2013-01-15, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gainz
tjo!
jag söker lite info om hur tren och hjärtat fungerar ihop... och även hur tren påverkar "konditionen" o dylikt

någon som sitter inne på nåt matnyttigt?

Påverkar hjärtat på vilket sätt? Helt omöjligt att svara på, eftersom det främst beror på hur du reagerar på preppet. Jag, personligen, erfarar ingen större påverkan, och då tänker jag först och främst på blodtrycket. Konditionen är däremot undermålig på tren.
Citera
2013-01-15, 20:02
Medlem
Funderar på en 20/50 dbol kur långt i framtiden, är 0.5 mg armidex lagom varannan dag till denna kuren, samt kan ja använda armidex som pct efter med ?
Isåfall hur länge och hur får armidex kroppen att börja tillverka testo igen? eller har jag missuppfattat armidex fullständigt?
Vet att den sänker östrogenet, men den används bara för att inte få bigtits i pct eller?
Citera
2013-01-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Funderar på en 20/50 dbol kur långt i framtiden, är 0.5 mg armidex lagom varannan dag till denna kuren, samt kan ja använda armidex som pct efter med ?
Isåfall hur länge och hur får armidex kroppen att börja tillverka testo igen? eller har jag missuppfattat armidex fullständigt?
Vet att den sänker östrogenet, men den används bara för att inte få bigtits i pct eller?

Om det är din första kur vilket det ser ut som, varför vill du använda arimidex? du vet ju inte om du "behöver" det i så fall.

arimidex är en ai. läs stickys så ser du precis vad det gör. då förstår du varför du inte borde använda det direkt
Citera
2013-01-15, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gainz
Om det är din första kur vilket det ser ut som, varför vill du använda arimidex? du vet ju inte om du "behöver" det i så fall.

arimidex är en ai. läs stickys så ser du precis vad det gör. då förstår du varför du inte borde använda det direkt

ai? Jag frågar ju här för jag är nybörjare, jag vet som sagt att den sänker östrogen, men jag frågar om man behöver använda den efterråt också, när man har använt den varannan dag i kuren, samt om den har nån påverkan för att få igång kroppens egenproduktion av testo sen, har läst om det men inte hittat nått riktigt solklart svar på det, vill vara 100 procent.

använder nolv atm, men jag undrar nu om armidex som sagt.
Citera
2013-01-15, 22:06
Medlem
Hu är det med trenbolone + testosterone 1 gång i veckan?
Citera
2013-01-15, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Hu är det med trenbolone + testosterone 1 gång i veckan?

Vore ju bra om du specificerade vilka estrar det rör sig om.
Citera
2013-01-15, 23:08
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
bigtits
Citera
2013-01-15, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
bigtits

Men de är ju inte negativt att få BT, haha xD men det är bara det som de skyddar mot då, de påsskyndar inte kroppens egna testo då? så jag behöver nått annat till 20/50 kur me då?
Citera
2013-01-15, 23:59
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
bigtits
funneh
Citat:
Men de är ju inte negativt att få BT, haha xD men det är bara det som de skyddar mot då, de påsskyndar inte kroppens egna testo då? så jag behöver nått annat till 20/50 kur me då?
bt=bitchtits
Citera
2013-01-16, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
funneh

bt=bitchtits
Mjo vet men alltid sagt bigtits ist, låter mer händelserikt.
Citera
2013-01-16, 01:21
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Hur gick det? Fick du upp nåt testo? Ja har vart med om det där med och då hällde ja ner det i pumpen utan kolven i.. nu fick ja ett minne från crazy old time.. -minns på den gamla tiden back in the 90s (nästan) när ja hade ett gäng med ryska susta hemma. Dom va splittrade och innehållet va helt grötigt och smutsigt, så när ja bröt upp dom tryckte ja ner ett cigg-filter i ampen och sen sög upp ur filtret. Reeent (hmmm)

O folk kallar mig missbrukare.. fattar ingenting Dock skulle detta aldrig få ske idag. Idag skulle ja använda ett tops som filter

mvh
Citera
2013-01-16, 01:40
Medlem
Jag gör så här..

1. Värm upp ampullerna lite i handflatan, sedan bryter du dem.
2. Ta fram sprutan å montera uppsug.
3. Vänd sprutan med nålen monterad uppåt och sug in t.ex 1-2ml LUFT.
4. Pressa ur all luft i ampullen försiktigt, sluta en stund om det blir bubblor.
5. Nu är all luft borta! Sug nu upp så mycket som möjligt från ampullen som möjligt, vinkla ampullen åt sidan så du får det sista UTAN att suga upp några bubblor.
6. Nu är första ampullen slut.. Perfekt, lättaste delen kvar.
7. Sug upp allting från ampull nr.2
8. Nu är det ca 2ml olja i sprutan, vänd den med nålen uppåt och sug in ca 1ml luft.
9. Byt till injects nålen.

yadda yadda, det är ungefär så jag gör, fungerar perfekt varje gång.

skit trött men w/e....

Go natt hahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in