2012-12-04, 00:25
Medlem
chebmamis avatar
Vad säger folket om att DEFFA första perioden på en testo-e 250mg e5d ONLY?
Kuren är 12-14 veckor(beroende på front eller ej), DEFFperiod 6 veckor, sen köra en fin clean bulk sista 6-8 veckorna.
Onödigt eller går det att göra med fördel?
Jag är extremt kunnig vid kost och träning MEN inte så erfaren vad gäller AAS användning.

Puss
Citera
2012-12-04, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Vad säger folket om att DEFFA första perioden på en testo-e 250mg e5d ONLY?
Kuren är 12-14 veckor(beroende på front eller ej), DEFFperiod 6 veckor, sen köra en fin clean bulk sista 6-8 veckorna.
Onödigt eller går det att göra med fördel?
Jag är extremt kunnig vid kost och träning MEN inte så erfaren vad gäller AAS användning.

Puss

Ifall det är din första kur så tycker jag att du borde köra en bra bulk på det istället Då du förmodligen svarar bäst på det.

mvh
Citera
2012-12-04, 10:48
Medlem
Gymmes avatar
Dessa jävlar bristningar.
Smörjer ni verkligen in er hela tiden för att motverka dessa? Jag har någon kräm nu som skall hjälpa mot bristningar använt den nu kanske i tre veckor, visst ser det bättre ut. Den röda färgen är väl 50% borta.
Citera
2012-12-04, 12:53
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Dessa jävlar bristningar.
Smörjer ni verkligen in er hela tiden för att motverka dessa? Jag har någon kräm nu som skall hjälpa mot bristningar använt den nu kanske i tre veckor, visst ser det bättre ut. Den röda färgen är väl 50% borta.

Tror inte man kan göra något åt det faktiskt, man får bara ta och acceptera dom. Är det bara jag som verkligen inte bryr mig? De blir ju bättre efter ett tag och de syns ju inte asmycket heller.

Om man inte har riktigt stora och besvärliga, men dom kan man ta bort(ev. gadda över).

mvh
Citera
2012-12-04, 16:05
Medlem
Hallå !

Behöver hjälp lite grann här! Både åsiktsmässigt och med matematiken gällande alla volymenheter

V 1-4 testo P 100mg eod
V 1-11 testo E 500mg e5d
V 11-14 testo P 100mg eod

Nolva vid behov(gyno.

hCG:
Vecka 7 hCG 500iu E3D
Vecka 8 hCG 500iu E3D

Vecka 13 hcg 500iue E3D
Vecka 14 hcg 500iue E3D

PCT
Vecka 15 60mg Nolva ED
Vecka 16 40mg Nolva ED
Vecka 17 20mg Nolva ED
Vecka 18 20mg Nolva ED

Ser det bra ut?
Ska jag skita i att fronta testo E 750mg första dagen då testo P används både i början och slutet av kuren (snabbt komma igång samt slippa låga nivåer innan pct)

Vad blir priset för en person ifall priserna ser ut såhär;
HCG HuCog - 5000 IU - 400kr
Testo E - 250mg/ml - 500kr
Testo P - 100mg/ml - 350kr
Nolva 20mg - 100st - 800kr

Runt 4.000 kuren?

Uppskattar de som orkar svara mig, svar på detta inlägg är allt som väntar innan inköp och påbörjan av nästa kur.

EDIT; har 17 galenika ampuller liggandes, men tänkte köra pheonix denna gången, gör det något om man blandar olika märken, även om det är likadan testo?
Senast redigerad av GuX 2012-12-04 kl. 16:14.
Citera
2012-12-04, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankWa
Tja, kommer va tvungen att Pissa nu ett par veckor pga ett adhd test, kommer dom att leta efter doping i testerna också?Eller är de grönt?

MVH
Du kan vara lugn FrankWa

Citat:
Ursprungligen postat av GuX
Hallå !

Behöver hjälp lite grann här! Både åsiktsmässigt och med matematiken gällande alla volymenheter

V 1-4 testo P 100mg eod
V 1-11 testo E 500mg e5d
V 11-14 testo P 100mg eod

Nolva vid behov(gyno.

hCG:
Vecka 7 hCG 500iu E3D
Vecka 8 hCG 500iu E3D

Vecka 13 hcg 500iue E3D
Vecka 14 hcg 500iue E3D

PCT
Vecka 15 60mg Nolva ED
Vecka 16 40mg Nolva ED
Vecka 17 20mg Nolva ED
Vecka 18 20mg Nolva ED

Ser det bra ut?
Ska jag skita i att fronta testo E 750mg första dagen då testo P används både i början och slutet av kuren (snabbt komma igång samt slippa låga nivåer innan pct)

Vad blir priset för en person ifall priserna ser ut såhär;
HCG HuCog - 5000 IU - 400kr
Testo E - 250mg/ml - 500kr
Testo P - 100mg/ml - 350kr
Nolva 20mg - 100st - 800kr

Runt 4.000 kuren?

Uppskattar de som orkar svara mig, svar på detta inlägg är allt som väntar innan inköp och påbörjan av nästa kur.

