2012-10-11, 19:52
Medlem
håller på med en kur på burnabol, som är en cut mix,

med snabb testo , tren och drostanol

på 1ml blir det 50mg tren 50mg testo 50mg drostanol, kör EoD

funderar på att öka sista 4 veckorna antingen mer av samma alltså
2ml EoD så det blir 100 tren 100 testo 100 drostanol
eller bara lägga till tren och köra 100 tren 50 testo 50 drostanol ?

tackar för alla svar och råd
Citera
2012-10-11, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Kör 75mg tycker jag. 50mg känns lite klent om du frågar mig

Kör 50mg, less is more. Speciellt om du ska stacka med 20mg dbol, enbart 20mg dbol kan ge sjuka resultat om man har en bra batch och skyfflar i sig bra med mat.

Att killen har kört 60mg dbol låter ju hur sjukt som helst, jag levde livet på 20mg... Hade fan inte vågat köra 60mg, den pumpen i korsryggen hade ju varit så att man hade dött på stört. Jag fick pump i vaderna när jag gick lite snabbare samt när jag sprang m.m, 60mg hade jag aldrig klarat av.

Som jag skrev innan, less is more. Mer prepp är inte alltid lösningen har jag fått höra häromkrokarna!

mvh
Citera
2012-10-11, 21:07
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugsug
Hur lägger ni upp intaget på 30/50 diannabol? Alla 30mg på morgonen?

jag körde på gymfria dagarna min dos mitt på dagen uingeför, på gym dagarna 30-60 min före passet för att få lite extra tryck...lägg upp som du vill. träningen kosten och inställning och mentaliteten är viktigare än upplägget av ett dboll intag.

Mvh
Citera
2012-10-12, 09:46
Medlem
Xujks avatar
Hej!

Står och väger här mellan två alternativ.
Är närmare 30 än 20.
ca 180 cm lång, 85 kg (lite för hög bf nu)
Kört anavarkur innan på rätt låg dos, kombinerat med en hel del kondition. Fick bort en del fett men inte mkt muskler. Efedrinkurer har jag kört flera gånger.

Jag planerar att antingen köra en Testo 250e5 i 8 veckor (kanske kombinerat med efedrin och/eller clen) eller clen 10 dagar (trappning från 10mg till 120mg) och sedan byta till efedrin i 10 dagar, sedan byta tillbaka osv så det blir ca 50 dagar totalt.
Det blir alltså antingen en "halvdeff" på testo eller en heldeff.

Nu är det så att jag läst på om testo och måste erkänna att det är det som lockar.
Vad skulle ni rekommendera? Köra någon av dessa självt eller kombo?
Hur är det med koncentrationen (tex på jobbet) under och efter en 250mg testokur?
Trötthet och välmående skrivs det flitigt om men inte just koncentrationen. Kanske varierar från person till person trots allt...

Tacksam för svar!
/Xujk
Citera
2012-10-12, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Själv får jag rejäl halsbränna ca 30 min efter intag av DNP. Ät ett mål mat innan intaget så bör det hjälpa.
Du det hjälpte, fick också en kraftig halsbränna som la sig efter ett tag .. men bättre än att sp 3-4 ggr på en timme
Citera
2012-10-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
på de doser han tidigare kört "plus massa oljor såklart" som han skev så måste det vara skit prepp, eller något annat som är fel. dock är detta bäldigt individuellt och kan skilja från person till person. men 25mg bra dboll eller oxar räcker jävligt långt. jag körde 25mg hemkok bollar och gjorda grymma styrke ökningar och har inte tappat så jävla mycket utav dom ändå fast jag klev av dem för ett tag sen, för tidigt också. med bra kost och träning räcker 25mg bra, 50mg är helt okej...mer än så behöver man nog inte gå tror jag. ..sen beror det på vem du frågar, hur seriös han är, vilka drömmar mål han har och hur han är som person...vissa kan köra 100,, vissa borde inte kura överhuvudtaget...

var inte riktat som kritik åt dig, utan mera mot de som borde ta åt sig haha. 50mg kan aldrig vara klent om du frågar mig, iaf om man inte har så bra koll på det så man måste fråga här...

Mvh

En jävla skillnad på 25mg dbol och 25mg oxar. Får man riktigt bra oxar räcker 50mg. Körde själv 60mg med riktigt bra tryck!

Mvh
Citera
2012-10-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Kör 50mg, less is more. Speciellt om du ska stacka med 20mg dbol, enbart 20mg dbol kan ge sjuka resultat om man har en bra batch och skyfflar i sig bra med mat.

Att killen har kört 60mg dbol låter ju hur sjukt som helst, jag levde livet på 20mg... Hade fan inte vågat köra 60mg, den pumpen i korsryggen hade ju varit så att man hade dött på stört. Jag fick pump i vaderna när jag gick lite snabbare samt när jag sprang m.m, 60mg hade jag aldrig klarat av.

Som jag skrev innan, less is more. Mer prepp är inte alltid lösningen har jag fått höra häromkrokarna!

mvh

Men hans förslag var ju 20mg dbol + 50mg oxar eller 75-100mg oxar. Och då tycker jag 75mg oxar med de alternativ som han gav.
Citera
2012-10-12, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Men hans förslag var ju 20mg dbol + 50mg oxar eller 75-100mg oxar. Och då tycker jag 75mg oxar med de alternativ som han gav.

Ah! Det är väll lite på vad han är ute efter, men visst... Av just dem valen så kanske 75mg oxar, hade dock hellre sett att han körde 50mg oxar only isf. Men det är ju bara min åsikt!

mvh
Citera
2012-10-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Ah! Det är väll lite på vad han är ute efter, men visst... Av just dem valen så kanske 75mg oxar, hade dock hellre sett att han körde 50mg oxar only isf. Men det är ju bara min åsikt!

mvh

Du kanske är aningen för grön och okunnig för att ge folk råd om AAS.
Citera
2012-10-12, 16:37
Medlem
Någon som kört järntabbar samtidigt som man kurar?

Fick duroferon men läste där på innehållsförteckningen, det står att de kan minsta effekten av andra medeciner man tar samtidigt? De vill jag absolut inte. Får äta mer grönt isåfall
Citera
2012-10-12, 18:02
Medlem
Augustbeasts avatar
Är det normalt att det värker lite nu i efterhand efter första injiceringen nånsin? Injicerade Diamond Pharmas testo-c, 1 ml.
Citera
2012-10-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Du kanske är aningen för grön och okunnig för att ge folk råd om AAS.

Tack för att du ännu en gång inte kan göra något annat än att klanka ner på mig Men visst, du har rätt att jag är aningen för grön och okunnig. Men när blir man tillräckligt "rutinerad" och kunnig, när man har legat på sjukan och haft stora besvär, när man prövat alla prepp och doser? Det är en bra fråga det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in