2012-11-05, 21:25
Medlem
tjo.
jag ligger på testo e en längre tid även gjort en tidigare kur. men denna har jag konstant träningsvärken i typ hela kroppen. är det så det ska va?

och till alla er som fått testo hosta. hur lyckades ni? glömde att aspirera?? jag har aldrig förolyckades! blir fan lite spänd för det varje gång.
Citera
2012-11-05, 21:28
Medlem
Testofunctions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
10mg bollar får du mer ut av att skippa oavsett eod eller ed, lägg de cashen på mer bollar eller olja.

Jag ska köra:
250mg testo-e E4d.
300mg EQ E4d.
IGF-1 LR3 40mcg - varje träningspass.

Så tänkte ta bollarna jag har att fronta kuren med då 10mg/dag. (då jag hade 50st 10mg hemma)
Därav frågan, aldrig kört oralt och bara hört skit om det när de gäller acne.
Får gärna lägga in mer info ang bollarna där.

Tack för bra svar från snaskaminkotte.
Citera
2012-11-05, 21:31
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatavinter
tjo.
jag ligger på testo e en längre tid även gjort en tidigare kur. men denna har jag konstant träningsvärken i typ hela kroppen. är det så det ska va?

och till alla er som fått testo hosta. hur lyckades ni? glömde att aspirera?? jag har aldrig förolyckades! blir fan lite spänd för det varje gång.

Det får du om du får olja i blodet. Antingen ifall du skjuter rakt in blodet eller om det råkar komma in lite om man skadat en ven i närheten av oljan. Aspirera varje gång så ska det inte vara någon större fara!
Citera
2012-11-05, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Det får du om du får olja i blodet. Antingen ifall du skjuter rakt in blodet eller om det råkar komma in lite om man skadat en ven i närheten av oljan. Aspirera varje gång så ska det inte vara någon större fara!

Never mind.
Senast redigerad av proficio 2012-11-05 kl. 22:53.
Citera
2012-11-05, 22:41
Medlem
CerZs avatar
Tjena grabbs, satte min 5de test-e idag och drog låret då jag hade lite svårigheter att nå arslet haha Men aspirerade och kom inget blod så tryckte in det och när jag tog ut nålen blev det lite utav ett sprut. Eller ja sprut ska man väl inte kalla det men rann rätt bra med olja och blod.
Läst att det gjort det på andra men inte reflekterat över det.

Frågan är då, oljan jag satte gick väl inte till spillo och behöver jag trycka lite till för att hamna på "rätt" mängd?

MVH
Citera
2012-11-05, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CerZ
Tjena grabbs, satte min 5de test-e idag och drog låret då jag hade lite svårigheter att nå arslet haha Men aspirerade och kom inget blod så tryckte in det och när jag tog ut nålen blev det lite utav ett sprut. Eller ja sprut ska man väl inte kalla det men rann rätt bra med olja och blod.
Läst att det gjort det på andra men inte reflekterat över det.

Frågan är då, oljan jag satte gick väl inte till spillo och behöver jag trycka lite till för att hamna på "rätt" mängd?

MVH

Gansk logiskt att oljan gick till spillo om den rann ut.
Citera
2012-11-05, 23:23
Medlem
CerZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yvol
Gansk logiskt att oljan gick till spillo om den rann ut.

Formulerade mig ganska dåligt självklart gick oljan som rann ut till spillo men brukar oftast se mer ut än vad det faktiskt är. Satte 2ml och undrar väl mest om man ska sticka igen kanske 1ml för att hamna på 500mg som jag ligger på. Eller är det no problemo ändå
Citera
2012-11-06, 07:53
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CerZ
Formulerade mig ganska dåligt självklart gick oljan som rann ut till spillo men brukar oftast se mer ut än vad det faktiskt är. Satte 2ml och undrar väl mest om man ska sticka igen kanske 1ml för att hamna på 500mg som jag ligger på. Eller är det no problemo ändå

Du behöver inte sticka igen, vänta några sekunder extra nästa gång innan du drar ut nålen. Själv låter jag den hänga där medan jag river upp en alkoservett för att sätta emot stickhålet.
Så du kryddar till det nu? Nebido och testo
Citera
2012-11-06, 10:10
Medlem
CerZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Du behöver inte sticka igen, vänta några sekunder extra nästa gång innan du drar ut nålen. Själv låter jag den hänga där medan jag river upp en alkoservett för att sätta emot stickhålet.
Så du kryddar till det nu? Nebido och testo

Ne fan dom satans tomtarna gav då fan inte mycket på endokrin. Nu har jag fan ingen respekt alls för dom luffarna. Bad en läkare där äta min eviga #$&%#. Låg på 10nmoL och det var för dom "normalt" i slutändan. Satans fittor. Så blev o trycka själv.
Citera
2012-11-06, 17:03
Medlem
Thads avatar
Hjälp sökes. Sjukhustid, prover.

Det handlar om någon försäkring jag hade när jag var liten, allergisk mot pälsdjur och astma. Och nu har det kommit att de vill ta prover och kolla om jag fortfarande har problemen, och då kan man ju få ut en summa för kvarstående men.

Problemet är ju att jag ligger just nu på PCT, Nolva och proviron, började med PCT i lördags den 3/11. Innan de körde jag OT 40/50, sista dagen på OT var den 2/11.

Och de kommer ju förmodligen ta blodprov, urinprov osv. Vet inte om det är några andra prover också.

Kommer dom märka att jag går på Nolva och proviron nu? Och OT lär ju också finnas kvar i kroppen.

Så jag undrar om det kommer bli problem, eller om dom inte märker detta eftersom det är ju inte anabola dom är ute efter med proven. Jag vet inte hur detta funkar.

Kan ju enkelt skita i dessa prov, men det kan ju ge pengar så det är ju alltid ett plus.
Tacksam för svar!
Citera
2012-11-06, 17:49
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faoman
Btw, vilket märke kör du på?
Min kompis körde på Rotex från MM och tycks vara grymt tryck efter 10-14 dar då dom kickar in.
All lycka till dig och hoppas kuren går finfint!

så just mir/rotex KICKAR in efter 10-14 dagar? riktiga bollar känner man av bra mkt tidigare än så..
Citera
2012-11-06, 18:19
Medlem
Är Deca eller testo den bästa AAS för att bygga samtidigt som biverkningarna är minimala?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in