2012-07-15, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1133557749854a
Efter x antar timmar läsande och efter frågat runt lite bland dom "små" killarna på gymmet så jag har bestämt mig för att helt sluta med orala och gå över till injects.

Tänkte köra Testo(e) 250 e5d 12w med pct på nolva.. men när man kollar runt med folket på gymmet verkar det som igen kör hcg ( bevara bollarna ) på kurer under 20 veckor.

Någon med erfarenhet inom återhämtning med / utan hcg på en tolv veckors testo kur ?
(förstår ju självklart att det är individuellt men vill gärna ha lite tankar / åsikter )

Tror inte att HCG är nödvändigt för 250mg 12w, Jag körde det i 12 veckor utan problem och min återhämtning var förvånande snabb trots att jag bara körde ca ~14 nolva, snabbare återhämtning än på 20mg dbol.
Citera
2012-07-15, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Köp så att du har hemma. Får du mindre bollar, så börjar du med hcg.

Här på fb verkar det annars finnas en tumregel på kurer över 6-7 veckor så kör man Hcg.

Det är ändå ganska billigt med hcg och dumt att chansa.
Okok, låter ju inte helt dumt att vara på säkra sidan.
Tog en titt på mm och konstaterade fort att jag fattar nada av deras hcg produkter.
Får läsa vidare om hcg, planerar denna kuren långt i förväg och inte tänkt chansa.

Citat:
Ursprungligen postat av HFL
Tror inte att HCG är nödvändigt för 250mg 12w, Jag körde det i 12 veckor utan problem och min återhämtning var förvånande snabb trots att jag bara körde ca ~14 nolva, snabbare återhämtning än på 20mg dbol.
Välldigt splittrade åsikter, har du testat hcg någon gång så du kan jämföra ?
Citera
2012-07-15, 19:09
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1133557749854a
Okok, låter ju inte helt dumt att vara på säkra sidan.
Tog en titt på mm och konstaterade fort att jag fattar nada av deras hcg produkter.
Får läsa vidare om hcg, planerar denna kuren långt i förväg och inte tänkt chansa.

Välldigt splittrade åsikter, har du testat hcg någon gång så du kan jämföra ?

Ähh jag har legat på (testo/susta/deca/proviron/d-boll/winnrar) i snart 2 år och inte kört någon hcg, klart kulorna har krympt med det lider jag inte av särskilt mycket.
Den dag jag ska gå av kommer jag däremot att sätta hch någon månad innan jag går av för att få igång egenproduktionen snabbare sen en riktig powerPCT med proviron.
Citera
2012-07-15, 19:12
Medlem
Stathams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Ähh jag har legat på (testo/susta/deca/proviron/d-boll/winnrar) i snart 2 år och inte kört någon hcg, klart kulorna har krympt med det lider jag inte av särskilt mycket.
Den dag jag ska gå av kommer jag däremot att sätta hch någon månad innan jag går av för att få igång egenproduktionen snabbare sen en riktig powerPCT med proviron.

hur kommer det säg att du inte sätter hcg då? det är väl alltid en liten extra kick av bara det (iofs en väldigt liten, men alltid något) och inte så vidare dyrt.

mvh
Citera
2012-07-15, 19:17
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statham
hur kommer det säg att du inte sätter hcg då? det är väl alltid en liten extra kick av bara det (iofs en väldigt liten, men alltid något) och inte så vidare dyrt.

mvh

Ser inte poängen i det, står kuken utan så kvittar det
Vill jag ha mer tryck så sätter jag bara mer prepp.
Citera
2012-07-15, 20:37
Medlem
wasTerrors avatar
Behöver tips på kommande bulk kur. Har planerat det här.

Vecka 1-18 400mg Testo C e4d
Vecka 1-18 200mg Mast E e4d
Vecka 1-6 100mg Testo p eod
Vecka 12-18 Tren A 100mg eod
Vecka 20+ Testo C 100mg e4d Cruise

MVH
Citera
2012-07-15, 21:05
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasTerror
Behöver tips på kommande bulk kur. Har planerat det här.

Vecka 1-18 400mg Testo C e4d
Vecka 1-18 200mg Mast E e4d
Vecka 1-6 100mg Testo p eod
Vecka 12-18 Tren A 100mg eod
Vecka 20+ Testo C 100mg e4d Cruise

MVH

Höj masteronet annars händer inte mycke o varför bulkar du på masteron o tren, dessa prepp anses ju ofta som deff-prepp?

Visst funkar de att bulka på men de finns ju bättre alternativ.
Hade nog kört tren något längre.
Citera
2012-07-15, 21:50
Medlem
Thads avatar
Jag vet att det väldigt mycket individuellt, men tror ni man kan räkna med mycket biverkningar som tex massa finnar på testo e e5d/e7d. Tänker på en kur på runt 12 veckor. Frågor om detta eftersom jag lidit mycket av finnar genom åren, är 19 år nu och fortfarande får jag finnar..

Kommer man göra märkbara ökningar på e7d eller är det alldeles för lite?
Citera
2012-07-15, 22:08
Medlem
Stathams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thad
Jag vet att det väldigt mycket individuellt, men tror ni man kan räkna med mycket biverkningar som tex massa finnar på testo e e5d/e7d. Tänker på en kur på runt 12 veckor. Frågor om detta eftersom jag lidit mycket av finnar genom åren, är 19 år nu och fortfarande får jag finnar..

Läs nybörjartråden, du verkar ju inte ha överdrivet mycket kött på benen, inom ämnet.

mvh
Citera
2012-07-15, 22:34
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thad

Ju oftare du sätter desto jämnare nivåer får du, har du problem med finnar ska du sätta oftare....
Vitamin B5 och Zink bör du ta för dina finnar...
Sen för det andra är du bara 19, visst ska du bli Pro så kör hårt annars kanske du bör tänka efter lite mer....
Citera
2012-07-16, 00:58
Medlem
Tjena grabbar! Har en fråga angående om man kan köra Galenika Testo E kombinerat med Tren A, hur fungerar det egentligen att man blandar snabba med långsamma estrar? Ska man då starta testot 4 veckor innan man kör igång med tren isåfall? Åsikter och synpunkter uppskattas!
Citera
2012-07-16, 01:32
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ammped
Tjena grabbar! Har en fråga angående om man kan köra Galenika Testo E kombinerat med Tren A, hur fungerar det egentligen att man blandar snabba med långsamma estrar? Ska man då starta testot 4 veckor innan man kör igång med tren isåfall? Åsikter och synpunkter uppskattas!
Du bör inte köra Tren. Tren är inte för nybörjare.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in