Citat:
Ursprungligen postat av
nidbild
Händelserik vecka
Advokaten Emma utsatt för drev.
Läckberg drevar.
Lisa Bjurwald tycker Expressen är otäcka.
Bokmässan VD Källsson avgår.
Två mord och några våldtäkter samt skjutningar.
Det finns en förklaring till detta, då vi är många som fått nog. Jag vet inget om grisar inom journalistiken, men jag vet om andra grisar inom andra branscher, yrken och i övrigt
fina kretsar som är värre än Virtanen, och därför bidrar jag till denna diskussion. Det är viktigt att det går in i politiker och andra makthavares tjocka huvuden att vi är många som fått nog!
Allt hör ihop. Det är grupper av folk som Virtanen och Emma som blir rika på att förstöra samhället med den skit de framför och tjänar pengar på. Eftersom vi inte har en öppen debatt för oss som inte håller med, blir det drev på nätet.
Förra veckan fick regeringen ge sig, då de insåg hur avskydd advokaten Bodström är. Vi ser varje vecka att politikerna nu backar då de själva inte längre trivs i den skit de orsakat överallt, med ett rättssystem i fritt fall.
Hur kan det ens vara möjligt i ett civiliserat land, att en typ som Virtanen får gå lös och trakassera kvinnor, och dessutom blir skyddad av chefer och kollegor, är det saken handlar om. Just för att det sker överallt.