EDIT; har 17 galenika ampuller liggandes, men tänkte köra pheonix denna gången, gör det något om man blandar olika märken, även om det är likadan testo?
En bra fronting med Testo P I början jag själv kan köra på denna lysande kombination i början på en AAS kur eller vid en blast. Men jag undrar varför du avslutar med testo P? Ska du inte slänga in något som gör dig lite hårdare till avslutning vore ju helt suveränt om du frågar mig.

Sen BLASTER under kuren av HCG? Varför blaster? Antingen kör du HCG genom hela kuren 1 gång i veckan eller 10 dagar efter och sedan hoppar du på SERM behandling.
Att blasta det i så pass små mängder som 500UI e3d är bara slöseri på dyrbart prepp.

Lycka till!
Citera
2012-12-04, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersson85
Behöver lite råd. Sen jag klev på tren e e5d så har jag fått en hel del problem med acne. Tror det kan vara pga svajiga nivåer som blir när man sätter e5d.

Vad tror ni om att gå över till tri-tren istället och sätta e3d, blir det jämnare nivåer tro ?
Kör på Tren E men gå ned till e4d eller e3d på TREN E. Funkar skit bra, sätter själv alla estrar med hårdare intervaller för att jag ska minska "svajiga" nivåer som du säger. Sedan kör jag diverse "anti"-finmedel

Morgon:
Scrub
Sprit
Smink-stift (gjort för finnar)

Kväll:
Mask
Yes
Smink-stift

Har nu endast problem med lite finnar i svanken då jag svettas otroligt mycket där och har svårt att göra rent.

Lycka till!
Citera
2012-12-04, 22:35
Medlem
Bdforlifes avatar
AAS och axelutveckling
Hej, snabb fråga, vill inte starta en tråd, men det är något jag är nyfiken på och kan själv inte ta reda på det för att jag är fortfarande ren.
varför får man grov axelutveckling med AAS i sannolikhet till annat, jag kanske ha fel, men de flesta som kurar, vad jag har sett får en bra axelutveckling redan efter första kuren, även kvinnor, som kör låga dosor på anavar märker man det nästan främst på deras axlar, inte armarna eller ryggen, osv. Jag kanske är ute och cyklar, men ni som har kurat, eran första kur, var det något speciellt med just axlarna?
Citera
2012-12-04, 23:29
Medlem
som-alis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Tror inte man kan göra något åt det faktiskt, man får bara ta och acceptera dom. Är det bara jag som verkligen inte bryr mig? De blir ju bättre efter ett tag och de syns ju inte asmycket heller.

Om man inte har riktigt stora och besvärliga, men dom kan man ta bort(ev. gadda över).

mvh

Förklara gärna det där med att de går att ta bort? Har själv varit i kontakt med hudmottagningen på orten där jag bor och de sade att de är permanenta och aldrig kommer att gå bort. Förklara gärna hur du tänker tatuera på ett ställe där huden är så pass tunn??
Har själv väldigt mycket bristningar i armvecken och på låren, men det är ju saker man får ta om man vill bli stor snabbt. Har dock märkt att flera läkar inte ens vet vad det är utan fler har frågat mig om jag har varit brännskadad. Men de blir som du säger vita med tiden. Dock när du kör nästa kur så växer du igen eller blir fler.

OnT
Hade tänkt köra Tren A nere i Thailand inför min kommande resa. Undrar dock vad för dos ni rekomenderar. Har aldrig kört detta preparat innan men har provat alla andra så jag är inte rädd för nålar Vet ni ca priser där nere så är jag också tacksam för svar.
Tänkte köra Dbollar samtidigt där nere. Värt att veta är att jag kan bli aningen på dåligt humör när jag kurar och vissa hjärnspöken har dykt upp emellanåt under tidigare kurer. Avhåler mig dock alltid från alkohol undr de perioder då jag är On.

Längd ca 185
vikt 110 kg
Tränat ca 15 år

Tacksam för svar
Citera
2012-12-04, 23:37
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av som-ali
Förklara gärna det där med att de går att ta bort? Har själv varit i kontakt med hudmottagningen på orten där jag bor och de sade att de är permanenta och aldrig kommer att gå bort. Förklara gärna hur du tänker tatuera på ett ställe där huden är så pass tunn??
Har själv väldigt mycket bristningar i armvecken och på låren, men det är ju saker man får ta om man vill bli stor snabbt. Har dock märkt att flera läkar inte ens vet vad det är utan fler har frågat mig om jag har varit brännskadad. Men de blir som du säger vita med tiden. Dock när du kör nästa kur så växer du igen eller blir fler.

Man ska kunna fixa bristningarna med laser om jag minns rätt..
Citera
2012-12-04, 23:46
Medlem
Belgian-Blues avatar
Har en fråga tänkte hoppa på min första testo e kur i 16 veckor
funderar om man ska köra 500mg eller 250 vissa verkar ju påstå att 250mg är en värdelös kur som bara stänger ner utan att bygga något så hur är det ? väger 93 kg 186cm runt 15& fett typ om det har någon betydelse.
Citera
2012-12-05, 00:07
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belgian-Blue
Har en fråga tänkte hoppa på min första testo e kur i 16 veckor
funderar om man ska köra 500mg eller 250 vissa verkar ju påstå att 250mg är en värdelös kur som bara stänger ner utan att bygga något så hur är det ? väger 93 kg 186cm runt 15& fett typ om det har någon betydelse.

dummaste jag hört, 250mg är en bra dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in