2012-12-05, 11:13
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belgian-Blue
Har en fråga tänkte hoppa på min första testo e kur i 16 veckor
funderar om man ska köra 500mg eller 250 vissa verkar ju påstå att 250mg är en värdelös kur som bara stänger ner utan att bygga något så hur är det ? väger 93 kg 186cm runt 15& fett typ om det har någon betydelse.

Kör som jag.
250ml e4d, då blir det 430 mg / vecka
Citera
2012-12-05, 11:58
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Kör som jag.

Skulle rekommendera e4d också. Får jämnare nivåer, knappt några sides (utvändes) mot när jag körde e5d.
Citera
2012-12-05, 12:21
Medlem
Rottataios avatar
Tjena tjena!
Tänkte fråga grabbarna om lite tips till en kur eller om man bör vänta några extra år till. Jag är 18 bast och har gymmat i ett tag, kosttillskott har ju används under en bra period. Nu blir man ju sugen på att prova lite starkare och bättre muskeluppbyggande grejer. Vad bör jag köra på för kur och hur länge? Eller borde jag vänta?
Citera
2012-12-05, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rottataio
Tjena tjena!
Tänkte fråga grabbarna om lite tips till en kur eller om man bör vänta några extra år till. Jag är 18 bast och har gymmat i ett tag, kosttillskott har ju används under en bra period. Nu blir man ju sugen på att prova lite starkare och bättre muskeluppbyggande grejer. Vad bör jag köra på för kur och hur länge? Eller borde jag vänta?

Blir svårt att hitta något som är starkare än kosttillskott tyvärr:/
Läs på i 3 år till samtidigt gymmar du och sköter kosten så hörd vi
Citera
2012-12-05, 13:01
Medlem
Rottataios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
Blir svårt att hitta något som är starkare än kosttillskott tyvärr:/
Läs på i 3 år till samtidigt gymmar du och sköter kosten så hörd vi

Ska bli! Tack för det snabba svaret!
Citera
2012-12-05, 17:35
Medlem
Belgian-Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Kör som jag.

Ok kanske blir e4d med två frontnigar på 500mg då för att få snabbare stabila nivåer.
Citera
2012-12-05, 19:03
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ok kanske blir e4d med två frontnigar på 500mg då för att få snabbare stabila nivåer.

snabba stabilare nivåer med front? hur menar du?
mvh
Citera
2012-12-05, 19:48
Medlem
Belgian-Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
snabba stabilare nivåer med front? hur menar du?
mvh

Vad jag har läst så frontar man för att komma upp i testonivå snabbare så testot kommer igång snabbare , stabilare var ett dåligt ordval.
Citera
2012-12-05, 19:52
Medlem
Citat:
Vad jag har läst så frontar man för att komma upp i testonivå snabbare så testot kommer igång snabbare , stabilare var ett dåligt ordval.

Ääh, kicka igång kuren med dbol / prop 14 första dagarna
Citera
2012-12-05, 23:19
Medlem
Belgian-Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Ääh, kicka igång kuren med dbol / prop 14 första dagarna

mmm man är ju sugen på det men lika bra att ta de lungt första kur och allt. Får bli nästa kur
Citera
2012-12-06, 00:03
Medlem
Lågt testo! Hjälp.

Har under senaste 5 åren kurat flera Anavarkurer med goda resultat.

Senaste Anavarkuren var under sommaren som bestog av 70mg Anavar ED i 100 Dagar ( + 300Hcg e3d ). Pct bestod av Nolvadex + peptider.

Jag trodde jag var fit for fight, så Pct + 3 månader efter senaste avslutade kuren så testar jag mina testonivåer för att se hur jag ligger.
(Då jag senaste kurerna känt dålig libido och inte lika bra välbefinnande som dem tidigare kurerna efter pct)

Detta test visade att jag hade 5.5 nmol/L ( Normalt är 10-30nmol/L ), vilket betyder att jag ligger under hälften av lägsta normalgränsen.... och det är efter 3 månader efter pctn var avklarad.

Nu till det allvarliga, under tiden jag väntade på provsvar på testonivåerna hoppade jag på en 40/60 Anavar kur för lean bulk under vintern. Så med andra ord sitter jag med testonivåer som en tonårsflicka som nu trycks ned ännu mer.

Jag behöver nu eran hjälp att försöka ställa allt detta tillrätta efter denna avslutade kuren.

Jag har läst om POWER PCT (Nolva + clomid + hcg ) som skall kunna återställa riktigt dålig egenproduktion, jag kommer även bara cruisa på peptider och låta kroppen återhämta sig i sin takt efter det. ( För att sedan testa testonivåerna någon månad efter power pct )

Vad har ni för input? Vad skulle ni gjort i mitt fall?
Citera
2012-12-06, 12:11
Medlem
<-- (klanten) hade inga tillräckligt med sprutor, kan jag rädda min kur? hjälp!

Det här är min första kur, kör testo enan - 250 som jag tar 2 ml var 5 dag, köpte det av en kompis som hjälpte mig med upplägget, när han gav mig grejerna så sa han att sprutorna skulle räcka för hela kuren men upptäckte i torsdags (den 29/11) att jag inte hade några kvar.

Som den idiot jag är så kollade jag aldrig upp så det var som han sa, att de skulle räcka, och som det rövhål som han visa sig va så fick jag ju ingen mer hjälp, nu är den 6/12 och jag har missat 2 doser, jag beställde dragnings sprutor från sp*****.c** men har ännu inte fått de och min fråga är då, är min kur helt förstörd nu? Den enda hjälp jag fick från "polaren" var att jag skulle bara ta en dubbeldos när jag får sprutorna... Kan jag göra så? Jag har verkligen försökt läsa mig till ett svar i en vecka utan nå större lycka, kan jag fortfarande rädda min kur???

Kur upplägg:

Måndag -- 5/11 <--- börja
Fredag -- 9/11 <--- tagen
Tisdag – 13/11 <--- tagen
Lördag – 17/11 <--- tagen
Onsdag – 21/11 <--- tagen
Söndag – 25/ 11 <--- tagen
Torsdag – 29/11 <--- missad
Måndag – 3/12 <--- missad
Fredag – 7/12
Tisdag – 11/12
Lördag – 15/12