine
Citera
2018-03-01, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
som sagt så messade dom 2 ett helt år efter händelsen, och i förhöret med polisen sa cissi att en av hennes vänner fick i henne att tror att det just var en våldtäkt , så lite tveksamt att det går o lita på. sen att han sprang och inte stod på sig är just att han var den som snackade för sådana saker som feminism och mot sd, och inte orkade med att få just sina anhängare mot sig. sen ser han inte ut att vara en sån karl som stannar och slåss, därför blev han en journalist och inte nåt annat
Har du någon källa - det fetade?

Från FUP:n
Efter:
"Och sedan, senare samma kväll eh, eftermiddag, kväll, så fick jag ett sms. Från honom."
" så vi hade en liten konversation där några dagar"
"Men ganska snabbt så gick de här sursen från att vara väldigt trevliga till att bli väldigt
sexistiska." (sid 13)
https://minfil.org/Wb7eq2d9b2/AM-210794-11.pdf
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2018-03-01 kl. 12:54.
Citera
2018-03-01, 12:55
Medlem
johnny_viciouss avatar
Tråd flyttas till kändisskvaller för sammanfogning med befintlig tråd om Fredrik Virtanen.

/Mod
Citera
2018-03-01, 12:59
Moderator
Carlboms avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Senast redigerad av Carlbom 2018-03-01 kl. 13:10.
Citera
2018-03-01, 13:30
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Bolagsuppgifter:

Karl Fredrik har 1 st bolagsengagemang, varav det med högst omsättning är Virtanen Media AB.

Dessutom är denne Karl Fredrik folkbokförd i samma adress som Virtanens fru så antingen har de skilt sig och frun har flyttat ihop med en lika gammal man som Virtanen och som dessutom har bolagsengagemang i Virtanen Media AB eller sen är det Virtanen...

Hur tror han att han ska kunna dölja sin identitet om han samtidigt inte klipper banden till både bolaget och frun?

Det kan också vara så att han inte gör det för att dölja sin identitet. Han kanske själv inser vilket rövhål han har varit och bestämt sig för att förändra det. Då kan detta vara något i processen för att lämna sin gamla person (rövhålet) i historian och börja om på nytt.

Kan vara. Betyder inte att det är så. Skulle ju vara bra om det var så. För både kvinnor, barn, hans fru och honom själv.

Citat:
Ursprungligen postat av sno
Virtanen/Ramqvists fru är en självständig feminist som kräver likafördelning av allt. Kanske inte så lätt att börja leta efter styvpappakandidat till barnen med de villkoren?

Undrar hur det har blivit med försörjningsbördan den senaste tiden.

Kan man kalla sig feminist med krav och samtidigt sova under samma täcke som en våldtäktsman? Håller det?

Vadå, har han barn? Helvete också!

- Hur är det med våldtäktspappa då?
- Jo det är väl sådär.
Citera
2018-03-01, 13:40
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Hans fru heter fortfarande Virtanen-Ramqvist.
Hur är det ställt i skallen på den kvinnan som väljer att fortsätta vara gift med en som drogat och våldtagit flera andra kvinnor?
Fredde är sjuk i huvudet men hans fru är nog ännu sjukare.

Bara jag är ihop med honom kommer han förändras sig. Många kvinnor stannar även hos män som dagligen spöar skiten ur dem något psykologiskt bakom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in