Har under senaste 5 åren kurat flera Anavarkurer med goda resultat.
Senaste Anavarkuren var under sommaren som bestog av 70mg Anavar ED i 100 Dagar ( + 300Hcg e3d ). Pct bestod av Nolvadex + peptider.
Jag trodde jag var fit for fight, så Pct + 3 månader efter senaste avslutade kuren så testar jag mina testonivåer för att se hur jag ligger.
(Då jag senaste kurerna känt dålig libido och inte lika bra välbefinnande som dem tidigare kurerna efter pct)
Detta test visade att jag hade 5.5 nmol/L ( Normalt är 10-30nmol/L ), vilket betyder att jag ligger under hälften av lägsta normalgränsen.... och det är efter 3 månader efter pctn var avklarad.
Nu till det allvarliga, under tiden jag väntade på provsvar på testonivåerna hoppade jag på en 40/60 Anavar kur för lean bulk under vintern. Så med andra ord sitter jag med testonivåer som en tonårsflicka som nu trycks ned ännu mer.
Jag behöver nu eran hjälp att försöka ställa allt detta tillrätta efter denna avslutade kuren.
Jag har läst om POWER PCT (Nolva + clomid + hcg ) som skall kunna återställa riktigt dålig egenproduktion, jag kommer även bara cruisa på peptider och låta kroppen återhämta sig i sin takt efter det. ( För att sedan testa testonivåerna någon månad efter power pct )
Vad har ni för input? Vad skulle ni gjort i mitt fall?