2012-09-07, 21:28
Medlem
Tackar för era svar!!
Jag får nog leta upp en privat läkare i Gbg området
Ingen som kan tippsa om någon bra?
Citera
2012-09-07, 22:19
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyyler
Tackar för era svar!!
Jag får nog leta upp en privat läkare i Gbg området
Ingen som kan tippsa om någon bra?

Här har du en bra tråd full med bra info om Nebido/ TRT:
https://www.flashback.org/t1501773
Citera
2012-09-08, 03:13
Medlem
testojohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersson85
Ligger på 1 g testo e e5d. Känner att jag ska slänga in något mer och ev sänka testo mångden något.

Har funderingar på testo e + mast e / testo e + deca

Men vad jag läst är mast inget bra prepp egentligen om du inte ligger på låg bf.

Och deca är ju nackdelen med spårtiden och ev. välmåendet som försämras.

Någon rekommedation på något annat prepp eller alt. om det bättre att ligga kvar på testo only
jag kör 1g o 200mg tren e riktigt gött tryck!
Citera
2012-09-08, 14:40
Medlem
Hej, jag undrar hur lång spårtid det är ifall man bara tagit en injektion av testo enanthate, har fått förhinder och måste avsluta kuren i princip direkt.

Är det 3 månader som vanligt eller det har kanske inte kickat in fullständigt så det är kortare spårtid?
Citera
2012-09-08, 18:23
Medlem
Har hört någonting om att det kan vara livsfarligt att injecta i låret på grund av att man kan pricka den stora kroppspulsådern och därmed förblöda, vilket gjorde mig lite orolig. Är detta sant eller kan jag fortsätta sätta den i låret utan några större risker?
Citera
2012-09-08, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jacked
Har hört någonting om att det kan vara livsfarligt att injecta i låret på grund av att man kan pricka den stora kroppspulsådern och därmed förblöda, vilket gjorde mig lite orolig. Är detta sant eller kan jag fortsätta sätta den i låret utan några större risker?

Ja du grabben, det finns en artär där men inte är det stora kroppspulsådern.
Ja om du träffar den så är du död garanterat inom 5 sekunder
Citera
2012-09-08, 19:44
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacked

Ska väl vara om du sätter den i jumsken som du kan träffa en stor pulsåder, men ingen normal får väl för sig att injekta i jumsken
Citera
2012-09-08, 19:48
Medlem
flashbacklurkers avatar
Heeeej ska injekta snart :P väntar på sakkerna iofs XD men, e de ngn snäll här? :P undrar i fall någon här kan säga om man inte ska gå hela vägen in med nålet? :P e typ ganska smal :P inte så mycket fett osåvidare^^ vill inte råcka pricka benet under hahaha

Nej men seriöst, nu när ni fick min uppmärksamhet. Man skall väl lämna cirkus 1cm kvar? Men det beror väl på hur tjockt lager muskler man har?

MVH
Senast redigerad av flashbacklurker 2012-09-08 kl. 19:50.
Citera
2012-09-08, 20:00
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacklurker
Heeeej ska injekta snart :P väntar på sakkerna iofs XD men, e de ngn snäll här? :P undrar i fall någon här kan säga om man inte ska gå hela vägen in med nålet? :P e typ ganska smal :P inte så mycket fett osåvidare^^ vill inte råcka pricka benet under hahaha

Nej men seriöst, nu när ni fick min uppmärksamhet. Man skall väl lämna cirkus 1cm kvar? Men det beror väl på hur tjockt lager muskler man har?

MVH

Vad har du för nål och var ska du sätta?
30mm blå funkar fint för röven och låret, axeln använder jag orange 25mm....
Senast redigerad av bad-boy 2012-09-08 kl. 20:02.
Citera
2012-09-08, 20:06
Medlem
kotteens avatar
Liten fråga:

Fungerande dbol i nuläget? Vi snackar köpt senaste månaden, som har givit önskad effekt

(Använder icke fungerande dbol från TDP, och behöver något annat)

Tack för svar!
Mvh
Citera
2012-09-08, 20:20
Medlem
flashbacklurkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Vad har du för nål och var ska du sätta?
30mm blå funkar fint för röven och låret, axeln använder jag orange 25mm....
Yes, har 30mm blå och planerat att sätta brevid anus. Hur smal får man vara för att vara i riskzonen att råka trycka in i benet? Jude-överlevande-smal?
Citera
2012-09-08, 23:09
Medlem
Hej, Kan man köra in 2 ml testo e e5d i samma muskel varje gång?
Samt är det lönt att kasta in 20/50 dbol eller spara så man kan köra 40/50 blast

Anahexia tänkte jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in