2012-09-08, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StaraKatarusa
Hej, Kan man köra in 2 ml testo e e5d i samma muskel varje gång?
Samt är det lönt att kasta in 20/50 dbol eller spara så man kan köra 40/50 blast

Anahexia tänkte jag

Höj bollarna till 30minst tycker jag
Citera
2012-09-08, 23:31
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Hej, Kan man köra in 2 ml testo e e5d i samma muskel varje gång?
Samt är det lönt att kasta in 20/50 dbol eller spara så man kan köra 40/50 blast

Anahexia tänkte jag

Du bör växla mellan höger och vänser muskel inte sticka i samma varje gång.
Citera
2012-09-09, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Du bör växla mellan höger och vänser muskel inte sticka i samma varje gång.
ok men går det? för jag blir inte svullen eller något på högersidan (glute vi snackar om) men på vänstersidan det blir riktigt svullet.
Citera
2012-09-09, 14:06
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
ok men går det? för jag blir inte svullen eller något på högersidan (glute vi snackar om) men på vänstersidan det blir riktigt svullet.
Självklart går det. Du kan sätta i samma muskel varje timme om du nu vill, men tänk lite logiskt. Ju mer frekvent du sätter i samma muskel riskerar du ärrvävnad osv.
Citera
2012-09-09, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Självklart går det. Du kan sätta i samma muskel varje timme om du nu vill, men tänk lite logiskt. Ju mer frekvent du sätter i samma muskel riskerar du ärrvävnad osv.

ok, tack för svar
Citera
2012-09-09, 16:18
Medlem
Kan kroppen ta upp mer protein med AAS i systemet?

(gentemot att man är ren)
Citera
2012-09-09, 20:22
Medlem
Tja, förlorade rätt mycket av min första kur då flickvännen gick bort. Hade kört testo E med dbol blast i ett år. Kom upp till 105kg . Inte ren massa men mycket fick man. Efter olyckan gick jag ner till 85kg. Allt gick bort.. Nu är jag tillbaka o undrar hur de funkar? När man väl har vart vid en punkt. Är det lättare att komma tillbaka pga muskelsinnet?

Kör just nu på tren a,test p , dbol. Slänger in EQ kanske. För att öka aptiten.
Citera
2012-09-09, 21:13
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Tja, förlorade rätt mycket av min första kur då flickvännen gick bort. Hade kört testo E med dbol blast i ett år. Kom upp till 105kg . Inte ren massa men mycket fick man. Efter olyckan gick jag ner till 85kg. Allt gick bort.. Nu är jag tillbaka o undrar hur de funkar? När man väl har vart vid en punkt. Är det lättare att komma tillbaka pga muskelsinnet?

Kör just nu på tren a,test p , dbol. Slänger in EQ kanske. För att öka aptiten.

Absolut det tror jag nog, nu har du ju mer erfarenhet av vad du växer bra på och hur du ska äta också. Egen erfarenhet är bäst enligt mig. Individuella erfarenheter går före andras, men man skall även ta åt sig och prova andras tips
Citera
2012-09-09, 21:27
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
ok, tack för svar

det går alldeles utmörkt att sätta på samma ställe. jah själv ar ju legat på ett halvår snart och har satt e4d i höger skinka..aldrig svullen noga md hygien aldrig haft ont eller haltat tex. men däremot så märker man ju ärrvävnaden det gör ondare och ondare att sätta. det brinner sticker på vägen in gör ont. men senaste sticket kändes inge talls. det bästa är ju självkart att variera stick ställena. rotera 2-3 muskelgrupper tex. jag funderar på att byta, men vet inte till vilken..brösten vänster skinka. höger skinka höger lår. vi får se.

men det är ipp till dig, men ja det går.

mvh
Citera
2012-09-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
det går alldeles utmörkt att sätta på samma ställe. jah själv ar ju legat på ett halvår snart och har satt e4d i höger skinka..aldrig svullen noga md hygien aldrig haft ont eller haltat tex. men däremot så märker man ju ärrvävnaden det gör ondare och ondare att sätta. det brinner sticker på vägen in gör ont. men senaste sticket kändes inge talls. det bästa är ju självkart att variera stick ställena. rotera 2-3 muskelgrupper tex. jag funderar på att byta, men vet inte till vilken..brösten vänster skinka. höger skinka höger lår. vi får se.

men det är ipp till dig, men ja det går.

mvh

Går gör det väl, om man sätter en-två ml, inte direkt lysande när man kommer upp lite i ml att trycka samma muskel e4d...
Citera
2012-09-09, 21:38
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Går gör det väl, om man sätter en-två ml, inte direkt lysande när man kommer upp lite i ml att trycka samma muskel e4d...

aa precis jag kör ju 2ml.. men aa 3,4,5 ml är väl inte optimalt direkt så tätt på samma ställe det har du alldeless rätt i.. fel av mig där. det är nog inte optimalt. jag kommer höja snart då kommer jag köra 2 sprutor e4d då gäller det ju att rotera bra..måste lära mig sätta i lår och vänster skinka heh

mvh
Citera
2012-09-09, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
aa precis jag kör ju 2ml.. men aa 3,4,5 ml är väl inte optimalt direkt så tätt på samma ställe det har du alldeless rätt i.. fel av mig där. det är nog inte optimalt. jag kommer höja snart då kommer jag köra 2 sprutor e4d då gäller det ju att rotera bra..måste lära mig sätta i lår och vänster skinka heh

mvh

Hur mkt ska du egentligen tuta upp doserna om du trycker 2ml idag men snart behöver 2 pumpar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in