2018-01-29, 23:27
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Fredrik kan aldrig, aldrig mer recensera någon annan med trovärdighet. Om Fredrik öppet även våldtar andras musik på det här sättet har han inte bara förbrukat sitt förtroende som människa utan även som fet gris.
jag tror ärligt talat att han kommer att ta sitt liv. jag tror inte han kommer att palla. han orkar nog till sommren men runt metoos årsdag så tror jag det blir för mycket.
hade jag varit han hade jag släckt ner twitter och soc medier och gjort en soran
Citera
2018-01-30, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feedback66
Minns jag såg på en Fråga Olle-dokumentär en gång om en man som hade som jobb att åka hem till folk och dra en runk i en hink på beställning som en "kul grej". Han var även maskerad. Kan detta vara något för Virtanen i framtiden?
Bättre än att gå arbetslös. Han har meriter sen innan och borde trivas med jobbet.
Citera
2018-01-30, 00:25
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
jag tror ärligt talat att han kommer att ta sitt liv. jag tror inte han kommer att palla. han orkar nog till sommren men runt metoos årsdag så tror jag det blir för mycket.
hade jag varit han hade jag släckt ner twitter och soc medier och gjort en soran

antar det är svårt bara "släcka ner" om man är narcissist och fortfarande lever i villfarelsen att man är en "viktig opinionsbildare"
Citera
2018-01-30, 03:01
Bannlyst
helt annat look i det klippet
han passar inte i skägg å glasögon
Citera
2018-01-30, 03:11
Medlem
Han skulle kunna bilda mansklubb med Soran och Alexander Bard.

Så kan dom kramas, peppa varandra, köra gentlemen talk och kanske lite suug ochså..
Citera
2018-01-30, 06:25
Medlem
powderfuckers avatar
http://existenz.se/out.php?id=176636

ojj existenz har en länk idag, existenz e den största länk-sidan i fucking sverige hahahhahahhah

"Cringe: Fredrik Virtanen gör cover på Håkan Hellström"

hahahahhahahhahahahhahahahhahahahahhahahahhahha
Citera
2018-01-30, 12:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Men dessvärre för alla olyckskorpar - hon är ju faktiskt en skicklig författare som säljer bra.
Kanske skriver hon en smaskig bestseller om Virtanens uppgång och fall

Tänkte just skriva det. Det var väl snarare Virtanen som gifte in sig i kultureliten. Han var ju bara ett tramsigt popsnöre innan det.
Citera
2018-01-30, 12:42
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tänkte just skriva det. Det var väl snarare Virtanen som gifte in sig i kultureliten. Han var ju bara ett tramsigt popsnöre innan det.

Borde det inte kunna gå att spela på oddset när Ramqvist sparkar ut Våldtäkts-Virre?

Det var ju en sak att dra med honom på kultur- och kändisfester när han var en fåne på AB.

Att släpa omkring på en arbetslös våldtäktsman lär ju inte vara lika "hett" i den värld hon rör sig i?
Citera
2018-01-30, 12:48
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Nu har Våldtäkts-Virre postat en ny liten tweet.

Denna gång är det bara en länk till en låt.

Snabb respons i kommentarsfältet:

Citat:
Våldtäktsfreddan är igång igen..
Citera
2018-01-30, 13:42
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Nu har Våldtäkts-Virre postat en ny liten tweet.

Denna gång är det bara en länk till en låt.

Snabb respons i kommentarsfältet:
HAHAHAHAH JAG ORKAR INTE!!!!

ps de va jag som tipsade han som länk t existenz o den kom med
Citera
2018-01-30, 13:48
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
HAHAHAHAH JAG ORKAR INTE!!!!

ps de va jag som tipsade han som länk t existenz o den kom med

Jag undrar om inte Våldtäkts-Virre är den som fått störst drev efter metoo? Kan det bero på att han var så skenhelig och "duktig" och satt på höga hästar och hatade ner på sitt eget folk innan han avslöjades som en simpel våldtäktsman?
Citera
2018-01-30, 15:50
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Jag undrar om inte Våldtäkts-Virre är den som fått störst drev efter metoo? Kan det bero på att han var så skenhelig och "duktig" och satt på höga hästar och hatade ner på sitt eget folk innan han avslöjades som en simpel våldtäktsman?
Han är nog den som fått mest skit i samband med #metoo, ja.

Men vi får komma ihåg att han var illa sedd lång, långt innan skandalen bröt ut i fjol.
Anledningen är inte hans stereotypa vänsterliberala åsikter om invandring och feminism.

Utan mera hans nedlåtande von Oben-attityd gentemot de som inte höll med honom.
Lägg därtill hans fejkade image som arbetarklass där han försökte sig på att låtsas vara
en underdog gentemot borgerliga skribenter som Schulmans. Alla som sade emot honom
angreps skoningslöst i hans talrika krönikor. Janne Josefsson, Marcus Birro e.t.c. fick rena
hatattacker från Virtanen, komplett med halmgubbekonstruktioner om Stockholmshat
och rasism.

Hur många uppskattade egentligen Fredrik Virtanen och hans krönikor?
Om man går efter hur många som tagit honom i försvar efter avslöjandena så kan
man antaga att hans supportrar räknas i ental.

Enligt Twitter så har han tiotusentals följare men de är nog lika verkliga som Henrik Arnstads
följare. De finns inte i verkligheten. De är lika fejk som hans arbetarklassbakgrund eller
hans talang som skribent. Hans likes är patetiskt få!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in