2012-10-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dynga99
Är det någon mer som får väldigt röd hud under ögonen på testo E?
Nu menar jag inte bara röd hud som man vanligt viss kan få på aas utom ser ut som svetsblänk!

tacksam för svar och tips hur man kan få bort det?

inte så relevant kanske men jag
Får det inte av test E men av en testo boost från san. har kollat det flera ggr och jag ser ut som en tomat i ögonen.
Citera
2012-10-07, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Min mor fann min gömda testospruta tillsammans med en använd vial testo. Hon har inte talat om för mig om detta men jag vet det. Hon vet inte riktigt hur hon skall tala med mig och jag har nyligen vart hos läkaren för hjärtproblem och hon säger att hon har läst på nätet att jag har bieffekter av någon skit

Så var noga med att inte glömma skiten någonstans.

Någon som var har varit en liknande sits?

Hehe välkommen till klubben, hände mig 2 år sedan...Men träffar inte familjen (kanske 2ggr per år)
Citera
2012-10-08, 00:11
Medlem
Tja! har två frågor jag hoppas någon kan svara på.

kan gyno knölar bildas någon annan stans på bröstet än under bröstvårtan? har fått jävligt ont ca 5 cm från bröst vårtan. misstänker att det är muskel knutor men kände mig tvungen att fråga.
och vid vilken dos testo e tror ni skäggväxten börjar ta fart vid?

Mvh
Citera
2012-10-08, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timjoh
Tack för svaren!

Kanske går upp till 30mg anavar, men ska läsa några månader till så kan ju ändras!

Då jag inte har några mål utan bara vill känna på en låg första dos så ställer jag inte så mkt krav.
Kommer ta olika tester under tiden med allt för att få en uppfattning om hur min kropp uppförsig.

Pct känns knappt nödvändigt? Men kanske bäst att köra en ändå så får man känna lite på Nolvadex med.
Om man skulle va nojjig borde man kunna köra nolva genom hela kuren?

Men på anavar känns det mest som att man kan inbilla sig om div biverkningar än att det i verkligheten är det. speciellt på den låga dosen. Men som sagt för min del föredrar jag säkerhet föra chansning.

Uppskattar svaren hade förväntat mig betydligt sämre utgång av mitt första inlägg!
Pct känns knappt nödvändigt ? Tänk om för fan tror du har inte en aning om varken om vad du ger dig in på eller kunskap om AAS som krävs
Citera
2012-10-08, 11:55
Medlem
flashbacklurkers avatar
Har en polare som tog ett stick testo 250mg och sen hoppade av. Nu några dagar senare har han styva bröstvårtor, men inga känningar av gyno iaf. Han är nu lite nojig och går och tar på sig och undrar vad det kan leda till..
Jag själv ser ingen skillnad men det är ju han som känner så.

Någon som kan ge några lugnande ord eller så?

MVH
Citera
2012-10-08, 11:56
Medlem
ser dbol och nolvan exakt likadana ut? Köpte från mm och dom ser exakt likadan ut . Sen är dbol vit? På google är den typ orange
Citera
2012-10-08, 11:56
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacklurker
Har en polare som tog ett stick testo 250mg och sen hoppade av. Nu några dagar senare har han styva bröstvårtor, men inga känningar av gyno iaf. Han är nu lite nojig och går och tar på sig och undrar vad det kan leda till..
Jag själv ser ingen skillnad men det är ju han som känner så.

Någon som kan ge några lugnande ord eller så?

MVH
inbilla sig
Citera
2012-10-08, 12:18
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Min mor fann min gömda testospruta tillsammans med en använd vial testo. Hon har inte talat om för mig om detta men jag vet det. Hon vet inte riktigt hur hon skall tala med mig och jag har nyligen vart hos läkaren för hjärtproblem och hon säger att hon har läst på nätet att jag har bieffekter av någon skit

Så var noga med att inte glömma skiten någonstans.

Någon som var har varit en liknande sits?

Hehe, en av nackdelarna av att va född på 90-talet; din mormor skaffar information på nätet
Citera
2012-10-08, 13:20
Medlem
Efter att ha lusläst i stort sett allt på nätet i ämnet slänger jag ut fråga här med i litet hopp om eventuella åsikter.

Det handlar om deca och eq:s eventuella effekt på muskelfästen och senor.

Många slänger slentrianmässigt ur sig att det är bra med hänvisning till kollagen syntesen.
Dock har de mer förklarande inlägg jag läst på amerikanska brädor istället hävdat motsatsen att det är en alldeles för förenklad förklaring att hänvisa till kollagen syntes. Att vävnad består av flera kategorier kollagen och att deca och eq i själva verket kan vara kontraproduktivt för stärkande av vävnad i förhållande till muskler och skelett.

Tillväxt är uppenbarligen det enda som har vetenskapligt stöd för stärkande av vävnad.

Själv är min erfarenhet att deca gör att leder känns bättre när jag är på, men eventuella problem återkommer när man går av.
Vilket antyder snarast en mildrande eller värkdämpande effekt.

Är det någon som med belägg kan argumentera för ena eller andra sidan i frågan?

Och då inte göra det så enkelt som att hänvisa till kollagen syntes för det har jag efter allt jag plöjt igenom förstått är en förklaringsmodell som i sin enkelhet inte verkar hålla.

Är många steroider som höjder kollagen syntesen, inklusive trenbolone. Och jag har sällan sett någon säga att trenbolone skulle stärka mänsklig vävnad.

Om inte annat kanske en akademisk räv som bengtzzz har lite att tillföra i ämnet.

Trevlig eftermiddag.
Citera
2012-10-08, 13:23
Medlem
BengtZzs avatar
Ingen aning faktiskt. Däremot vet jag att progesteron assisterar östrogen. Tydligen är östrogen positivt för både leder och skelett.

Har själv funderat mycket på detta men aldrig hittat något intressant att styrka påståendena med vetenskap. Som det är nu, vet jag ej.

Däremot vet jag att nandrolone i alla fall inte är sämre för lederna.
Citera
2012-10-08, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timjoh
Tack för svaren!

Kanske går upp till 30mg anavar, men ska läsa några månader till så kan ju ändras!

Då jag inte har några mål utan bara vill känna på en låg första dos så ställer jag inte så mkt krav.
Kommer ta olika tester under tiden med allt för att få en uppfattning om hur min kropp uppförsig.

Pct känns knappt nödvändigt? Men kanske bäst att köra en ändå så får man känna lite på Nolvadex med.
Om man skulle va nojjig borde man kunna köra nolva genom hela kuren?

Men på anavar känns det mest som att man kan inbilla sig om div biverkningar än att det i verkligheten är det. speciellt på den låga dosen. Men som sagt för min del föredrar jag säkerhet föra chansning.

Uppskattar svaren hade förväntat mig betydligt sämre utgång av mitt första inlägg!

Jag har kört på 20mg dbol i 100 dagar strax, jag kan LUGNT säga att det är en sjukt bra nybörjardos! Det är prisvärt och väldigt potent, men jag ska inte förespråka för att ta AAS när jag är så pass ung som jag är. Det är bara min åsikt, av Anavar, winnar o dbol så tycker jag att du ska pröva dbol om du är ute efter styrka framfört allt samt massa!

mvh
Citera
2012-10-08, 14:04
Medlem
Bigzys avatar
Hur mkt kan proscar egt hjälpa under kur mot t.e.x acne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in