Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-03-17, 08:01
  #1
Medlem
banarnes avatar
hihi..
Det finns nog trots allt en gud..

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...448935,00.html
Citera
2004-03-17, 08:37
  #2
Medlem
Pellenezs avatar
Nördfakta: Virtanen och jag har spelat i samma fotbollslag i vår ungdom.
Citera
2004-03-17, 08:44
  #3
Medlem
banarnes avatar
Bildtexten en bit ner på sidan:
"Aftonbladets Fredrik Virtanen blev attackerad av Thomas Silver, till höger..."
Vad bra att de förklarar för oss var på bilden han står så att vi inte tror att Virtanen blivit påhoppad av ett gäng Elmwoodförstärkare
Citera
2004-03-17, 09:08
  #4
Medlem
hogge75s avatar
men det är ju inte speciellt hårdrock att få spö av Virtanen...

"Vid slagsmålet fick även Silver ta emot smällar.
- Jag har en öm och svullen käke."
Citera
2004-03-17, 11:38
  #5
Medlem
yendors avatar
Enligt vad konsuln Olle Wästberg tycker så är det extra hemskt:
"- De är inte goda representanter för Sverige. Framförallt är det allvarligt att ge sig på en journalist."

Alla vet ju att journalister är änglar.
Citera
2004-03-17, 11:51
  #6
Banned
thompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yendor
Enligt vad konsuln Olle Wästberg tycker så är det extra hemskt:
"- De är inte goda representanter för Sverige. Framförallt är det allvarligt att ge sig på en journalist."

Alla vet ju att journalister är änglar.

Vadå, är Virtanen en "journalist"? Dagens största överdrift sedan Nyhlén kallades journalist. Och Virtanen har väl aldrig varit någon god representant för annat än mentalt sjuka.

Citat:
Ursprungligen postat av banarne
Bildtexten en bit ner på sidan:
"Aftonbladets Fredrik Virtanen blev attackerad av Thomas Silver, till höger..."
Vad bra att de förklarar för oss var på bilden han står så att vi inte tror att Virtanen blivit påhoppad av ett gäng Elmwoodförstärkare
HAHAHA! Vilka jävla idioter på AnkeborgsBladet!
Citera
2004-03-17, 13:52
  #7
Medlem
hogge75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Vadå, är Virtanen en "journalist"? Dagens största överdrift sedan Nyhlén kallades journalist. Och Virtanen har väl aldrig varit någon god representant för annat än mentalt sjuka.


HAHAHA! Vilka jävla idioter på AnkeborgsBladet!

Slag under bältet. Har inte de mentalt sjuka nog med problem, att jämföra dem med Virtanen är enbart taskigt och elakt, mot de mentalt sjuka då dvs.
Citera
2004-03-17, 14:06
  #8
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hogge75
Slag under bältet. Har inte de mentalt sjuka nog med problem, att jämföra dem med Virtanen är enbart taskigt och elakt, mot de mentalt sjuka då dvs.

Exakt.
Och kan inte AB-folket lägga ut lite bilder på Virtanen efter det att han fått stryk, det borde bli en höjdare till familjealbumet.
Citera
2004-03-17, 14:23
  #9
Medlem
För det första är Virtanen en sjysst kille och för det andra så förtjänar man inte att få stryk bara för att man skriver något. Tycker det verkar som "hårdrockarna" behöver lära sig lite vett.
Citera
2004-03-17, 15:22
  #10
Medlem
hogge75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicyspicy
För det första är Virtanen en sjysst kille och för det andra så förtjänar man inte att få stryk bara för att man skriver något. Tycker det verkar som "hårdrockarna" behöver lära sig lite vett.

Tja, du har ju rätt till din åsikt. Jag känner inte Virtanen, har dock haft några mailkonversationer med honom och han verkar vara en j-a fjolla.
Citera
2004-03-17, 18:25
  #11
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicyspicy
För det första är Virtanen en sjysst kille och för det andra så förtjänar man inte att få stryk bara för att man skriver något. Tycker det verkar som "hårdrockarna" behöver lära sig lite vett.

Givetvis har du din fulla rätt till en egen uppfattning nicyspicy, jag delar den bara inte.

För det första är Virtanen en totalt illiterat, löjlig och skapligt tankesvag kille och för det andra så finns alltid risk att få stryk när vederbörande (i detta fall Virtanen) inte inser sina personliga begränsningar och dessutom inte kan hålla flabben på fyllan.

Vad gäller "hårdrockarna" så har jag aldrig hört talas om dem tidigare, men det verkar vara ett rekorderligt gäng.
Citera
2004-03-17, 18:32
  #12
Medlem
hasselnöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banarne
Bildtexten en bit ner på sidan:
"Aftonbladets Fredrik Virtanen blev attackerad av Thomas Silver, till höger..."
Vad bra att de förklarar för oss var på bilden han står så att vi inte tror att Virtanen blivit påhoppad av ett gäng Elmwoodförstärkare

Bildtexten är troligen tagen direkt från artikeln i tidningen där, antar jag, bilden på Silver var till höger om bilden på Virtanen.

f.ö tycker jag att Virtanen skulle ha gett totaltöntarna i Hardcore Superstar lite riktigt stryk så att de blir lika rock'n'roll som Dregen himself.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback