2018-03-01, 07:47
Medlem
Wayaheads avatar
Den som ev skulle anställa Virtanen skulle märka hur det smutsar ner verksamheten, Virtanen är helt enkelt inte anställningsbar!
Citera
2018-03-01, 07:49
Medlem
Tjoflos avatar
Jag har lärt mig att ogilla Virtanen för att han bara skrev trams. Men om någon frågade mig vad jag retat upp mig mest på i hans skriverier så kan jag faktiskt inte minnas ett enda ord av vad han lämnat efter sig. Samma med de andra puckade skribenterna som bara smutskastat, man minns bara bismaken deras skriverier lämnat efter sig men man minns inte alls texterna.
Citera
2018-03-01, 07:53
Medlem
Då får jag ändra min ståndpunkt. Från "sug då...Virtanen" till dito Ramqvist. Den nye är säkert befriad från usla lustar.
Citera
2018-03-01, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Uppenbarligen men varför ska hon lämna honom?

Vem har han våldtagit och var är domarna? Vilka är barnen som blev pressade förresten?

Om han inte är dömd för våldtäkt så är han väl oskyldig? Eller är han skyldig i dina ögon trots att han inte är dömd?

Ingen rök utan eld... klart fan han inte kan bete sig, precis som alla de andra metoo-männen(Kroner, the Timells, feministkomikern osv osv..)
Citera
2018-03-01, 08:04
Avstängd
Cantwell kan byta namn till Virtanen sen kan Virtanen ta hans namn så slipper dom skita ned andras.
Citera
2018-03-01, 08:17
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Nu tycker jag vi på alt-media vänder "blad" och bjuder in Virtanen som skribent här. Kan ju bli skoj.

Så han får skriva av sig sina 3500 tecken varje dag.

Samtliga blir mellanslag och han vill ha 100 lök för besväret om det inte är typ ETC, Dagens Arena eller typ Politism.

Nä han är körd som ansikte utåt, men han kan säkert bli korre någonstans.

Otroligt att Robert Laul inte halkat på samma bananskal efter vad hans kollegor sagt om hans beteende.
Citera
2018-03-01, 08:30
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Han gillade väl inte att namnet "våldtäkts-virre" började etablera sig hos alltfler.

Så nu får vi väl etablera "våldtäkts-fredde" i stället.

Att han tror att han kan glida under radarn genom att byta efternamn framkallar ju kraftiga gapskratt när man tänker på det.

En nolla är en nolla oavsett efternamn. Är man dessutom våldtäktsman så ska man nog inte ha så stora förhoppningar om att komma in den mediala mysvärmen igen.

Hur tänker idioten?
Citera
2018-03-01, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Menar ni att kvinnan han hade ett förhållande har stannat kvar hos honom? Nu vet hon ju att han har våldtagit flera kvinnor och försökt pressa barn till att ha sex med honom. Varför i hela världen stannar hon hos honom för? Om hon nu gör det. Svårt att tro och förstå det.

Är det detta som är Virtanen:
https://www.merinfo.se/person/Stockholm/Karl-Fredrik-Ramqvist-1971/bqh6z-2vv28

Bolagsuppgifter:

Karl Fredrik har 1 st bolagsengagemang, varav det med högst omsättning är Virtanen Media AB.

Dessutom är denne Karl Fredrik folkbokförd i samma adress som Virtanens fru så antingen har de skilt sig och frun har flyttat ihop med en lika gammal man som Virtanen och som dessutom har bolagsengagemang i Virtanen Media AB eller sen är det Virtanen...

Hur tror han att han ska kunna dölja sin identitet om han samtidigt inte klipper banden till både bolaget och frun?
Citera
2018-03-01, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är ju en mängd kvinnor som anklagar honom. Han smiter med svansen mellan benen på ett väldigt skyldigt sätt.

Det där med barn får jag nog dra tillbaka. Jag kollade upp det igen och det var en 14 årig flicka han chattade med och groomade och ville knulla med.

Eller menar du att chattloggarna är förfalskade alla dessa kvinnor ljuger. I så fall så antar jag att du menar att våldtäkts-Bill Cosby också är oskyldig?

Om ett knippe människor kom och anklagade min partner för att ha våldtagit dom och visade mig chattloggar på när min partner försöker få en 14 åring att ligga så skulle jag nog inte vilja fortsätta.

Virtanen/Ramqvists fru är en självständig feminist som kräver likafördelning av allt. Kanske inte så lätt att börja leta efter styvpappakandidat till barnen med de villkoren?

Undrar hur det har blivit med försörjningsbördan den senaste tiden.
Citera
2018-03-01, 10:17
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Varför inte en könsbytes operation? Han skulle kunna skaffa ett sånt där "tredje kön" som en del länder har jurisdisk. Bara att kapa av draggen, så är det klart. Han kan sedan ta jobb en enuck på en bordell i Borås. Det finns inga skäl för en sådan som Fredrik Virtanen att inte göra det.

Namnbyte: Ramqvist - Reinkvist - Reinfledt. Han borde ha bytt namn till Reinfledt.
Fredrik Reinfledt.

Det hade han inte fått för Skatteverket: efternamn med få användare är skyddade.
Jag vill minnas att ett efternamn skall bäras av minst 3000 personer för att vara "fritt".
Citera
2018-03-01, 10:39
Medlem
Jag tror nog att han kommer dyka upp någonstans så småningom så länge han inte blir dömd för något. Till slut glömmer folk bort vad som hänt eller så tänker de "det var ju X år sedan". Finns väl många exempel på folk som gjort rätt hemska grejer men som efter ett antal år "förändrats fullständigt" och tas in i värmen.
Citera
2018-03-01, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Jag är mest förvånad över att han fortfarande är gift. Även om Karolina R verkar vara en komplett idiot trodde jag ändå hon skulle ha kutat när skiten träffade fläkten.
Fast hon kanske gillar 'farliga' killar, och i så fall har hon ju fått jackpot.

Farlig? För småflickor då möjligen. I övrigt skulle i alla fall inte jag räkna Virtanen som "Farlig kille" snarare en äcklig liten fjant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in