Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Tror inte man kan göra något åt det faktiskt, man får bara ta och acceptera dom. Är det bara jag som verkligen inte bryr mig? De blir ju bättre efter ett tag och de syns ju inte asmycket heller.
Om man inte har riktigt stora och besvärliga, men dom kan man ta bort(ev. gadda över).
mvh
Förklara gärna det där med att de går att ta bort? Har själv varit i kontakt med hudmottagningen på orten där jag bor och de sade att de är permanenta och aldrig kommer att gå bort. Förklara gärna hur du tänker tatuera på ett ställe där huden är så pass tunn??
Har själv väldigt mycket bristningar i armvecken och på låren, men det är ju saker man får ta om man vill bli stor snabbt. Har dock märkt att flera läkar inte ens vet vad det är utan fler har frågat mig om jag har varit brännskadad. Men de blir som du säger vita med tiden. Dock när du kör nästa kur så växer du igen eller blir fler.
OnT
Hade tänkt köra Tren A nere i Thailand inför min kommande resa. Undrar dock vad för dos ni rekomenderar. Har aldrig kört detta preparat innan men har provat alla andra så jag är inte rädd för nålar

Vet ni ca priser där nere så är jag också tacksam för svar.
Tänkte köra Dbollar samtidigt där nere. Värt att veta är att jag kan bli aningen på dåligt humör när jag kurar och vissa hjärnspöken har dykt upp emellanåt under tidigare kurer. Avhåler mig dock alltid från alkohol undr de perioder då jag är On.
Längd ca 185
vikt 110 kg
Tränat ca 15 år
Tacksam för svar