2012-07-12, 11:09
Medlem
bomullsgodiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Lite osäker på ADHD medicin osv men DMAA är ju inte direkt nyttigt speciellt inte under längre tids användande.
Bara en tanke

Det är sannolikt mindre skadligt än Concerta iaf och tycker hon att det funkar bättre och håller henne pigg utan concertans biverkningar så är inte jag den som är den... :-D
Citera
2012-07-12, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomullsgodis
Det är sannolikt mindre skadligt än Concerta iaf och tycker hon att det funkar bättre och håller henne pigg utan concertans biverkningar så är inte jag den som är den... :-D

Som sagt har ingen aning om cencertan var bara en tanke att fundera på.
Citera
2012-07-12, 11:26
Medlem
bomullsgodiss avatar
Citat:
Som sagt har ingen aning om cencertan var bara en tanke att fundera på.

Concerta är ju tjack, kort och gott...
Citera
2012-07-12, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomullsgodis
Concerta är ju tjack, kort och gott...

Låter ju nyttigt
Citera
2012-07-12, 11:41
Medlem
bomullsgodiss avatar
Citat:
Låter ju nyttigt
oncerta®
Janssen

Depottablett 54 mg Information om läkemedelsformer

(kapselformad, brun-röd, med svart tryck, alza 54, på ena sidan, Ø 6,8 mm längd 15,4 mm)

Läkemedlet är narkotikum enligt förteckningarna II eller III i Läkemedelsverkets narkotikaförteckningar (LVFS 1997:12) med därtill gjorda ändringar och tillägg. Vid förskrivning krävs särskild receptblankett. Beroendeframkallande medel.
Iakttag största försiktighet vid förskrivning av detta läkemedel.

Särskild receptblankett krävs

Medel vid ADHD
Läkemedlet är narkotikum enligt förteckningarna II eller III i Läkemedelsverkets narkotikaförteckningar (LVFS 1997:12) med därtill gjorda ändringar och tillägg. Vid förskrivning krävs särskild receptblankett. Läkemedlet har miljöinformation
Receptbelagt
Förmån Information om Förmån

Aktiv substans
Metylfenidat
ATC-kod
N06BA04

(visar liknande läkemedel)
Citera
2012-07-12, 11:42
Medlem
MKMF12s avatar
Sitter och försöker planera kur #2 till hösten. Målet är att öka i styrka och volym. Vill hålla mig runt min nuvarande vikt. Kan gå upp nått kilo men inte mer än 4-5 totalt. Kanske kan minska nån % i bf också är min förhoppning. Kommer ligga på ett litet överskott med proteinrik mat.

Inköpt:
Testo E Galenika 500mg E5D med frontning ca 14v

Tänkte lägga till Mast E 200mg E5D för att öka i styrka och inte bli för vattnig och pluffsig.

Låter det vettigt eller ska jag köra testo only? Vill inte ge mig på Tren än. Hur länge ska jag ligga på mast samt hur bör doseringen se ut?
Citera
2012-07-12, 11:49
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKMF12
Sitter och försöker planera kur #2 till hösten. Målet är att öka i styrka och volym. Vill hålla mig runt min nuvarande vikt. Kan gå upp nått kilo men inte mer än 4-5 totalt. Kanske kan minska nån % i bf också är min förhoppning. Kommer ligga på ett litet överskott med proteinrik mat.

Inköpt:

Tänkte lägga till Mast E 200mg E5D för att öka i styrka och inte bli för vattnig och pluffsig.

Låter det vettigt eller ska jag köra testo only? Vill inte ge mig på Tren än. Hur länge ska jag ligga på mast samt hur bör doseringen se ut?
Ligg på mast så länge du känner för det och biverkningarna är acceptabla. 200 mg är iaf alldeles för lite på det preppet uppa det till minst det dubbla iaf. Släng in Anavar på 40-100 mg beroende på hur pass seriös du är och villig att riskera biverkningar så har du en riktigt bra styrkekur som inte kommer ge dig onödig bloat så länge du håller någorlunda kontroll på maten.
Citera
2012-07-12, 11:50
Medlem
Stathams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKMF12

Inköpt:

Det du vill ha utav kuren är mer eller mindre omöjligt, ifall du ligger på kontinuerligt överskott så kommer du såklart att öka i bf, om du inte ökar i bf så ligger du inte på överskott.

testo/deca är också ett alternativ, ifall du vill ha styrka/massa och bli mjuk i lederna. beror på hur du vill förhålla dig till spårtiderna?

Mvh
Citera
2012-07-12, 11:52
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statham
Det du vill ha utav kuren är mer eller mindre omöjligt, ifall du ligger på kontinuerligt överskott så kommer du såklart att öka i bf, om du inte ökar i bf så ligger du inte på överskott.

testo/deca är också ett alternativ, ifall du vill ha styrka/massa och bli mjuk i lederna. beror på hur du vill förhålla dig till spårtiderna?

Mvh
testo/deca på ett överskott kan sluta i katastrof om man vill slippa bloat. Michelingubbe look på deca är inte ovanligt.
Citera
2012-07-12, 11:58
Medlem
Stathams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
testo/deca på ett överskott kan sluta i katastrof om man vill slippa bloat. Michelingubbe look på deca är inte ovanligt.

absolut, men eftersom han vill minska i bf så bör personen i fråga ligga på underskott.

Därför kan testo / deca vara ett alternativ.

mvh
Citera
2012-07-12, 12:16
Medlem
MKMF12s avatar
Deca är inte ett alternativ så länge min kropp är hel pga spårtiden.

Vill lägga på mig mestadels FFM och inte gaina 10 kg då jag redan har lite späck. Litet överskott kommer vara mellan balans och 500kcal. Vanligtvis +200kcal troligtvis.

Ligger on på min första kur för tillfället 250mg Susta E3D och har gått upp ca 3 kilo, ökat överarmsmåttet med 1,5 cm och men har mer definerade muskler och synbart mindre fett på mage, bröst och rygg. Kanske 2 kilo fett har försvunnit. Är inne på vecka 12 av 18. Har cyklat kolhydrater. 2 v med balans och 2 v med underskott. Proteinintaget har vart identiskt hela tiden.

Vill komma åt den extra styrkan och hårdheten Masten sägs ge också.
Citera
2012-07-12, 14:31
Medlem
matte1234s avatar
Masterone + Winstrol

De e så att jag hoppat av Tren pågrund av att jag fått gyno, men de var så himla gött o ligga på tren nu vill jag kompensera det med ett annat prepp , tänkte att Masterone kanske kan även hjälpa till förinta gynot . Men kan man bygga massa på Masterone? Jag vet att det mest uttårkar kroppen men eftersom de ger styrka bör de ändå ge lite muskler iallafall ?!

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in