Ett snabbt axplock från de kommentarer han samlat på sig under sina tweets de senaste två-tre veckorna. Har bara skummat igenom men skulle säga att de få jag valt ut sätter den generella tonen hur det ser ut i hans kommentarsfält. Många av de kommentarer jag kopierat är skrivna av kvinnor:
Citat:
Våldtäktsmannnen fittanen
Citat:
Hallå där Rohypnol-Fredde!
Citat:
😂 😂 😂 du är körd..
Citat:
Jasså? Är peddofarfar i farten igen?
Citat:
Som välkänt pervo måste jag råda dig till att skaffa ett anonymt konto eller hålla en lägre profil, Klantarslen som du som åker fast får oss andra pervon att se dåliga ut.
Citat:
Har inte du tagit livet av dig ännu? Ere inte dags för det. Tips kan ju vara att hoppa från bron eller nåt. Hade det vart min dotter hade jag personligen kastat ut dig. Din fucking #hycklare
Citat:
Tänker på alla kvinnor du trakasserat, våldtagit, hotat. Hur de tvingas leva med en klump i magen pga att män som du inte har vett nog att frivilligt ramla utför en stentrappa.
Citat:
@fvirtanen VåldtäktsVirtanen tillbaka på Twitter - jojomen! Vilket jävla skämt du är.
Citat:
Självinsikten lyser med sin frånvaro. Chockerande.
Det verkar spontant som om Våldtäkts-Virre har en ganska lång väg att vandra innan han är accepterad igen
Kommer han någonsin att komma tillbaka?
Jag skulle nog säga att svaret är nej.
Den enda som inte riktigt verkar förstå detta är han själv