2012-09-05, 21:07
Medlem
Pounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolermaster
Lägger ut frågan här så den slipper tas bort,

Att kolla sitt hjärta i samband med kur?
Vilka möjligheter finns det om man vill göra det,någon här som har erfarenheter av att ha gjort det?
Hur går det till,vad fick du betala?

Gäller tystnadsplikt angående steroider på alla sorters läkarkliniker?
Bör man hålla käft angående aas om man uppsöker nån läkare för diverse kontroller?

Vore verkligen jätte tacksam om någon vänlig själ tog sig tid att besvara min frågor,längd på snören osv har jag inget intresse av,ser helst att jag får raka & seriösa svar.

Tack!

Tja Cool M.
Googla hälsokontroll och hugg en där du bor som passar dina önskemål.

Jag kör privat klinik. Kostar nån tusing för en hel koll av kroppen. Betalar gärna det, känns som de vill behålla sina kunder och inte har nått intresse att rapportera vidare om det nu är så de gör annars.
Citera
2012-09-05, 22:55
Medlem
Ska köra min första kur senare framåt vintern.
Så om man är väldigt nojjig över håret, och kan inte köra injects (flickvän som skulle lämna mig om hon visste).
Har jag fattat det som att jag ska satsa på oral turinabol?
Jag ska självklart läsa på mycket mer, men det är skönt att ha fastställt vilken aas man
Citera
2012-09-05, 23:44
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viskas
Ska köra min första kur senare framåt vintern.
Så om man är väldigt nojjig över håret, och kan inte köra injects (flickvän som skulle lämna mig om hon visste).
Har jag fattat det som att jag ska satsa på oral turinabol?
Jag ska självklart läsa på mycket mer, men det är skönt att ha fastställt vilken aas man

Du ska helt enkelt inte preppa. Köp en burk gainer istället och va glad.
Citera
2012-09-06, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikkize
Säg att man vill köra en kur med kort spårtid t.ex testo p. kan man vara säker på att det är testo p enbart i vialerna? eller kan de blandas med andra preparat t.ex testo e eller nått för att t.ex spara pengar för tillverkaren eller nått liknande?

Helt säker kan man aldrig vara. Testo p är en billig råvara så finns ingen anledning att lägga i nåt annat för att spara pengar, isåfall lägga i mindre mängd pulver. Kan dock hända att man förväxlar pulver. Kolla bara beslagsprotokollen från Dutchlab. Där var i princip alla oljor förväxlade med varandra. Har även fler liknande historier på lager

Håll dig till lab med gott renomé så har du gjort vad du kan för att försäkra dig om att du fått rätt innehåll i din vara.
Citera
2012-09-06, 02:54
Medlem
Tjena...
jag har bara en liten undring här.. jag har dragit på mig ett par gamla skador, så den enda träningen jag lyckas göra ordentligt är cykling + simning(frågan gällde mest simning)

Om jag håller kosten perfekt så att jag går upp i vikt, kommer en mildare tablett kur göra någon märkbar skillnad på min muskeltillväxt om jag simmar regelbundet och är allmänt otränad? Eller är syftet med kurer enbart riktat på styrketräning.. hoppas ni förstår vad jag försöker ta reda på..

Mvh !
Citera
2012-09-06, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
Tjena...
jag har bara en liten undring här.. jag har dragit på mig ett par gamla skador, så den enda träningen jag lyckas göra ordentligt är cykling + simning(frågan gällde mest simning)

Om jag håller kosten perfekt så att jag går upp i vikt, kommer en mildare tablett kur göra någon märkbar skillnad på min muskeltillväxt om jag simmar regelbundet och är allmänt otränad? Eller är syftet med kurer enbart riktat på styrketräning.. hoppas ni förstår vad jag försöker ta reda på..

Mvh !

Förmodligen inte.
Citera
2012-09-06, 16:27
Medlem
Augustbeasts avatar
Repostar lite...
Tänkte köra en turinabol kur på 50 dagar med 40mg/dag, 3 veckor pct med nolvadex (och proviron(?)).
Hur mycket nolva borde jag ta och borde jag ta proviron dessutom?
Hur mycket nolva borde jag införskaffa allt som allt och hur mycket proviron?
Citera
2012-09-06, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Repostar lite...
Tänkte köra en turinabol kur på 50 dagar med 40mg/dag, 3 veckor pct med nolvadex (och proviron(?)).
Hur mycket nolva borde jag ta och borde jag ta proviron dessutom?
Hur mycket nolva borde jag införskaffa allt som allt och hur mycket proviron?

Du kan sluta reposta det för ingen kommer kunna ge dig ett svar, ingen vet hur snabbt du återhämtar dig.
Citera
2012-09-06, 16:40
Medlem
Augustbeasts avatar
Okej så här då, borde jag ta proviron samtidigt som turinabol?
Citera
2012-09-06, 20:04
Medlem
Ok då testar jag igen! Hade varit väldigt glador någon kunde hjälpa mig med min fråga!!
Jag går på nebido o vill veta om deca sänker nebido effekten
Alltså sänker decan det syntetiska testoseronet sim decan gör med
Ditt egna testoseron .
Vill gärna få sänkt nebido effekten?
Tacksam för svar
Citera
2012-09-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyyler
Ok då testar jag igen! Hade varit väldigt glador någon kunde hjälpa mig med min fråga!!
Jag går på nebido o vill veta om deca sänker nebido effekten
Alltså sänker decan det syntetiska testoseronet sim decan gör med
Ditt egna testoseron .
Vill gärna få sänkt nebido effekten?
Tacksam för svar

Du formulerar dig som en crackhora!

Är det du försöker fråga ifall du kan sänka dina testosteron nivåer med nandrolon?

Får du nebido administrerat av läkare eller är det som du sätter själv?
Citera
2012-09-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Du formulerar dig som en crackhora!

Är det du försöker fråga ifall du kan sänka dina testosteron nivåer med nandrolon?

Får du nebido administrerat av läkare eller är det som du sätter själv?

Jag får nebido av läkarn !! Men vill sänka nebidon så jag får tätare intervaller !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in