2012-12-06, 12:14
Medlem
proteinftws avatar
Sprutorna du beställt kommer inte komma.
Bästa du kan göra är att börja ringa runt till apotek o leta efter något som har kanyler o pumpar i lager.

mvh
Citera
2012-12-06, 12:22
Medlem
Om du får sprutor inom några dagar är det lugnt. Beställ nu direkt så lär du få dom på fredag och då är det bara att köra vidare.
Citera
2012-12-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bill.biceps
Om du får sprutor inom några dagar är det lugnt. Beställ nu direkt så lär du få dom på fredag och då är det bara att köra vidare.

saken är att min sista tagna dos var den 25 /11 så hade hoppats på att få min beställning från sprutor idag så jag kunde köra vidare, om jag beställer på nytt så kan det kanske ta ytterligare 4 dagar, har ju redan gått 11 dagar sen min sista "tryck"... Ska jag bara köra vidare på samma dosering eller ska jag göra som "polaren" sa o köra en större dos? eller ska jag kanske korta dagarna mellan doserna för att hålla mig i ajour med "planen"?

Tack i förhand för svaret/svaren.

Med Vänliga Hälsningar.
Citera
2012-12-06, 13:11
Medlem
MegabiffeN^s avatar
Jag körde samma 0,7mm 12 gånger i rad när jag var ung och dum Sög upp kokande vatten med den 10-15 gånger innan varje stick för att få den steriliserad.
Citera
2012-12-06, 13:56
Medlem
.-.-.-s avatar
Tjabba, behöver fylla på i förråden här hemma.. Ska beställa lite allt möjligt men saken är den att säljaren inte har insulinsprutor.. vilket jag behöver, och jag vill helst handla från ett och samma ställe. Så jag tänkte köpa vanliga pumpar och köra med grå nål för att sätta HCG:n.

Verkar det skitkorkat? Fattar att det blir lite mer svinn men jag kommer köpa mer HCG än jag behöver så jag har "råd" med svinnet.
Citera
2012-12-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
jojo, men sidan ser ut att vara gjord av en 10-åring och priserna är helt åt helvete. Finns massa andra steroidsidor som också säljer verktyg inrikes men dom säljer också för riktiga skämtpriser.

100st Pump + 200st nål = 750kr

jag köpte exakt samma från netmedical för 200 kr.

Jag skulle köra dubbelt 2 ggr.

Jag också. och humana priser.

Och det funkar att dubbla dosen under ett tag för vara ajour med den total mängd "dos" man skulle varit på om man kört enligt schema? då är jag lite orolig för "bitch tits" när jag ökar dosen, jag har nolva hemma men vet inte hur man ska dosera, jag vet att man ska ta den vid gyno känningar och att jag ska köra den i 2 veckor dagen efter sista sticket (om jag förstått det rätt).

Men jag förstår inte riktigt vilken dos jag ska ta, jag har läts flera olika doseringar beroende på vilka preparat man kör med men hitta ingen som passar min :/
Citera
2012-12-06, 15:36
Medlem
svullnad efter injektion

Är nu inne på min 6 vecka och börjat på Diamond pharma tren e och test e.
har läst och hört att detta märke kan ha en del injektions smärta, men att bli svullen och knappt kunna sitta stör mig en aning.
Har nått gått fel? eller kan jag bara plöja på och härda ut? smärtan kan jag ta men blev orolig för svullnaden.
tacksam för svar
Citera
2012-12-06, 15:46
Medlem
InsaneWarriors avatar
möjligtvis att du injecerat precis vid nån nerv eller nått?

Har kört Galenika ett tag utan problem, sen satte jag lite längre ned på låret än vanligt och då svullnade det upp som fan men det försvann efter ca 5 dagar.. var som om ja hade en tennisboll innanför skinnet.

Blir det såhär varje gång du injecerar hade jag införskaffat prepp av annat märke som ej smärtar/ skapar svullnader.

Körde GEP (engelskt märke) för några år sedan och det gjorde ont varje gång, haltade fram, fick dra sig upp i räcket istället för att gå normalt i trappor osv.. Skulle slängt skiten direkt egentligen men dum som man var så fortsatte jag.
Citera
2012-12-06, 15:55
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneWarrior
möjligtvis att du injecerat precis vid nån nerv eller nått?

Har kört Galenika ett tag utan problem, sen satte jag lite längre ned på låret än vanligt och då svullnade det upp som fan men det försvann efter ca 5 dagar.. var som om ja hade en tennisboll innanför skinnet.

Blir det såhär varje gång du injecerar hade jag införskaffat prepp av annat märke som ej smärtar/ skapar svullnader.

Körde GEP (engelskt märke) för några år sedan och det gjorde ont varje gång, haltade fram, fick dra sig upp i räcket istället för att gå normalt i trappor osv.. Skulle slängt skiten direkt egentligen men dum som man var så fortsatte jag.

Aa, där ser man. Jag svullnade också upp en del när jag stack lägre ner i låret. Ska nog sticka högre upp i fortsättningen. Dock har jag knappt smärta och svullnaden avtar efter cirka 5 dagar som du beskrev.
Citera
2012-12-06, 15:59
Medlem
Skallpans avatar
Jag hade också det problemet när jag körde på diamonds testo, jag hade det så genom hela kuren.
Det behöver inte bero på att du stuckit dig fel, utan det kan bara vara som så att du är känslig mot just diamonds testo, vilket du inte är den ända som är i så fall.

Rotera lite oftare mellan injektionsställena och undvik sätta i överkroppen, utan håll dig i röv och lår så svullnaden hinner gå ner helt eller något.

Skulle det vara som så att du fått det infekterat så håll koll på symptomen som feber osv, sen ska du inte blanda ihop det med testofeber.

Antingen kan du byta till annat märke eller så kör du klart på det du har och köper annat sen, för det är lika bra att vara inställd på att svullnaden osv inte lägger sig.

Mvh
Citera
2012-12-06, 16:02
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilJavel
Och det funkar att dubbla dosen under ett tag för vara ajour med den total mängd "dos" man skulle varit på om man kört enligt schema? då är jag lite orolig för "bitch tits" när jag ökar dosen, jag har nolva hemma men vet inte hur man ska dosera, jag vet att man ska ta den vid gyno känningar och att jag ska köra den i 2 veckor dagen efter sista sticket (om jag förstått det rätt).

Men jag förstår inte riktigt vilken dos jag ska ta, jag har läts flera olika doseringar beroende på vilka preparat man kör med men hitta ingen som passar min :/

http://www.roidcalc.com/

fyll i där så ser du vad du kmr ligga på för värden.
Citera
2012-12-06, 16:39
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-
Tjabba, behöver fylla på i förråden här hemma.. Ska beställa lite allt möjligt men saken är den att säljaren inte har insulinsprutor.. vilket jag behöver, och jag vill helst handla från ett och samma ställe. Så jag tänkte köpa vanliga pumpar och köra med grå nål för att sätta HCG:n.

Verkar det skitkorkat? Fattar att det blir lite mer svinn men jag kommer köpa mer HCG än jag behöver så jag har "råd" med svinnet.

Klart det funkar? Spruta som spruta, du kan ha vilken pump eller nål du vill. Handlar bara om vad du tycker är "bekvämast".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in