2014-01-29, 13:54
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det smörjer nålen så den lättare glider in. Ja, det svider lite extra.

Jag smörjer alltid hela nålen med 1-2 droppar, inbillar mig att jag får mindre ärrvävnad på så sätt.

Du inbillar dej fel.
Att ha olja på nålen är rent av dumt. Kör du tren o sticker igenom ett kärl kommer du få den berömda trenhostan. Det vill man tydligen unvika
Citera
2014-01-29, 14:21
Medlem
TEST0STER0Ns avatar
Tjena, tänkte börja köra tren för första gången nu
Tren a 100, med testo 250, och oxar 50
Hur stor dos och hur många ggr i veckan gällande tren?
Tack
Citera
2014-01-29, 14:47
Medlem
Miss.Prettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEST0STER0N
Tjena, tänkte börja köra tren för första gången nu
Tren a 100, med testo 250, och oxar 50
Hur stor dos och hur många ggr i veckan gällande tren?
Tack

100mg kan väl funka. Eod. Varför kör du tren a tillsammans med testo-e? Så länge du inte menar 250mg propp.
Citera
2014-01-29, 15:08
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Du inbillar dej fel.
Att ha olja på nålen är rent av dumt. Kör du tren o sticker igenom ett kärl kommer du få den berömda trenhostan. Det vill man tydligen unvika

Kör tren just nu. Jag är hård.
Citera
2014-01-29, 15:09
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Pretty
100mg kan väl funka. Eod. Varför kör du tren a tillsammans med testo-e? Så länge du inte menar 250mg propp.

Ska räcka med att börja på 50 eod och jobba sig upp beroende på hur man upplever bieffekterna.
Citera
2014-01-29, 15:39
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Kör tren just nu. Jag är hård.
Ditt val. Tren a verkar betydligt vanligare att få hostan på en enan. Hex vet jag inte
Citera
2014-01-29, 19:27
Medlem
Harrison_Fords avatar
6 veckor testo e just nu, tidigare 1 ml var 5 dag och nu sista flaskan med 10 ml, tänkte höja till 2ml per gång vilket blir 3 och en halv vecka och sammanlagt ungefär 9 veckor.

vad rekommenderar ni? höja till 2 ml och avsluta kuren efter 9 veckor. eller fortsätta köra 1 ml per gång och få ut 12 - 13 veckor ist.
Citera
2014-01-29, 19:59
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Ditt val. Tren a verkar betydligt vanligare att få hostan på en enan. Hex vet jag inte

kanske för att folk sticker a oftare. eller menar du att det är estern och inte tren som ger hosta?

Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
6 veckor testo e just nu, tidigare 1 ml var 5 dag och nu sista flaskan med 10 ml, tänkte höja till 2ml per gång vilket blir 3 och en halv vecka och sammanlagt ungefär 9 veckor.

vad rekommenderar ni? höja till 2 ml och avsluta kuren efter 9 veckor. eller fortsätta köra 1 ml per gång och få ut 12 - 13 veckor ist.

med samma mängd preparat tror jag att du får bättre resultat av att ligga på längre.
Citera
2014-01-29, 20:59
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford

Kör som ovanstående skrev, kör bara samma resten av sticken, kommer ge "mer". Om du ska gå på pct och ha ett uppehåll.
Citera
2014-01-29, 21:55
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilpolisen
kanske för att folk sticker a oftare. eller menar du att det är estern och inte tren som ger hosta?

med samma mängd preparat tror jag att du får bättre resultat av att ligga på längre.

Yes att det är estern. Känner folk som aldrig fått hostan på e men ofta på Ace..
Säger inte att det är så. Men får den uppfattningen
Citera
2014-01-30, 09:58
Medlem
Har tidigare kört en oral kur med turinavar och anavar. Körde då inte mer än 20 mg av respektive. Nu lider min PCT till sitt slut och jag ska därefter låta organen vila upp.

Jag fick inga bieffekter alls av kuren, åtminstone inte som jag kan se nu. Kanske dyker några bitchtits fram när man är smalare. Jag upplevde både ökad styrka och massa.

Jag tänker i nästa kur öka till 30 mg av respektive. Då är frågan: Om jag inte upplevde gyno eller att tappa hår i förra kuren, så är väl riskerna för detta också betydligt lägre att jag skulle uppleva dessa biverkningar i en till kur fast denna gång lite högre på 30 mg resp?
Citera
2014-01-30, 11:59
Medlem
Miss.Prettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Har tidigare kört en oral kur med turinavar och anavar. Körde då inte mer än 20 mg av respektive. Nu lider min PCT till sitt slut och jag ska därefter låta organen vila upp.

Jag fick inga bieffekter alls av kuren, åtminstone inte som jag kan se nu. Kanske dyker några bitchtits fram när man är smalare. Jag upplevde både ökad styrka och massa.

Jag tänker i nästa kur öka till 30 mg av respektive. Då är frågan: Om jag inte upplevde gyno eller att tappa hår i förra kuren, så är väl riskerna för detta också betydligt lägre att jag skulle uppleva dessa biverkningar i en till kur fast denna gång lite högre på 30 mg resp?

Inte nödvändigtvis. Det finns ju en möjlighet att man har tur i en kur och inte får några biverkningar för att sedan få flera i en annan.

Gällande gyno och tappat hår, tänk på att turinavar är lågandrogent och inte aromatiserar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in